לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2006

למה, יא בן זונה, אתה גורם לי לבכות בלילה?!


המפקחת כתבה לבוס שלה את המכתב שכנראה לעולם לא תשלח לו:

 

אתה תמיד מחייך ומדבר יפה

מתחנף לבאות ולשבות, הכל הצגה גדולה

אתה, בן זונה, מציג את החיים באור חיובי

מסתיר בלי מאמץ את החיים העלובים שלך

כל מה שחסר לך, כל העצב שבשנים

הכל מסריח אצלך בבית

אין לך חיים ראויים בכלל

אתה עיצבת לעצמך את גורלך

אז עכשיו תאכל חרא.

זה לא היה אמור להיות אכפת לי

רק שאתה, מניאק, השלכת את זה עלי

זה התחיל כרגיל, היה עלול להיות עם כל אחת.

רק שאני עובדת אצלך, אני קרובה יותר משאתה יודע

נדמה לך שאני טיפשה, לא מבחינה,

לא מפענחת כל צעד שלך, עלוב.

אני רואה את ההצגות, את הליטופים לבנות הקטנות

אל תגע בהן אפילו בצחוק. שזה לא יגיע למצב שלי!

אל תגיד להן יפה, מתוקה וסוכריה

ואלי, אל תקרא יפה שאכין לך כוס קפה

ואל תנצל דקה ארוכה, כשהחנות ריקה

אל תנסה לגנוב נשיקה, בתקווה שהטיפשה תענה בחזרה.

אל תשחק איתי במשחקי טיזינג והשתובבויות

כי אם תמשיך עם זאת, אני אקרא לרשויות.

אולי שכחת, אדון נכבד ומכובד שכמוך, בעל חנות אך ללא כובע,

אתה עומד להיות סבא,

ואני, מה אני?! ילדה ששני עשורים אפילו לא מלאה.

אל לקוחות מחייכים, לא אל איש מגעיל כמוך

למה, יא בן זונה, אתה גורם לי בלילה לבכות?!

מה כל זה לדעתך?? סתם,שטות, אתה בכלל לא מבין את הטעות.

אני חושבת שהסתבכתי עם חולה רציני, כי עליך גיליתי

אני לא הראשונה, בן זונה חסר לך שאני לא האחרונה

אשתך גילתה פעם, אני יודעת, יא מסריח, יש עליך ידיעה!

אז למה אני לא ידעתי לפני? למה לא ידעתי שאת הידיים שלך

אתה לא יודע לשמור לעצמך??

והבנות שלך, יודעות או לא? מודעות או לא לזה שיש להן חרא של אבא,

חסר רגשות באופן מוגזם?

אם אתה מעריך אותי כמו שאמרת, למה אני בשבילך חתיכת נייר קרוע?

אין בי הגיון, או שבאמת חשבת שאחשוק באחד כמוך?

התעלמת לגמרי מהמבטים המתחמקים, המתחננים לנחת, שתעבור

משמרת אחת בלי לבכות במטפחת.

אז למה אני לא עוזבת, למה לעזאזל אני נשארת?

כי אני לא בורחת, עכשיו כשהפסקת, אני כאן כמפקחת.

אז שלא תעז להגיד לבנות הקטנות שלום, ושלא תמשיך לעבוד על לקוחות.

כי חרא כמוך לא לומד לבד, אני כבר לא מפחדת, ובהחלט אשאיר חותמת.

 

לסיפורים (ניק בבקשה):

[email protected]

נכתב על ידי , 15/7/2006 13:26   בקטגוריות אדם מוכר, בעבודה, הכל יכול היה לקרות, מילים כדרבנות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-16/7/2006 22:55



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)