לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

הוא: "אנחנו צוחקים, תירגעי"


בת 13 נזכרה בעוד אירוע, שאותו אינה זוכרת בבהירות. כשהיתה בת 10, נער כבן 17 - בן של חברים של הוריה, "אונן עליה בצחוק".

 

אממ... המון זמן זכרתי את הסיפור הזה באופן קטוע, בגלל זה לא סיפרתי לאף אחד ואני גם לא אספר... אבל לפחות חלק מהמועקה שבלב תיעלם:

 

נסענו כל המשפחה לחברים שלנו... הם תמיד מזמינים המון אנשים לבית שלהם... אני והבנות הסתובבנו בכל הבית (יש להם בית מאד גדול!), כש-ג' רצתה לשחק בפלייסטיישן. אז נכנסנו לאחד החדרים, שבו היה מ', נער בן 17 פחות או יותר. הוא בדיוק שיחק בפלייסטיישן... המשפחה שלו חברה של המשפחה המארחת. ביקשנו ממנו את הפלייסטיישן והוא לא הסכים, אז התחלנו ללכת איתו מכות בצחוק. ומכל הבנות - הוא הלך איתי הכי הרבה מכות... הוא כל הזמן אמר שאני הכי חזקה ויפה מהבנות...

 

באיזשהו שלב הבנות יצאו החוצה ונשארנו רק שנינו. פתאום הוא הפך אותי והשכיב אותי על המיטה...

אני: מה אתה עושה, רד ממני!!!

הוא: אנחנו צוחקים, תירגעי...

אני: זה לא מצחיק אותי...

ואז הוא פתח את הג'ינס שלו והתחיל לאונן עלי... אמרתי לו שירד ממני ושהוא ניצח, הפלייסטיישן שלו...

 

ואז הוא גמר... ונתן לי ללכת... אז הלכתי... ירדתי למטה במדרגות... מאז, תמיד כשאני פוגשת אותו, אני לא יכולה להסתכל לו בעיניים... זה כל כך מביך אותי... לא נשארתי מצולקת, אבל לפעמים אני נזכרת  בקטעים... הייתי אז בת 10, היום אני בת 13. זה מוזר שאני לא זוכרת הכל...

 

לסיפורים (לא לשכוח ניק בבקשה):

[email protected]

נכתב על ידי , 10/9/2006 22:17   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר, באלימות, בבית, במסיבה, במשפחה, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אביה ב-1/7/2007 12:41



כינוי: 

מין: נקבה




479,526
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)