לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2006

מאז עדיין לא היתה איזו הטרדה


כבר שש שנים, מאז שהיתה בת שמונה, חווה האחות הטרדות מין מצד אחיה הגדול, שמאוהב בה. אמה דיברה איתו וזה הפסיק... פחות או יותר.    

 

המקרה שאני עומדת לספר לא השפיע עליי, אני רק זוכרת אותו. טוב, אז קודם כל נתחיל בעובדה שהמטריד הוא אחי הגדול. הייתי אומרת שאני התחלתי את הטרדה אבל אני יודעת טוב מאוד שאני לא אשמה, הוא זה שבחר לגעת בי ובכלל: אני לא יכולה להיות אשמה כשאני בת 8-10 ולא היתה לי ממש שום כוונה מינית.

 

אני לא זוכרת איך זה התחיל ממש, אני רק זוכרת שבגיל שמונה אח שלי היה נכנס לי למקלחת "לקחת דברים". זה לא היה מפריע לי, כי לא חשבתי על זה ככה, שאולי הוא רוצה לראות אותי עירומה או משהו. בקיצור, לאט לאט הוא שאל אם אני רוצה שהוא יעזור לי להתקלח. לא הבנתי את השאלה אבל הרגשתי לא נעים להגיד לו לא, אז אמרתי שבסדר. ואז היא קילח אותי. זה קרה כמה פעמים. אמא שלי לא ידעה מזה, אני לא סיפרתי לה כי לא ידעתי שזה לא בסדר... היא גם תמיד היתה בעבודה. הוא היה מקלח אותי, ואני זוכרת שהוא היה מסבן אותי ונוגע לי באיבר המין - כאילו "מסבן" אותו, אבל ממש מלמטה. אני זוכרת שהמגע הזה לא היה לי נעים, אבל הוא לא החדיר לי אצבעות... טוב, לפחות אני חושבת שלא, הזיכרון מאז לא כל כך ברור (אני כבר בת 14). זה לא כאב לי, רק הרגיש מאוד לא נעים.

 

אני לא זוכרת איך בסוף אמא שלי גילתה את זה. היא שאלה אותי אם הוא עושה את זה בכוח ואמרתי לה שלא, והיא בכל זאת אמרה לי לא לתת לו לקלח אותי יותר ולנעול את הדלת במקלחת. זה כבר היה כשהייתי בת 10 ועדיין הייתי ילדה נורא תמימה... אני זוכרת שהיא דיברה איתו על זה או משהו כזה - וזה נפסק, הוא לא בא לקלח אותי יותר.

 

חשבתי שזה נגמר. אבל יום אחד, כשהייתי כבר יותר גדולה (בין 11 וחצי ל-12 בערך, עדיין לא הייתי מפותחת בציצי ואיבר המין שלי גם כן לא היה יותר מדי מפותח) - התעוררתי כשמישהו מרים אותי ולוקח אותי לקומה למעלה (יש לנו שלוש קומות), ואז גיליתי שזה אחי ושהוא לוקח אותי לשירותים בקומה העליונה. אני זוכרת שכשהגענו לשירותים (לא יודעת למה הוא לקח אותי דווקא לשירותים בקומה השניה ולא לאלה שבקומה הראשונה או השלישית), הוא אמר לי לעשות פיפי. הייתי מבוהלת ומתה מעייפות (השעה הייתה בערך 4 או חמש לפנות בוקר..) - אז עשיתי את זה. הוא הסתכל עליי. סיימתי, הרמתי את המכנס והלכתי משם. אני חושבת שהוא הציע לקחת אותי למטה, אבל לא עניתי ופשוט ירדתי וחזרתי למיטה של ההורים שלי במקום לשלי. למזלי, חדרם של הוריי נמצא באותה קומה שלי ושל אחי ואחותי. אבא שלי לא היה במיטה (הוא רופא ועובד לפעמים במשמרות לילה), ואמא שלי התעוררה כשנשכבתי לידה מבוהלת. היא שאלה אותי מה קרה, ואני אמרתי לה שכלום ושתמשיך לישון... היא ניסתה לחבק אותי (חס וחלילה היא לא מטרידה אותי מינית!) ואני נרתעתי. היא קלטה שיש משהו ואז היא שאלה, ואני סיפרתי לה... היא הייתה בשוק.

 

אני, תוך כדי שסיפרתי, התחלתי לבכות בטירוף. היא הלכה לדבר איתו, וכשחזרה אמרה לי שהוא לקח נרגילה עם החברים שלו בחצר שלנו (יש לנו בית פרטי), אבל זה לא הסתדר לי. כמו שכבר כתבתי, הייתי כבר בסביבות 11-12, בוגרת מאוד לגילי וכבר ידעתי והבנתי מה זה נרגילה. אמרתי לה שזה לא הגיוני שנרגילה תשפיע עליו ככה, אבל אמי אמרה שכנראה שהוא לקח יותר מדי, ושהיא לא תניח לזה ותדבר איתו גם בבוקר, ושאשאר לישון פה איתה ולא בחדרי. בבוקר התברר שאחי לא זכר שום דבר ממה שקרה בלילה... אבל ההטרדות באמת נפסקו. התברר גם שהיו לו בעיות שאף אחד לא ידע עליהן (חוץ מההורים שידעו מה עובר עליו בבית ספר) והוא הדרדר לסמים, וזה מה שקרה לו בעצם. הוא הודה שבאותו לילה הוא היה על סמים ולא זכר מה הוא עושה... אמא שלי סיפרה לי שהוא לא זוכר כלום ואני אמרתי לה לא להגיד לו כלום, ופשוט עברנו על זה...

 

חשבתי שהכל עבר, אבל לפני כמה חודשים התעוררתי בבוקר כשאני מרגישה שמישהו נוגע בי נגיעות קטנות שנורא הציקו לי בפיטמה של החזה (ויש לי חזה מפותח יחסית, אני כבר בת 14...), מקום מאוד רגיש ומציק. כשפקחתי עיניים ראיתי אותו לידי, עם ידיים צמודות לגופו. אם זה לא היה הוא - הייתי חושבת שדמיינתי את הנגיעות. הייתי בשוק והוא אמר לי "תתעוררי, אמא אמרה לי להעיר אותך... " או משהו כזה. עשיתי את עצמי כאילו שלא הרגשתי כלום והוא קנה את זה... מאוחר יותר, בשביל לבדוק אם היא באמת שלחה את אחי להעיר אותי, אמרתי לאמא שלי "תודה ששלחת לי את *** שיעיר אותי בבוקר אחרת לא הייתי קמה לבית ספר...". בתגובה, היא התפלאה ואמרה שהוא עשה את זה ביוזמתו מבלי שהיא אמרה לו כלום. בדיוק כפי שניחשתי שקרה.

 

מאז עדיין לא הייתה איזו הטרדה שאני זוכרת. אני יודעת בבירור שאחי מאוהב בי בטירוף, ואני לא מדברת על אהבה של אח אלא אהבה באמת. אני נגעלת מהמחשבה עליו יחד איתי ואני יודעת שההטרדה האחרונה שלו קרתה כשהוא היה עירני לגמרי, הוא כבר לא יכול לשקר שהוא היה בהשפעת סמים כי הוא כבר יצא מזה.

 

בכל מקרה, המקרים האלו לא מפריעים לי למהלך החיים התקין ולא מציקים לי בלילה. בהתחלה טיפה התקשיתי לישון, במיוחד אחרי ההטרדה האחרונה (על כל ההטרדות שלפני כן סיפרתי לאמא שלי, אבל ההטרדה האחרונה בבוקר ההוא לא סיפרתי לאף אחד...). אבל זה עבר וזה כבר לא מפריע לי בכלל, אני לא יודעת למה. בכל מקרה, פעם ראשונה שאני מעלה את המקרה על כתב ומספרת את זה למישהו חוץ מאמא שלי, וזה נורא משחרר...

 


 

שימו לב: העונש המירבי בפרשת המין בנבטים: 42 ימי מאסר

 

לסיפורים (אנא ציינו כינוי מבוקש):

[email protected]

נכתב על ידי , 14/9/2006 13:54   בקטגוריות אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, בזמן שישנת/התמסטלת, במשפחה, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת, בבית  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של t ב-24/12/2006 22:13



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)