לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

ידעתי שמשהו במה שהוא עושה לא בסדר


NISHA וחברתה פלירטטו עם כמה בחורים בבריכה, שניצלו את ההזדמנות כדי לגעת בהן. 

 

הייתי אז בת 11 והלכתי לבריכה האזורית עם החברה הכי טובה שלי. זה בדיוק הגיל שמתחילים להתפתח גופנית אבל הייתי עדיין נורא תמימה בכל המובנים. אני והיא נכנסנו לבריכה, וראינו בתוך המים בנים ממש חמודים בני 16-15. שיחקנו בכדור וניסינו למשוך את תשומת ליבם על ידי כך שזרקנו "בטעות" את הכדור לכיוון שלהם, ואז אחת מאיתנו היתה שוחה לעברם, תוך שהיא מחייכת אליהם.

 

אותם בנים כניראה לא היו תמימים כמונו, הם קלטו את הרמז ושאלו אותנו אם גם הם יכולים להצטרף למשחק. כמובן שהסכמנו, ואני אישית התרגשתי מאד והייתי שמחה.

 

התמסרנו בכדור ובאיזשהו שלב התחלנו לשחק הבנים נגד הבנות. רוב הזמן הכדור היה אצל הבנים, אך כשחברה שלי תפסה את הכדור, היא באה למסור לי. ישר שני בנים שהיו בקרבתה התנפלו עליה "כדי לקחת ממנה את הכדור", ואחד מהם בא "לשמור" עליי בשביל לתפוס את הכדור במקומי. ברגע שהשניים האחרים ניסו לחטוף לה את הכדור, הבחור שעמד לידי פתאום נצמד אלי מאחור.

קפאתי במקום.

 

הוא התחיל ללטף אותי. מבחינתו זה היה נוח כי זה היה בתוך המים. באיזשהו שלב ידו נשלחה לאיבר מיני, מה גם שהיה קל מבחינתו, גם כי הייתי עם הביקיני, וגם כי זה היה בתוך המים. הוא עמד שם צמוד אלי במשך דקה בערך וליטף לי את הכוס. הייתי די המומה לא ידעתי להגיב ועוד יותר גרוע - לא ידעתי אם זה בכלל בסדר או לא. זה לא כאב לי או משהו, להפך זה היה ליטוף נעים כזה, אבל ידעתי שמשהו במה שהוא עושה לא בסדר. ניסיתי לזוז קצת, לא היה לי כל כך נעים ממנו, כי שוב, הייתי אז טיפשונת.

 

באיזשהו שלב, החברים שלו הצליחו לחטוף לחברה שלי את הכדור ומסרו לו, והוא נאלץ לעזוב אותי. שמתי לב שגם חברה שלי הפסקה לשתף פעולה במשחק, והנערים פשוט איבדו עניין והלכו כאילו לא קרה כלום.

 

שאלתי אותה מה קרה, ואז היא סיפרה שהם נגעו לה בציצי חזק מדי וזה כאב לה. סיפרתי לה שאחד מהם נגע לי בכוס והיא רק חייכה במבוכה ולא אמרה כלום.

 

אני מניחה שהייתי קצת בהלם כמה שעות אחרי זה, אבל ישר שכחתי מזה כי בכל זאת - לא ידעתי מה זה בכלל הטרדה מינית.

 


 

שלגיה שלחה לינק לכתבה הזאת, על מורה שקיים יחסי מין עם תלמידתו, מה שמכונה "בעילה אסורה בהסכמה".

 

לסיפוריכן וסיפוריכם (ניק, פליז):

[email protected]

נכתב על ידי , 27/6/2006 15:18   בקטגוריות אדם זר, אני והחבר, בידידות, בים, בינו לבינה, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גיל33 ב-30/6/2006 11:12



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)