לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

המורה טענה שהיא לא יכולה לעשות כלום


בעקבות קריאה של סיפורים אחרים, ע' נזכרה פתאום גם בסיפור הזה:

 

זה קרה כשהייתי בכיתה י', ובמסגרת שיעורי הספורט בתיכון היינו צריכות לרוץ סביב בית הספר מצידו החיצוני - בכלל בכלל לא כיף, גם בנסיבות רגילות. באותו היום חיכו בתחנת האוטובוס כמה ילדים, כנראה מחטיבת הביניים כי לא הכרתי אותם והם נראו לי קטנים יחסית. זה אף פעם לא כיף לחשוב שאנשים מסתכלים עליך בזמן שאת אדומה, מזיעה ומתנשפת, אבל הנערים האלה לא רק הסתכלו – הם נעמדו בדרך של הבנות שרצו ושלחו להן ידיים לחזה.

 

בפעם הראשונה הייתי המומה, ניסיתי להתחמק הצידה והמשכתי לרוץ (אחרי הכל מודדים לי זמן). כשהגעתי לשער אמרתי למורה לספורט שלנו שיש בתחנת האוטובוס בנים שמציקים לנו. היא טענה שהיא לא יכולה לעשות כלום, כי הם לא מהתיכון והיא לא מכירה אותם, ושנמשיך לרוץ.

 

בסיבוב השני של הריצה כבר הכנתי את עצמי, וקיוויתי שהאוטובוס שלהם הגיע והם כבר לא שם. אבל הם עדיין היו שם, אז נעצתי בהם מבטים קפואים ומזלזלים, כאלה שאני שומרת בדרך כלל לאחותי הקטנה, וניסיתי לרוץ רחוק מהם. אבל נער אחד נעמד באמצע המדרכה ופרס את ידיו לצדדים כדי לחסום את המעבר. הוא נגע בי, אז הסתובבתי ובעטתי לו ברגל. והמשכתי לרוץ. החברים שלו צחקו וקראו משהו.

 

כשהגעתי שוב למורה, ניג'סתי לה שתלך לצעוק עליהם או משהו, והיא עשתה לי טובה והלכה לראות על מה כל המהומה. לא שמעתי יותר מדי צעקות מהכיוון.

 

סיפורים (נא לא לשכוח ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 15/6/2006 20:36   בקטגוריות אני והחבר, בבית הספר, הכל יכול היה לקרות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלגיה ב-16/6/2006 12:10



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)