לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

בבקשה ילדים... אל תמכרו את הגוף שלכם


אנונימי מהצפון מצא את עצמו מתפקד על תקן זונה ממין זכר.

 

הייתה תקופה בחיים שלי... תקופה די עצובה ומבולבלת...

אז חברים שלי החליטו לעודד אותי והלכנו לאיזה פאב...

בתקופה הזאת עוד הייתי שומר על הגוף שלי... לא כמו עכשיו...

בא אלי איזה אחד, הציג את עצמו בתור צייד כשרונות

הוא הזמין אותי ואת חברים שלי לדאנס באר...

ואז לקח רק אותי למין חדר אחורי

ובאותו חדר היו ילדים בגילי וגם יותר קטנים... והם עמדו על בנות ובכלובים

והם רקדו... בהתחלה לא הבנתי מה הוא רוצה ממני ולמה אני פה.

הוא הציע לי לעלות על הבמה... לא ידעתי מה להגיד והוא כאילו נידב אותי לעלות

 

בהתחלה זה היה כיף... לא ידעתי מה אני עושה

הייתי מטומטם! עיוור!

החלטתי להמשיך שמה

איזה פעם פעמיים

היה כסף, היו "טובות הנאה" שבסוף רק דפקו אותי...

הוא ניצל את העובדה שאני נימפומן.

נראה לי שראו את זה לפי הריקוד ולפי זה שיכולתי להמשיך שעות.

 

ואז הבנתי מה אני עושה

אמרתי לעצמי... תגיד לי חתיכת מטומטם? מה אתה עושה? אתה זונה? זה כל מה שאתה בחיים? נער ליווי! אתה כלום

מה זה אתה יוצא פה ורוקד ערום בכלובים? אתה זונה של מישהו?

אמרתי לעצמי שאני חייב לשים לזה סוף!

 

הוא התקשר אליי, לא עניתי

הוא שלח מכתבים, לא קראתי אותם, שרפתי אותם

הוא שלח אימיילים, מחקתי

הוא בא הביתה, לא פתחתי...

סיפרתי לחבר שלי, הוא אמר שהוא סיפר לעוד חבר שלי...

ביחד הם הלכו לבנאדם הזה ואמרו לו בנימוס שיפסיק

אבל זה לא הלך בטוב.. אז הם החליטו לעשות משהו קצת יותר קיצוני

והיה בלאגן וסיבוך... בסוף השתחררתי ממנו

חברים שלי ברוך השם בריאים ושלמים, בלי תיקים פליליים ובעיות במשטרה או בחיים ב-כ-ל-ל

 

הפדופיל נתפס

והמועדון נסגר והוחרם...

וככה התחלתי להתאושש ממה שעברתי

והיום אני חי כמו כולם, עם רגשות ולב, זכיתי מקום שלישי בתחרות סיפורים ברמת גן

הם חשבו שהסיפור הוא סתם המצאה

אבל רק אני ועוד שני ילדים יודעים את האמת המרה...

הסיפור זכה מקום ראשון בגוש דן

תודה לך... שנתת לי לספר את זה פה...

 

בבקשה ילדים... אל תמכרו את הגוף שלכם, אל תתנו אותו לאף אחד

הגוף שלכם הוא שלכם בלבד! תשמרו אותו למי ש-א-ו-ה-ב אותכם!

מהבנאדם שבאמת אוהב אותכם...

 

תוספת של אנונימי מהצפון:

הייתי בן 15... כמו כל נער ונערה מתבגרים לא ידעתי מה לעשות עם עצמי מה אני רוצה ולאן אני הולך... זה באמת גיל הטיפש עשרה תגידו זוועות ותגידו גהינום אבל צריך להמציא מילה חדשה למה שאני עברתי ללילות בלי שינה ולהבזקים שהיו לי מאז ומתמיד אבל עכשיו הכל מפסיק ונרגע אין יותר הבזקים ואין יותר צרחות בלילה ולכן היום זה היום הולדת שלי... כל היום הוא היום הולדת שלי.
 

לסיפורים (לא לשכוח בבקשה ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 14/6/2006 23:38   בקטגוריות אני והחבר, בעבודה, ילדות נשכחת, סקס בכסף  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נינה ב-20/6/2006 12:41



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)