לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

זה ממש לא היה רציני אבל זה הפחיד אותי


אלמונית בתחנה המרכזית כתבה כך:

 

קרה לי ממש היום מקרה כשהייתי בתחנה מרכזית, ואני לא יודעת אם זה נחשב הטרדה או שזה היה סתם... זה ממש לא היה רציני אבל זה הפחיד אותי.

 

ישבתי וחיכיתי לארבעה חברים שהיו אמורים לבוא... קבענו לנסוע ביחד לים... חיכיתי ושיחקתי לי בקובייה הונגרית, כשניגשו אלי שלושה גברים... אחד מהם שאל אותי בכמה אני מוכרת לו את הקובייה.... לא ידעתי מה לענות לו, אז נתתי לו אותה... אז הוא שאל בת כמה אני, אמרתי 15... ואז הוא התחיל לשאול אותי מה היה קורה אם גבר בן 22 היה מזמין אותי אליו הביתה, ואומר לי שאני נראית מעולה... ושאל אם יש לי חבר... אז אמרתי לו "לא יודעת", כי פחדתי שהוא יעשה לי משהו.

 

גם השניים שהיו איתו נעצו בי מבטים מוזרים כאלה... ניסיתי להתחמק מהשאלות אבל לא נתתי תשובות חיוביות או משהו... למזלי ידיד שלי הגיע וברחתי איתו משם.

 

אני לא יודעת אם זו הטרדה או מה זה בכלל, אבל אני לא נראית מעבר לגילי, אני אפילו נראית קצת פחות... למה שגבר בן 22 יתחיל עם ילדה בת 15? חשוב לי מאוד שתגידי לי אם זה נורמלי או לא... כי ההרגשה שלי הייתה מאוד מוזרה ופחדתי... הוא גם ניסה לגעת בי, אבל ידיד שלי בדיוק הגיע בזמן לשם.

 

לא שאני איזו סמכות בנושא, אבל שלושה בחורים יחסית מבוגרים לעומת נערה שנראית צעירה לגילה... לעניין הפחד שלך - זה מאד אינדיווידואלי. את רומזת שהם גם ניסו לגעת בך, אז אני ממש לא יודעת... גם כשאני מנסה להתייחס לזה בשיא התמימות ולחשוב שהם סתם "הציקו" לך - לא רואה שום סיבה שבגללה נערה תצטרך לפחד או להטריד את מוחה באיך להתחמק מחבורה של גברים... בחיי שלא. גם אם לא מדובר בהטרדה, אלא בנסיון מגושם "להתחיל" איתך או סתם להציק לך, סביר שנער-זכר לא היה עובר הצקה מהסוג הזה, וששלושת הגברברים נטפלו אלייך בעיקר משום שהיית ילדה שיושבת לבדה. וגם אם הכל הכל באמת תמים, אולי הגיע הזמן שבנים יבינו שכשהם ניגשים כחבורה לבחורה - זה עלול לאיים, גם אם כוונתם טהורה, תמימה וחיובית. 

אבל כאמור - דעתי אינה נחשבת יותר מכל דיעה אחרת כאן.

 


 

הודעה: דרושים רעיונות לשמו של הטור השבועי שמתפרסם במגזין נענע מדי יום ב', המבוסס על פוסטים שעולים כאן ב-mybody. ולא, "מוטרדות" זה ממש לא שם טוב. רעיונות, מישהי/מישהו? 

 

לסיפורים (וניק, בבקשה. ולהשתדל מאד לא לשלוח סיפורים באמצעות התגובות...):

[email protected]

נכתב על ידי , 29/6/2006 13:46   בקטגוריות אדם זר, אני והחבר, ברחוב, הכל יכול היה לקרות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של התפוז הדיגיטלי ב-24/6/2007 15:03



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)