לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

חשוב! נא להפיץ: מבקשת את עזרת הציבור


anathea מבקשת את עזרתכם:

 

אני צריכה עדויות, יד ראשונה בלבד! של התנסויות כפויות או יזומות באחד מסמי האונס: GHB, קטמין, רוהיפנול, או MDMA נוזלי. אפשר להשאיר בתגובות או לשלוח לי באי-מייל. אם קרה לכם, חס וחלילה, שמצאתם עצמכם בסיטואציה של תקיפה מינית ואין לכם מושג וזיכרון איך הגעתם לשם, ו/או אם הזיכרון שלכם בנוי מפלשבקים קטועים בלבד. אם התנסיתם בשביל הכיף של הסוטול (חוץ מבאקסטזי, עליו אני יודעת מספיק בנוגע לשימוש מרצון חופשי), אם נתקלתם בבלוג שמתאר אירוע דומה, או אם קראתם מאמר עם עדות של נאנס/ת שסומם/ה בזדון, אבקש לקבל קישור. אין מספיק מידע מסודר בעניין, לפחות לא ברשת העברית ולמשטרה כמובן יש דעות ומידע אודות הסמים הללו והשפעותיהם, שאני אינני מוצאת כמעשיר, נכון או רלוונטי. אשמח אם יהיה קישור לבקשה הזאת שלי בבלוגים שלכם או בפורומים לנפגעי תקיפה מינית (טרם קיבלתי אישור מ"תפוז" או "מקום" להשאיר הודעה בשמי בפורומים. כמה זמן לוקח לקבל אצלם אישור? שעות, ימים, שבועות? מישהו?). זה חשוב! תודה מראש על שיתוף הפעולה.

אנא פנו ל anathea בנושא:

[email protected]

והפיצו את הבקשה בבלוגיכם.

 

ולכאן שולחים סיפורים בליוויית ניק רצוי:

[email protected]

נכתב על ידי , 9/6/2006 16:10   בקטגוריות בזמן שישנת/התמסטלת, מילים כדרבנות, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה, הלו, משטרה?, סם אונס  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של city-zen ב-20/8/2006 01:21



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)