לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

גמני נאנסתי. על ידי דודי.


זהירות - טריגר!!!!!

עוד מקרה שלא נכנס לסטטיסטיקה: אלמונית ללא שם השאירה את התגובה הזאת בפוסט הזה:

 

אולי אני רק ילדה קטנה (סה"כ 14) אבל אני יודעת הרבה דברים על החיים, לפעמים נדמה לי שחוויתי כל כך הרבה, שאפילו בנאדם בגיל 40 לא חווה!

 

גמני נאנסתי. על ידי דודי. הייתי בת 5 סך הכל, לא ממש הבנתי מה קורה שם, אבל דבר אחד בטוח: נאנסתי. לגמרי. אני לא זוכרת הרבה, ואני לא חושבת על זה הרבה, אני רק זוכרת שזה היה נורא...

 

הייתי אצל דודים שלי במושב, אף אחד לא היה בבית, היה ערב. אני ודוד שלי ראינו טלוויזיה, ואז הוא אמר לי "אל תזוזי". לא ממש הבנתי מה הוא רוצה ממני, אז לא זזתי. הוא אמר לי לשכב על הגב. שכבתי. הוא פתח את הרוכסן שלו, הרים את השמלה שלי והתחיל... לעשות דברים.

 

אני זוכרת שזה כאב. בכיתי. אבל זה לא הזיז לו. לא ממש הבנתי מה קרה שם... אתן מבינות בכלל מה זה לאבד בתולים בגיל 5? זה נורא. סיפרתי על זה רק לידיד טוב שלי, לפני חודש בערך, כשסוף סוף הבנתי.

 

לסיפור המלא.


 

הפוסט פורסם במדור "מוטרדות" של נענע.

 

לכאן - הסיפורים (בבקשה לא לשכוח ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 13/6/2006 14:43   בקטגוריות אדם מוכר, בבית, במשפחה, הכל קרה, ילדות נשכחת  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יערה ב-15/6/2006 12:35



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)