לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

אני בנאדם בוגר, הגיוני וחכם, ובכל זאת עשיתי מה שהוא אמר


ללא שם "בהסכמה"*, פרסמה את תגובתה בפוסט הזה: והנה הדוגמה שלי ל"גורם סמכות" וההטרדה שלו, שבוצעה בהסכמה מלאה, כן.

 

עבדתי כמזכירה אצל רופא (ששנים לאחר מכן הטריד אחרות שאף התלוננו עליו והנושא פורסם. הוא אמר כמה מילות התנצלות וזה נגמר). באותם ימים אובחנה אצלי מחלה, וטופלתי בהרבה תרופות. הכל היה חדש, מפחיד ומאיים, וחייתי בחרדה ואי-ידיעה מהמחלה שלי.

 

באחד הימים הרגשתי לא טוב, ואמרתי שאני הולכת הביתה מוקדם. הרופא אמר לי שהוא ישמח לבדוק אותי. הסכמתי. כאמור, הרגשתי רע, והוא היה רופא. נכנסו ביחד לחדר, והוא הורה לי להתפשט. לגמרי. הייתי בת 25, בן אדם בוגר, הגיוני, חכם, ובכל זאת. עשיתי מה שהוא אמר. הוא בדק אותי. לא נגע בי בצורה לא ראויה, בקושי נגע בי בכלל. ובכל זאת לא חזרתי לשם מעולם. הרגשתי מושפלת ומנוצלת, ועד היום יש לי בחילה כשאני חושבת עליו.

 

רע לי. רע לי שאפשרתי את המקרה הזה. אבל הוא בהחלט ניצל אותי. הוא היה מודע למצבי ולחולשה שלי, וניצל את זה. וזה באמת לא התחיל ולא נגמר בזה. מדובר באדם שמעיר הערות סקסיסטיות בלי סוף, מרים את החולצה של עובדת אחרת "בצחוק", כשבאים עם חצאית הוא אומר "או או, היום נוכל לראות לך את התחת", ועובדות אצלו הרבה נשים. בינינו, היינו מדברות על זה הרבה. אבל זה כבר היה לפני עשר שנים.

 

אני לא התלוננתי מעולם. לא זו בלבד, אלא שאני מתביישת לספר. ומפחדת. בדיוק בגלל תגובות כמו שהיו כאן קודם: "זה היה בהסכמה".

 

*וכך נוספה הקטגוריה "בהסכמה".


 

שלגיה שלחה לינק לכתבה הזאת, על מורה שקיים יחסי מין עם תלמידתו, מה שמכונה "בעילה אסורה בהסכמה".

 

לסיפוריכן וסיפוריכם (ניק וגו'):

[email protected]

נכתב על ידי , 27/6/2006 19:31   בקטגוריות אדם מוכר, אצל המומחה, בעבודה, הכל יכול היה לקרות, בהסכמה/בדרכי נועם  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אחת ב-16/7/2006 10:16



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)