לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

שלוש נשיקות בסך הכל


thin air הוטרדה מינית על ידי קולגה מהעבודה.

 

זה היה יום שני. הייתי בעבודה (עבדתי כחדרנית)... השבוע השלישי... כבר התחברתי עם החדרניות ושאר העובדים... (houseman-מביאים מגבות וכו')... עבדתי ערב, מ-12 בצהריים עד 8-9 בערב... אחד ההאוסמנים התחבר אליי, בן 25 (נראה בן 30)... במשך זמן רב שהוא רמז, חיבק... נראה לי שזה היה באותו יום או יום לפני כן שהוא בא מולי כשנשענתי על הקיר והתקרב... עד שמישהו בא... וחיבק אותי מאחור ונשק לי על הגב... מה עוד...? יש לו חברה, בהריון.

 

ואז... היינו בחדר לבד, החדר שניקיתי, תמיד ניסיתי להתעלם מהקטעים שלו... הוא ידע שאני לא רוצה מישהו גדול מדי... כי בכללי הוא שאל אותי על הנושא, חשבתי שהוא אולי רוצה רק ידידות... הוא רצה לצאת שניה לעשן סיגריה, ואני הייתי צריכה להישאר בחדר (גם ככה לא מעשנת)...

 

וזה קרה מהר. הוא בא ונשק לי על הלחי, עבר לצוואר... שלוש נשיקות בסך הכל, לא הבנתי בכלל מה קורה. זזתי, הוא חייך אליי, חייכתי, כי לא יכולתי לפגוע בו... (דפוקה!)... הוא שאל: "מה, זה מדגדג?... יופי, זה אמור... -זה טוב-". הוא יצא. בכיתי מעט, הדמעות פשוט זלגו... וניקיתי את הצוואר מהנשיקות שלו... הוא חזר והעמדתי פנים שמחות, כאילו שהכל בסדר ושום דבר לא קרה... אבל שמרתי מרחק... והוא עשה את זה למרות שידע שכבר התלוננתי על עובד אחר שהצמיד אותי אליו וגם הכאיב לי ביד... כשתפס אותה מספר פעמים...

 

אבל עליו לא התלוננתי. עד סוף היום (נשארה לי עוד שעה)... לא הפסקתי להזיז את הראש... גירד לי הצוואר, הרגשתי מלוכלך... רציתי לעוף משם. בבית בכיתי... סיפרתי לפסיכולוגית והיא רצתה שאתלונן עליו... הייתי אמורה לעשות זאת (ולא - היא היתה מודיעה להורים)... אבל יומיים אחר כך התאשפזתי... המקרה הזה הוסיף למצב הרוח שהיה לי ביום למחרת, לאחר שאדם קרוב לי נפטר. אני עדיין מאושפזת... כרגע בחופשה בבית (מוסד פסיכיאטרי בגלל הפרעת אכילה ובגלל נטיות אבדניות)... שלושה אנשים יודעים על זה - הפסיכולוגית ושתי החברות הכי טובות שלי (ובבלוג שלי).

 

אתמול זה חזר אליי... כשיצאתי לרקוד... ופתאום מישהו חשב שיהיה מצחיק אם הוא ידביק את התחת שלו אליי ויתחכך בי... זזתי ונעצתי בו מבט זועם והוא רק צחק... הלכתי משם... והתיישבתי... ושוב התחיל לגרד לי הצוואר... חברה שלי שיודעת על זה דיברה איתי ונרגעתי...

אולי אני עושה מזה ביג דיל... אבל לא שלטתי בהרגשה של הלכלוך... של... לא יודעת.

זהו... =(

 


 

הודעה חשובה, הפניה מיועדת (הפעם!) לנשים בלבד:

 

מגזין הנשים COSMOPOLITAN מעוניין לפרסם סיפור של הטרדה מינית. הסיפור יובא במסגרת המדור "הסיפור האמיתי", שעוסק בנשים צעירות שעברו משבר (בגידה, אנורוקסיה, התעללות וכו') אך גדלו ממנו והמשיכו בחייהן.
המערכת פנתה לבלוג על מנת לאתר מישהי שתסכים להתראיין ולספר את סיפורה, אפילו בעילום שם!

אם יש כאן מישהי שמוכנה להתראיין - צרי איתי קשר באמצעות המייל ואני אקשר אותך עם המפיקה (שפנתה לכאן דרך המייל של הבלוג).

 


 

מי שמעה? מי יודעת?

לסיפור:

 


 

הנוסע המטריד, יום ב' בנענע.

 

לסיפורים (נא לא לשכוח לציין כינוי רצוי):

[email protected]

נכתב על ידי , 28/8/2006 19:58   בקטגוריות עבודה, אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, בעבודה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל ב-30/6/2009 03:31



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)