לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

עם או בלי קשר, לא נעים לי ללכת לבד ברחוב


טריסטה הצעירה קיבלה עד היום שלל פניות והצעות מגברים זרים.

 

אני כולה בת 13.5 ומה שעברתי בטח לא נחשב הטרדה לפי הקריטריונים המקובלים. אבל זאת הטרדה - גברים זרים הטרידו אותי, ולמזלי זה לא עבר את ההטרדה המילולית... רק רציתי שתפרסמו את הסיפורים שלי, שילדות ידעו שהן צריכות להיזהר ושלא יהיו תמימות.

 

המקרה הראשון קרה לי אולי לפני שנה....

אני הולכת ברחוב סתם, ופתאום איזה פועל על טרקטור או משהו כזה, קורא לי... הוא מקשקש לי איזה סיפור שהוא יכול לנחש את המשקל של כל דבר שהוא מרים והציע להרים אותי ולהגיד לי מה המשקל שלי. זרקתי לו משהו והלכתי משם. פחדתי. למרות שאני לא יודעת אם הבנתי עד הסוף.

 

מקרה אחר שאני זוכרת הוא

כשאני הולכת לבד ברחוב, בערב, ואיזה ראסטאפארי מתקרב אלי ואומר לי לילה טוב בקול כזה "מפתה" (אולי זה מה שהוא חשב)... גם לו אמרתי משהו והלכתי משם, בערך רצתי. ושוב, פחדתי...

 

עוד מקרה

שוב חזרתי לבד הביתה בחושך, פתאום איזה זקן מכוער מתקרב אלי ואומר לי "שמעי, את אולי לא מכירה אותי, אבל את נראית נהדר"... שוב, פשוט הלכתי משם...

 

בלי קשר (או אולי עם?) למקרים האלה, לא נעים לי ללכת לבד ברחוב, אני מפחדת כשפונים אליי, ואני פשוט מנסה להיזהר. עוד דבר - אני רחוקה מלהיות יפה ואני מודעת לזה, מה שמראה לכל הבנות שהאנשים האלה נואשים... מתוסכלים מינית... אסור להתרגש מכל מחמאה שהם זורקים לך... הם רק רוצים מאיתנו דברים. אז כדאי לכן להיזהר.

 

אני יודעת שיכולים לקרות דברים לכל אחת, והסיפורים המזעזעים שנכתבו כאן רק מחזקים את זה. ולדעתי, בסוגייה של מה נחשב כהטרדה - הכל הטרדה. גם כשזורקים למישהי הערה, זה מעליב, פוגע ומטריד.

 


 

תוספת באדיבות שלגיה:

שני בני 15 הודו במעשה סדום - וישוחררו

הבת תשגיח על אביה החשוד בהטרדה מינית

 

לסיפוריכן וסיפוריכם (הניק הוא בשבילכם):

[email protected]

נכתב על ידי , 28/6/2006 10:43   בקטגוריות אדם זר, ברחוב, ילדות נשכחת, מילים כדרבנות  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mybody ב-29/6/2006 17:02



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)