לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

אני מתעצבנת, בועטת בו והולכת משם


אני רק בת 14 אבל לא מעט פעמים קרו לי מקרים כאלה או אחרים. אני נחשבת לדי 'כוסית' שזו ממש שטות, לא מעט מתחילים איתי אבל אלו המקרים שפגעו בי ממש.

א.

אני בכיתה ד', חוזרת מחברה, רחוב חשוך. אדם מסתובב ברחוב ומתקרב אלי, חושף לעברי את איברו ושואל אותי אם אני רוצה למצוץ לו. אני בורחת מהמקום.

ב.

סוף כיתה ד', חופש גדול, אני נוסעת באוטובוס. אדם בסביבות ה-50 מתיישב לידי, אני בחצאית וחולצה. הוא מניח את ידיו על הברכיים שלי ומקרב אותם לעבר תחתוניי, הוא כבר ממש קרוב אז אני קמה ויושבת שוב רק הפעם שמה על רגליי את התיק.

ג.

כיתה ז'. המורה העבירה אותי לשבת ליד הילד שאני אוהבת, ט'. הוא לא מפסיק לגעת לי בחזה ברגליים ובכלל במקומות אינטימיים. אני מעיפה אותו והוא ממשיך.

ד.

כיתה ז', היינו במסיבה. אני וידיד שלי ד' נכנסנו לחדר חשוך, קצת שיכורים מהשתייה במקום. הוא מתחיל להוריד לי ת'חולצה. אני מסכימה ואז הוא מתחיל להוריד לי ת'מכנס. אני מבינה מה קורה ואני אומרת לו: "די תירגעעעע!!!" הוא לא מבין מה אני רוצה וממשיך לנסות וכשהוא רואה שאני לא מסכימה הוא לא נותן לי את החולצה ומתחיל לנסות להוריד לי ת'חזייה. אני מתעצבנת בועטת בו והולכת משם.

 

ה.

לא מעט פעמים ידידים שלי ואנשים שאני לא מכירה אפילו בשיא חוצפתם באים מתקרבים אלי ונוגעים לי בתחת או בציצי!

 

ו.

השנה אני וא' חברים. אחרי שנה שאני מאוהבת בו, אני מסכימה לעשות מה שהוא וכל הידיים שלו רוצים... אין לי בעיה עם זה רק שאיכשהו מהחברות שלי זה מתפרסם לכל העולם. אני באה לח' ידיד שלי, לעשות עבודה, והוא שואל אותי אם זה נכון בקשר לא'. אני עונה לו שכן. הוא נשכב עלי ואני בועטת בו, לא משתתקת. אני פשוט כל כך מתעצבנת ובועטת ומה לא.

 

סיפורים וניקים

[email protected] 

נכתב על ידי , 10/6/2006 13:39   בקטגוריות אדם זר, ברחוב, באוטובוס, בבית הספר, בידידות, בינו לבינה, אדם מוכר, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת, במסיבה  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאי ב-5/7/2007 00:51



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)