לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

מצטערת, לא אוכל להפתח עם בנים כמו פעם


אע: החלטתי לכתוב כאן את הסיפור שלי ואיך זה משפיע על חיי.

 

אני בת 14. לפני 3 חודשים השכנים שלי טסו לארה"ב וביקשו שאני אצא לטייל עם הכלבים שלהם. השכנה אמרה לי לאן היא תמיד לוקחת אותם, חורשה כזאת ביישוב שלנו, די קרובה לביתי. לשם לקחתי אותם... טיילנו... שלוש פעמים ביום, במשך שבועיים. בשבוע השלישי, החלו להופיע שם שני נערים, כל יום באותן שעות שבהן אני מטיילת... בהתחלה רק ישבו, במשך שבוע הם ישבו שם ובהו בי.

 

יום אחד הם כבר לא היו שם. זה נראה לי נורא חשוד. החלטתי לחזור הביתה. התחלתי ללכת לכיוון השביל שמוביל לביתי ופתאום שמעתי צעדים מאחוריי... כאילו זה בא משום מקום! ראיתי את שני הנערים האלה, לא הכרתי אותם. ואצלנו בישוב כולם מכירים את כולם.

הם באו מישוב לידנו כנראה...

 

הם תפסו אותי, ניסיתי להיאבק... אבל הם היו חזקים. מאוד. הם השכיבו אותי על הרצפה, אחד החזיק את הכלבים והשני, עשה מה שעשה... בסוף הם נתנו לי ללכת. אחרי שעה.

 

הגעתי הביתה ונכנסתי להתקלח. חמש מקלחות ביום וכלום לא הוריד את ההרגשה המלוכלכת.

המגעילה.

רציתי למות.

נהייתי ילדה דכאונית.

מרוחקת.

עצובה.

לא הסתדרתי עם בנים. בכלל.

 

ועכשיו, יצאתי מזה. כבר הרבה זמן שאני מרגישה טיפה יותר טוב, יותר נקייה. אך עדיין, בנים שמנסים להתקרב אליי, לא מבינים למה אני מרחיקה אותם.

קשה לי.

זה צלקת... לא אוכל להפתח לבנים כמו פעם.

מצטערת.

הבנים שקוראים פה, בבקשה תבינו, אם בת מתרחקת כל כך אל תנסו לחנוק... תנסו להבין, לברר.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 10/10/2006 20:14   בקטגוריות אדם זר, אני והחבר'ה, באלימות, ברחוב, הכל קרה, מילים כדרבנות  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-22/12/2006 05:43



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)