לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

חשבתי שזה היה בטעות, אבל זה לא


אנונימית בת 17: זה מהדברים הקטנים האלה שקורים לפעמים וכתוצאה חברתית נחשבים ל"נורמות".

 

אז ככה, אני בת 17 וזה קרה לפני כמה שבועות. ישבתי על קצה הספסל בתחנה וחיכיתי לאוטובוס. ידעתי שיש עוד אישה שיושבת בקצה השני של הספסל, ושיש רווח די גדול בינינו. פתאום הרגשתי יד נדחפת בין הספסל לתחת שלי. אז זזתי עוד יותר לעבר הקצה. חשבתי שאולי זה בטעות.

 

פתאום הרגשתי את זה שוב לרגע. שוב זזתי וקיוויתי שסתם, בלי כוונה. לאחר שהרגשתי את זה עוד פעם - פשוט קמתי ונעמדתי ליד העמוד של התחנה. כשהסתכלתי שוב על הספסל - לא היה שם אף אחד.

 

זה לא נעים. ובוודאי שלא בטעות.

 

היה לי עוד מקרה, ככה כשכולם היו צפופים באוטובוס – מישהו שלח ידיים.

 

רציתי לנצל את הבמה הזו כדי לומר שצריך להגיב ולנסות שלא לתת לעצמך להגיע למצבים כאלה, שבהם גברים מנצלים את זה שאת חושבת שזה בטעות. היה לי גם מקרה של נגיעות כפויות של ידיד. אני לא אתן שדברים כאלה ימשיכו לקרות לי מבלי להגיב באותו הרגע.

 

לסיפוריכן וסיפוריכם (כולל ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 28/6/2006 00:54   בקטגוריות אדם זר, באוטובוס, בידידות, ברחוב  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של האנונימית ב-29/6/2006 13:21



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)