לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

כאב לי וביקשתי שיפסיק. הוא לא הפסיק


אונס יכול להתרחש גם במהלך משגל דו צדדי לגמרי, למשל כשאחד הצדדים מבקש להפסיק והצד השני - ממשיך. נקייבה גוללה בפוסט ארוך במיוחד סדרת אירועים - כולם בעלי אופי של "נורה אדומה" - שהתרחשו על רקע המלחמה בצפון. היא הכירה מישהו - ככל הנראה סוג של נוכל, להלן "הזבל" - שהפך לפליט בביתה וחי ללא התחשבות על חשבון הוריה, ובנוסף - תקף אותה מינית. העליתי לכאן רק את החלק שקשור לתקיפה, אתם מוזמנים (מאד!) לקרוא אצלה על כל מהלך העניינים: 

 

הדובדבן שבקצפת

עד לשלב מסויים, הייתה בינינו התאמה מינית נהדרת והסקס היה מצוין. אין ספק שהזבל ידע מה הוא עושה. באחת הפעמים שבהן הוא חדר, כאב לי וביקשתי שיפסיק. הוא לא הפסיק. ביקשתי שוב. כאב לי מאוד, אבל הזבל לקח את הידיים שלי, הצמיד אותן מאחורי גבי בכוח, ולא הפסיק עד שהוא גמר. לאחר מכן התעלמתי ממנו שעות ארוכות ובסיום ההתעלמות הבהרתי לו שאם דבר כזה קורה שוב - הוא עף לי מהבית כמו טיל בליסטי ואני מגישה תלונה במשטרה. לאחר מכן הוא לא עשה זאת יותר, אך מספר פעמים ביום דרש שארד לו. עד הרגע האחרון ייבשתי אותו בתירוצים שכואבת לי הבטן, כואב לי הגרון, כואב לי פה וכואב לי שם. אם ההורים שלי היו יודעים על אותו קטע ספציפי במהלך הסקס, אני לא בטוחה שהוא היה יוצא מהבית שלי חי.

 

מזכירה לכם - קראו את כל הפוסט ההוא, יש לו גם סוף טוב. פחות או יותר.

 


בגרות כפויה, מדור מוטרדות - נענע.

 

לסיפורים (לא לשכוח כינוי בבקשה):

[email protected]

נכתב על ידי , 20/8/2006 16:28   בקטגוריות אהבה ויחסים, אדם מוכר, באלימות, בבית, בינו לבינה, הכל קרה  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   13 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבחורה הנועזת ב-28/8/2006 23:57



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)