לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

הוא סגר את הדלת והצמיד אותי לקיר


דנה (שם בדוי) אמנם רק בת 14, אבל כבר חוותה מספר הטרדות ותקיפות מין, בעיקר במסגרת בית הספר.

 

עברה עלי ילדות מאושרת, ההורים שלי נתנו לי הכל ועשו הכל בשביל שיהיה לי טוב. למרות שאני רק בת 14, אני מרגישה שהתמימות שלי חלפה ולכן אינני ילדה. אני מחוננת ובוגרת יותר מבני גילי, כך לפחות מגדירים אותי האנשים סביבי... התפתחתי מוקדם יחסית וקיבלתי מחזור בגיל 10(!). את החזייה הראשונה שלי קניתי בכיתה ד', לאחר שבמשך שנה הלכתי עם גופיות ספורט... בגלל היותי מפותחת, גיליתי את הגוף שלי מוקדם מאוד... למדתי להשתמש בכוח הזה, של להיות אישה, על הגברים (הנערים) סביבי... אבל יש כמה סיפורים קטנים שהשפעתם עלי לא הייתה ישירה, אבל בהחלט קשורה לכל החלטה בחיי...

 

בכיתה ה' עשו אצלנו בבית הספר חוגים כל יום בין 14:00 ל-16:00 וכל הילדים היו חייבים להשתתף... אני הייתי בחוג ציור. חורף אחד, כשהמורה לא באה בגלל הצטננות, בא מורה מחליף... וביקש ממני להישאר לעזור לו לנקות את הכיתה אחרי הצלצול. נשארתי... לקחתי מטאטא והתחלתי לנקות.

 

הוא סגר את הדלת והצמיד אותי לקיר. קפאתי במקום לרגע, ואז התחמקתי - אמרתי שאני ממהרת... הוא חיבק אותי מאחור ונצמד אליי. אמרתי לו בנימוס שאני צריכה ללכת והשתחררתי מהחיבוק. הוא שאל אותי "מה קרה?", אז אמרתי לו תירוץ מטומטם שכואבים לי השרירים וזה כואב כשהוא נוגע... הוא ניסה לעשות לי מסאג', הוא אמר שזה ישחרר אותי... ואני בתגובה לקחתי את הדברים שלי והלכתי... יותר לא ראיתי אותו...

 

אני בכיתה ו'. אף אחד לא מדבר איתי בגלל אי-הבנה עם "המלכה" של  השכבה... אני רק מחפשת מישהו שיאהב אותי... והוא פשוט היה שם. לא היה איכפת לי באיזה מחיר, רק רציתי שהוא יאהב אותי. הוא ניצל את המצב, ואני עשיתי לו ביד עוד לפני שנגמרה השנה... אחר כך, כשהוא בא לבקש עוד ואני הבנתי שהייתי מטומטמת, אמרתי לו "לא", ובתגובה הוא החטיף לי מכות רצח. לאמא, שמצאה אותי מדממת, אמרתי שנפלתי במדרגות...

 

בכיתה ז' ישבתי בכיתה. באחד השיעורים ישב מאחוריי ידיד שלי, שאיתו הייתי מאד פתוחה מינית וסמכתי עליו... והוא, המניאק, התחיל לזרוק עלי בתור משחק ניירות לתוך המחשוף שלי... בהתחלה צחקתי, אחר כך אמרתי לו שיפסיק, ואז צעקתי עליו... הוא הקניט אותי וקרא לי "יבשה". הוא טען שאין לי בעיה לדבר, אבל שזה מגיע למעשים אני ממש גרועה... לא בכיתי, אבל מאז אני לא מדברת איתו...

 

בגלל שאני לומדת במרכז מיוחד למחוננים (אני לא חננה כמוהם אבל אמא חושבת שזה יעזור לי), יצאנו בסוף השנה לשיט קיאקים ופגשתי שם בחור בכיתה ט' (שנראה כמו בן 20) בשם דור(שם בדוי). מסתבר שגם הוא מחונן ופשוט לא ראיתי אותו עד אז... אחרי השיט הלכנו לראות סרט, אני ודור השתעממנו אז פשוט ישבנו ודיברנו... השיחה מיד גלשה לרמזים מיניים מצדו... ות'אמת - אהבתי את זה, זה החמיא לי... החלפנו מספרי אייסיקיו. מיד כשחזרתי הביתה דיברנו במצלמה והכל, וקבענו להפגש למחרת בקניון.

 

כשנפגשנו מחוץ לקניון, הוא אמר לי שהוא לא רוצה להיכנס כי חברים שלו שם והוא לא רוצה להיות איתם... אז הוא לקח אותי לגן שעשועים לא רחוק משם, שהיה חשוך... התנשקנו, התמזמזנו, ואז - כשאמרתי "די" כי פחדתי להמשיך... הוא נהיה אלים... למזלי עברה שם קבוצת נערים שאני מכירה, ובחכמתי התחברתי אליהם והשארתי אותו שם לבד... ניתקתי איתו קשר!

 

***

היו עוד מלא מקרים נוספים, כמו למשל כשילדים בני גילי החליטו לפלוש למרחב האישי שלי, או כשאנשים מבוגרים שעשו לי עיניים בים... התביישתי לספר, לא אמרתי עד היום כלום לאף אחד... בנות אל תהיו כמוני אם הטרידו אתכן – שתפו!!!

הלחמו על הזכות לשמור על הגוף שלכן ועל הפרטיות שלכן לעצמכן!!!

 


 

כמה הערות:

אנא קראו בתשומת לב את הפוסט הזה - מהחשובים שעלו כאן, ובכל אופן מסביר לא רע את האג'נדה שמונחת בבסיס הבלוג הזה.

אשתו של חזרה לדווח על הנורמליזציה.

הוא עדיין חופשי - מדור ה"מוטרדות" בנענע.

 


 

לסיפורים (אנא ציינו כינוי מועדף):

[email protected]

נכתב על ידי , 15/8/2006 14:44   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר, בבית, בבית הספר, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, בים, בין מורה לתלמיד/ה, בינו לבינה, ברחוב, הכל יכול היה לקרות  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-27/1/2007 16:50



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)