לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

ברחנו לבית שלי


הבלוגרית shorts העלתה עוד ארבעה סיפורים, בכולם היא היתה מאד צעירה, בכולם היה זה אדם זר שפנה בהצעות או פשוט התחיל לעשות.

 

מקרה ראשון:

אני בכיתה ג',ישבתי עם חברה שלי למטה בבניין שלי.

שתי ילדות שמשחקות בברביות.

בא איזה איש, בערך בגיל 30 פלוס והוציא את איבר מינו.

חברה שלי לא שמה לב, אבל אני כן.

אמרתי לה שנלך למקום אחר, אז הלכנו, והוא המשיך ללכת אחרינו.

התחלנו לרוץ, הוא גם כן רץ אחרינו.

אני רצתי בפאניקה והתחלתי לבכות, ולא שמתי לב מה קרה עם חברה שלי.

רצתי עד לבית הספר שלמדתי בו,כ-15 דקות מהבית שלי, ונכנסתי לבניין הראשון שראיתי.

הבן אדם נעלם.

אחרי זה הלכתי לבדוק מה עם חברה שלי, היא הייתה בבית שלה.

 

מקרה שני:

שנה אחרי זה, כיתה ד'.

אני ועוד חבר טוב שלי ישבנו מול הבית שלו, על המדרכה ממול, כשהחנייה באמצע ואין מכוניות.

בבניין עמד נער בן 17 או 18.

הוציא את איבר מינו ופשוט התחיל לעשות ביד.

אנחנו הלכנו משם והוא הלך אחרינו, עם איבר מינו בחוץ.

ברחנו לבית שלי.

 

מקרה שלישי:

זה קרה לי שנה שעברה, בחופש בין כיתה ו' לכיתה ז'.

הייתי עם חברים עד 1.

ידיד שלי ליווה אותי עד לפתח החנייה של הרחוב השני, שתי שניות מהרחוב שלי.

ידיד שלי הלך ואני המשכתי ללכת.

מכונית עצרה, ובפנים בן אדם שמסתכל עליי במראה.

עברתי מדרכה, הרחוב שומם מאנשים.

הלכתי והאיש שבתוך המכונית התחיל להגיד לי "בואי לפה, בואי לפה, אל תדאגי"

לא שמתי לב אליו והוא התחיל לנסוע אחרי.

נבהלתי ורצתי לצד השני, ראיתי זוג, בן ובת.

הם שאלו אותי מה קרה וסיפרתי להם.

הם הלכו איתי עד לכניסה לרחוב שלי וחיכו עד שאכנס לבניין.

 

מקרה רביעי:

אני וחברה שלי ישבנו קצת ליד המקיף שלנו, ועישנו.

פתאום בחור במכונית כחולה עצר וביקש שנבוא.

הוא נתקע מולנו ומבקש שנבוא אליו.

עד שלא התקשרתי לידיד שלי הוא לא הלך.

 

תודה, shorts (לינק לבלוגה).

 

לא לשכוח ניק:

[email protected]

נכתב על ידי , 9/6/2006 13:44   בקטגוריות בבית, ברחוב, אדם זר, במכונית, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעמה ב-13/8/2006 13:10



כינוי: 

מין: נקבה




479,524
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)