לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

היא מחצה את איברי והשתיים האחרות הסתכלו וגיחכו


גם בנים מותקפים וגם בנות תוקפות, זכרו: תקיפה מינית אינה סקס אלא ביטוי של כוח. בעילום שם: הייתי ילד מאד מאד תמים. עד היום זכורים לי שני מקרים.

 

מקרה ראשון, כיתה ב'-ג' (בערך)

עשינו טיול שיט בסירות פדלים ברמת גן. כל הילדים קפצו למים והשפרצנו מים על כל הסובבים. היו הרבה שהתעצבנו עלינו, אבל המשכנו (ילדים שובבים). היתה שם סירה עם שלוש בנות, כיום אני מעריך כבנות 18. אחת מהן צעקה עלי כל הזמן להפסיק להשפריץ עליהם מים, אחרת היא תחתוך לי את ה... המשכתי להשפריץ עליהן מים... (דווקא כדי להרגיז).

הן התקרבו אלי עם הסירה שלהם, ואחת הבנות תפסה אותי ביד וניסתה להרים אותי לסירה, אבל אני התנגדתי והיא לא הצליחה. תוך כדי כך הם שטו והרחיקו אותי מהחברים. אני זוכר שבערך כדקה וחצי היא ניסתה להרים אותי, ללא הצלחה, ואז היא עברה לשיטה אחרת... היא הכניסה את היד לתוך המכנסיים שלי והתחילה להרים אותי משם... כדי שלא יכאב לי, פשוט עליתי לסירה שלהן.

ואז היא הורידה לי את המכנסיים ואני התחלתי להרביץ לה ולהתנגד כי פחדתי שהיא הולכת לחתוך לי... ואז היא אמרה לי שאם לא אפסיק להשתולל היא תכאיב לי (והתחילה למחוץ). אני הפסקתי.

אני זוכר ששלושת הבנות הסתכלו על איבר מיני החשוף, כשרק אחת נוגעת בו (ומדי פעם מוחצת קלות) ומאיימת עלי, שאם עוד פעם אחת אשפריץ עליהן היא תחתוך לי באמת. אני זוכר שהאיומים ערכו כחמש דקות (הרבה מדי זמן) כשבמהלכם, בערך כל 10 שניות היא מחצה קלות את איברי ושתי הבנות האחרות מסתכלות ומגחכות.

יש לציין לטובה, שאחת הבנות כל הזמן אמרה לזו שהחזיקה אותי, שתעזוב אותי, הוא ילד, וניסתה פעם אחת אפילו לדחוף את חברתה, אבל גם היא לא הפסיקה להסתכל ולצחוק. מה שמוזר לי, שאני כל הזמן רק חשבתי, שאיזה טיפשה היא, שכל פעם שהיא מוחצת, זה בכלל לא כואב... כמובן שלחברי לא סיפרתי.

 

מקרה שני - כתה י'

אני עומד בטרמפיאדה ביציאה מירושלים, יחד איתי בחור עם פרטי לבוש דתיים אבל שיער ארוך, תלתלים עד הכתפיים. היתה שם גם בחורה והוא כל הזמן אמר שזה לא הוגן שבגלל שיש לה ציצים יעצרו לה טרמפ ולנו לא. לא עניתי לו.

 

עבר הרבה זמן והגיעה השעה שהאוטובוס אמור להגיע, אז הלכתי לכיוון התחנות. ואז הוא אמר לי שאקח את מספר הטלפון שלו, כי הוא רוצה להגיד לי עוד כמה דברים.  לקחתי (הייתי מאוד תמים). כשהגעתי לתיכון, התקשרתי אליו מתוך סקרנות, ואז הוא דיבר איתי על זה שהוא רוצה שיהיה ביננו "קשר רוחני".

 

כמה שהייתי תמים, זה לא היה עד כדי כך. טרקתי לו את הטלפון בפרצוף. אני זוכר שאת מספר הטלפון שלו שיננתי בעל פה כמעט שנתיים, כי אמרתי לעצמי שאם יהיה פרופיל של אנס בטלוויזיה, אני אזכור אותו.

 

כיום אני בן 28 ולא נראה לי שנשארו לי טראומות כלשהן. פשוט רציתי לכתוב, כדי שגם ילדים ייזהרו.

סיפורים וניקים (פרטי גזע ולאום יצונזרו):

[email protected]

נכתב על ידי , 10/6/2006 17:25   בקטגוריות אני והחבר, באוטובוס, בבית הספר, בים, אדם זר, ילדות נשכחת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-18/6/2006 21:50



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)