לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

בגיל תשע כבר התחלתי להבין מה הוא עושה


עוד אחת הותקפה מינית בילדותה על ידי גבר כבן 40, ידיד המשפחה. כשהתבגרה מעט - פדופיל ניסה לפתות אותה בחדר המדרגות של ביתה.

 

עליתי ארצה בגיל מעוד מוקם, בסביבות גיל חמש. אמא שלי התיידדה עם אישה אחת, היו לה שלושה ילדים. היינו נפגשים על בסיס קבוע, ולאט לאט הבת המבוגרת הפכה להיות חברתי הטובה ביותר. ערב אחד. זה היה ערב חג, נפגשנו שתי המשפחות לארוחה חגיגית. משפחתה של חברה של אמא שלי הזמינה עוד כמה חברים, ביניהם היה א'. א' היה איש ממש נחמד, חייכן כזה, בסביבות גיל ה-40. ומאז, כל פעם שהייתי באה לאותה חברה, גם א' היה שם. לפעמים הוא גם היה לוקח אותנו לים. בהתחלה הכל נראה ממש טוב, לא היו חשדות. הייתה לי ילדות טובה, הייתי ילדה מאושרת.

 

עד שפעם אחת כשנסענו לים, הוא שוב לקח אותי למים העמוקים על הגלשן שלו. אני מאוד אהבתי שחייה כשהייתי קטנה, ואהבתי להיות בעמוקים. בינתיים חברה שלי והאחים שלה שיחקו על החוף. הוא לקח אותי על הגלשן שלו, ולאט לאט נכנסנו למים. הוא התחיל לגעת בי. ואני, ברוב תמימותי, חשבתי שזה בטעות. זה גם לא כל כך הפריע לי בהתחלה. אחרי חמש דקות של נגיעות, ביקשתי לחזור לחוף. ואחרי כמה שכנועים הוא החזיר אותי.

 

לאחר כמה ימים נסענו עוד פעם לים. ועוד פעם אותו סיפור עם הנגיעות, ואני לא אמרתי לו כלום. ככה זה המשיך, עד שפעם אחת נסענו, ושוב נכנסנו לים, למים העמוקים, אבל אז הוא הוריד לי את הבגד ים. זאת אומרת, חשף טיפה מלמטה (זה היה בגד ים שלם) והתחיל ללטף אותי שם, ואמר משהו כמו 'איך אני אוהב אותך, ילדה שלי... את רק שלי... וזה שלי (תוך כדי שהוא נוגע לי שם). ביקשתי ממנו שיפסיק. וחזרנו לחוף.

 

כמה ימים אחרי זה הוא רצה לקחת אותי שוב לים, אבל הפעם לבד. היו כמה פעמים שלא הסכמתי, אבל לבסוף הלכתי. ישבנו על החוף והוא בא והושיב אותי עליו. הרגשתי את איבר מינו, אבל אז עוד לא ידעתי מה זה. והוא התחיל לחבק אותי וללטף אותי. אחר כך שכבתי על המגבת שלי, עשיתי כאילו שאני ישנה, כדי לראות מה הוא יעשה. הוא עלה עליי בהתחלה, וקרא לי. הוא ראה שלא הגבתי. הוא הוריד לי את הבגד ים ושוב התחיל עם אותם מעשים. כמה זמן אחרי זה, כשהיינו אמורים לנסוע הביתה, הוא אמר שיש לו פיפי, וביקש שאעמוד לידו כשהוא עוזה. אחר כך הוא ביקש שאני אגע, ואני הייתי ילדה ממש ביישנית ולא רציתי. אז הוא לקח לי את היד ושם על איבר המין שלו.

 

היה לו ג'יפ שחור כזה, אז נכנסתי שנייה מאחורה - היה שם המון מקום. הוא נכנס אחריי. הוא נצמד אליי בפיסוק רגליים והוריד לי את בגד הים, איבר מינו היה חשוף. מאז יש לי בלק-אאוט. לא זוכרת אם קרה או לא קרה. אני רק זוכרת שהיו עוד המון פעמים שנסענו לים והוא המשיך עם מעשים כאלה. זה נמשך שנתיים.

 

בגיל תשע, כשכבר התחלתי להבין מה הוא עושה, ניסיתי תמיד לברוח ממנו. הפסקתי ללכת איתו לים. לפעמים הוא היה בא אלינו הביתה, וכשאמא הייתה הולכת לשירותים, הוא היה מתחיל לגעת בי. אני זוכרת גם שהוא תמיד היה אומר לי "לא נעשה משהו שלא תרצי", ובכל פעם שהייתי אומרת "לא" - הוא היה ממשיך ואומר "שיהיה לי כיף". מאז, כל פעם שהייתי רואה את הג'יפ שלו מחוץ לבית שלי, הייתי בורחת לחברה שגרה לידי, וחוזרת הביתה רק כשהג'יפ היה נעלם.

 

אני זוכרת גם שפעם אחת נשארתי בבית. זה היה לפני איזשהו חג. הייתי חולה, אז לא הלכתי לבצפר. והוא בא. ופחדתי לפתוח לו את הדלת והוא אמר לי "עוד אחת, אני יודע שאת שם. תפתחי!" והמשיך לדפוק בדלת. עוד משהו שנזכרתי בו תוך כדי כתיבה, זה שהוא תמיד היה אומר לי "רק אל תספרי לאף אחד" - ותמיד היה מזכיר את זה.

באיזשהו שלב זה נפסק. הוא הפסיק לבוא.

 

ואני לא ידעתי, לא הבנתי מה הוא בדיוק עשה לי. לא התייחסתי לזה, אבל כשהבנתי את המושג 'הטרדה מינית' - הבנתי מה עבר עליי. דיברתי עם אותה חברה על א'. היא אמרה לי שהיא גם שונאת אותו. היא עוד לא יודעת על המקרה, גם די התרחקנו מאז. אבל משום מה אני בטוחה שגם לה הוא עשה משהו, אחרת לא הייתה לה סיבה לשנוא אותו.

 

יש רק שתי בנות שיודעות על המקרה, ולא במלואו. ועדיין קשה לי עם זה, וכואב לי עם זה. כבר תקופה ארוכה שאני מפחדת שהוא יחזור פתאום, שיש לי חלומות של סיוטים עליו. אני מאחלת לו את כל הרע שבעולם!!! למרות שאסור, אני שונאת אותו!!! כל כך שונאת אותו!


 

היה עוד מקרה, ממש זעיר.

כשהייתי בכיתה ד' בערך, בכל יום שישי כשהייתי חוזרת הביתה, הייתי מתעכבת טיפה כדי לדבר עם חברות. יום שישי אחד באתי מוקדם מהרגיל, וחיכה שם איש אחד, יחסית זקן. הוא התחיל לשאול אותי שאלות כמו "איפה גרה משפחת...", וביקש ממני לקרוא לו את כל שמות המשפחה של הדיירים בבניין. אחר כך הוא ביקש ממני לעלות איתו לקומה ראשונה, כדי שהוא ירים אותי על הידיים ואני אבדוק דרך העינית אם יש מישהו בבית.

 

אחרי זה הוא בא עוד מספר פעמים, וגם ביקש ממני "לשמור לו" כי "רק ממני הוא לא מתבייש". לא רציתי להסתכל על איבר מינו אז הסתובבתי. והוא היה אומר לי "ילדה, למה את לא מסתכלת? בואי, את רוצה לגעת?"

 

אחרי כמה פעמים נמאס לי, וגם הבנתי מי הוא ומה הוא רוצה. הייתי בחרדות. אחרי זמן מה ראיתי אותו שוב, והוא שוב ביקש ממני "לשמור לו". אמרתי לו "לא" והוא אמר לי: "למה לא?". עניתי שאני לא רוצה. הוא ביקש ממני, ממש התחנן, ואמרתי בצעקה שלא. התחלתי לעלות במדרגות. הוא תפס אותי ביד ואמר לי שהוא יביא לי עשרים שקל. ניסיתי לברוח, אבל הוא לא נתן לי. למזלי, בדיוק יצאה השכנה והצלחתי לברוח ממנו. אחרי זה ראיתי אותו עוד כמה פעמים, אבל הצלחתי לחמוק ממנו, למזלי.

 

אני מקווה בשביל כולן וגם בשביל הבנים, ומאחלת שלא יקרה להם דבר כזה, כי זה סבל נפשי עצום!!! זאת אבן כבדה על הלב וטראומה בלתי נשכחת. מאז אני מפחדת פחד מוות להסתובב לבד בחושך, ועוד יותר – מאונס. מקווה שיהיה טוב ושזה לא יחזור על עצמו.

 

לסיפורים (אנא ציינו כינוי רצוי):

[email protected]

נכתב על ידי , 12/9/2006 16:14   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בים, במכונית, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לוילי ב-19/9/2006 22:18



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)