לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

אלה רק הסיפורים הראשונים


תיקי נתקלה גם בפדופיל בגינה ציבורית וגם במטרידים "רגילים" כשהיתה בת 16, בשוק, וכשהיתה בת עשרים - ממש באמצע הרחוב. ואלו לא המקרים היחידים, אלא רק הראשונים שעלו בדעתה.


 

החשיפה להטרדה המינית הראשונה שזכורה לי היא מגיל ממש קטן. 5-6 בערך. שיחקתי עם אחותי ועם חברה בגינה ציבורית. היו שם עוד ילדים. מסביב לארגז החול היה כעין מעקה מוגבה שהיה אפשר לשבת עליו. גבר זר ישב שם במכנסיים קצרים מאוד. פתאום שמנו לב שאברו יוצא דרך מכנס אחד, והוא נוגע בו מידי פעם תוך כדי התבוננות בילדים. הוא כמובן לא לבש תחתונים.

 

כל הילדים שישבו בארגז החול או התגלשו במגלשה היו עדים למראה הזה. אמהות ישבו ממש קרוב, על ספסלים מסביב - ולא יכלו לראות.

 

אחותי ואני רצנו משם הביתה כל עוד רוחנו בנו, וסיפרנו בדמעות לאמא שלנו על המראה. היא אמרה לנו שיש אנשים חולים וסוטים שלא שולטים בעצמם, ושניזהר מכל גבר זר שאנחנו רואות ברחוב. מאז לא הורשינו לחזור לבד לגינה ההיא.


כשהייתי בת 16-17 הלכתי עם אחות גדולה לשוק מחנה יהודה, הפעם הראשונה והאחרונה בחיי. גבר מבוגר נדבק אליי מאחור ופשוט צבט אותי בישבן. בפעם הראשונה חשבתי שאני מדמיינת. אחרי כמה דקות שוב הרגשתי צביטה, הסתובבתי וראיתי אותו, במבט תמים כאילו לא עשה דבר. שוב חשבתי שאני מדמיינת. כשזה קרה בפעם השלישית ושוב הוא היה מאחוריי - וכבר התרחקנו מהמקום הקודם - הבנתי שהוא פשוט צבט אותי. ביקשתי מאחותי שנצא מהשוק ומהר. לא פירטתי למה, ועד היום לא סיפרתי על זה לאף אחד בגלל תחושת ההשפלה הנוראה.

 

פעם אחת, בערך בגיל 20, נתקלתי בבחור שהיה שכוב על הכביש והאופניים שלו עליו. הרגל שלו היתה עקומה בצורה משונה. הוא ביקש ממני לעזור לו לקום, וזה היה נראה ממש אכזריות להמשיך ללכת. עזרתי לו קצת ואז שמתי לב שהוא מנסה להישען עליי תוך כדי שהוא שם את היד על החזה שלי. חשבתי שזה רק נדמה לי אבל כשהוא ניסה שוב הבנתי שזאת פשוט המטרה שלו - לנסות לגעת בחזה.

 

אמרתי לו שאני מצטערת מאוד, אבל אין לי מספיק כח לעזור לבחור כמוהו, ועפתי משם. אחרי 5 מטרים הסתובבתי אחורה - ורק ראיתי אותו מרחוק רוכב על אופניו במהירות...

 

והאמת שאלו לא המקרים היחידים, אלא הראשונים שעלו בדעתי.


את הסיפורים (בליווי הניק) לכאן:

נכתב על ידי , 26/6/2006 09:19   בקטגוריות אדם זר, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mybody ב-26/6/2006 20:16



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)