לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

דברים קטנים שאולי לא ראויים להתפרסם


שני ידידים שונים של PinkStar הפכו ל"נועזים" יותר, כשהיתה בהכרה מעורפלת. הראשון - כשהיתה שיכורה, השני - כשישנה.

 

אני בת 15 כיום, ולא עברתי הטרדה מינית של ממש, רק כמה דברים קטנים שאולי לא ראויים בכלל להתפרסם, אבל לאחר שקראתי יותר ממחצית הסיפורים הרגשתי שאני חייבת לפרוק.

 


 

כשהייתי בת 14 התאהבתי עד מעל לראש בבחור בערך בן גילי. היינו משתי ערים שונות והיינו נפגשים בדרך כלל בימי שישי בבית של אחד מהחבר'ה יחד עם עוד כחמישה אנשים. באיזשהו שלב הוא כנראה שם לב לזה שאני מעוניינת בקשר, והתחלנו לדבר הרבה רק שנינו. תמיד היינו מתחבקים הרבה, ולא הייתה לי בעיה עם זה, והרבה פעמים הייתי דווקא מבקשת שיחבק אותי. בשיחה האחרונה שלנו יחד הייתי קצת מטושטשת מהאלכוהול ששתיתי, הוא שם לב לזה וגרר אותי לחדר בנפרד, כדי שנדבר. הוא ניסה כמה פעמים לנשק אותי וכשראה שאני לא משתפת פעולה הוא יצא. מאז הקשר בינינו התדרדר ונעשה די גרוע, אנחנו כבר לא מתראים בכלל ואני כבר לא מתראה עם אותם אנשים. הוא סיפר לכולם שאהבתי אותו, ולי הוא סיפר שהוא ידע זאת כל הזמן ורק הטיח בי כמה שאני לא מתאימה לו. אין לי שום דבר נגד הבחור, בסה"כ הוא אחלה בנאדם ולא קרה כאן שום דבר יוצא דופן.

 


 

לפני כחודש (כבר מלאו לי 15 מאז) הלכתי לישון אצל ידיד שלי כי יום למחר היו לי לימודים והוא גר קרוב למקום. הגעתי אליו בסביבות השעה שתיים לפנות בוקר, קצת עייפה מההליכה (לפני זה יצאתי עם חברים). דיברנו בערך שעה והתעסקנו במחשב וכו', עד שאמרתי לו שאני רוצה לישון כי אני צריכה לקום מוקדם. הוא אמר לי שאין לו כוח להוציא מזרן בשבילי ואם לא מפקיע לי שנישן באותה מיטה. לא התנגדתי, שכן הייתי נורא עייפה ובסך הכל הוא ידיד די טוב שלי, והוא יודע שזה לא הולך להתפתח לשום כיוון. ובכן, נכנסנו למיטה ונרדמתי די מהר. באמצע הלילה הרגשתי שהוא מושך אותי ומסובב אותי אליו. הייתי כל כך עייפה שלא ממש יכולתי להגיב, וקיוויתי שהוא פשוט יעזוב אותי. הוא התחיל לגעת בי, ולאט לאט הוא התקדם למטה. הוא הכניס את היד שלו למכנס שלי והתחיל לעשות לי ביד. הייתי המומה, עייפה, ובכלל לא האמנתי שזה קורה לי. לא ידעתי מה לעשות ורק אחרי כעשר דקות התעשתתי והסתובבתי לצד השני, מעמידה פני ישנה. בבוקר קמנו שנינו כאילו לא קרה כלום.

 


 

חוות הדעת של הרופאים בפסה"ד של השופט אמינוף נפסלו

מאסר על תנאי למנכ"ל פתחון לב, נסים ציוני, שהטריד

 


 

לסיפורים (כולל ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 6/7/2006 19:13   בקטגוריות אני והחבר, אדם מוכר, בזמן שישנת/התמסטלת, בידידות  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של t ב-24/12/2006 22:16



כינוי: 

מין: נקבה




479,524
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)