לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2006

הוא החל לגעת בי כשאחי הקטן בידיים שלי


מרקובקה הותקפה על ידי גבר זר כששמרה על אחיה הפעוט בגינת הילדים.

 

זה היה בחורף לפני 13 שנים. לקחתי את אחי, שהיה אז תינוק בן שנתיים, לטיול קצר בגינה. ישבנו שם, הוא טיפס על המתקנים, שיחק בחול. היו שם אנשים נוספים אבל אט אט הגינה החלה להתרוקן. השעה הייתה אמנם מוקדמת אך החשיך מוקדם והיה קר. הגינה היתה כבר ריקה לחלוטין כשהתכוונתי להוריד את אחי הקטן שטיפס על המתקנים.

 

ואז הוא  הגיע. גבר צעיר בשנות העשרים לחייו. פחדתי ממנו כי היינו שם לבדנו והוא צעד ישירות אלינו. ואז, בעודי למעלה, על הסולם של מתקן השעשועים, כשאחי הקטן בידיים שלי, הוא החל לגעת בי. הוא נגע בי לא ידעתי מה לעשות. לא יכולתי להעיף את ידיו כי החזקתי את אחי. ניסיתי לרדת מהמתקן אך הוא לא נתן לי. הוא החל לגעת בי בחזה שלא צמח עדיין ובאיבר המין.

 

אחי הקטן החל לבכות, וכך גם אני. אמרתי לו שלא ייגע בי אבל הוא המשיך. לבסוף אחי הבייבי נשמט מידיי. אני חושבת שנלחצתי יותר מהעובדה שהוא נפל מגובה רב, מאשר מהבחור שנגע בי. ירדתי מהר אל אחי, והוא עוד המשיך לגעת בי!!!

 

הרמתי אותו ורצתי אל העגלה. הבחור הלך אחרינו. רצתי משם מהר הביתה כשהבייבי צורח מכאבים ואני בוכה יחד איתו. כל הדרך בדקתי שהוא לא  אחרינו.

כשהגעתי הביתה, אמרתי לאימא שהוא בוכה כי הוא נפל. היא גערה בי על כך שלא שמרתי עליו היטב. נכנסתי לחדר, המשכתי לבכות שם, ולא סיפרתי לה על זה לעולם.

 


 

הודעה חשובה, הפניה מיועדת (הפעם!) לנשים בלבד:

 

מגזין הנשים COSMOPOLITAN מעוניין לפרסם סיפור של הטרדה מינית. הסיפור יובא במסגרת המדור "הסיפור האמיתי", שעוסק בנשים צעירות שעברו משבר (בגידה, אנורוקסיה, התעללות וכו') אך גדלו ממנו והמשיכו בחייהן. המערכת פנתה לבלוג על מנת לאתר מישהי שתסכים להתראיין ולספר את סיפורה, אפילו בעילום שם!

אם יש כאן מישהי שמוכנה להתראיין - צרי איתי קשר באמצעות המייל ואני אקשר אותך עם המפיקה (שפנתה לכאן דרך המייל של הבלוג).

 


 

מי שמעה? מי יודעת?

לסיפור:

 


 

לסיפורים (לא לשכוח כינוי בבקשה):

[email protected]

נכתב על ידי , 30/8/2006 18:48   בקטגוריות אדם זר, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של BuTane‎ ב-11/9/2006 13:09



כינוי: 

מין: נקבה




479,526
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)