לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

באמצע הלילה הרגשתי ליטופים בחזה שלי


כשקמיל היתה בכיתה ו', אחיה הגדול החל לגעת בה בלילות בתירוצים שונים ומשונים. היא דיווחה על כך לאמה, אביה נזף בו - ויותר לא דובר על כך. מאז, בכל אופן, זה נפסק.

 

זה התחיל כשהייתי בכיתה ו', לפני המון המון זמן. יש לי אח גדול ויש בינינו פער קטן של שלוש שנים. בדרך כלל היינו מסתדרים מעולה, מדברים על הכל, משתפים אחד את השני, ממש אחים לתפארת.

 

באחד הלילות הרגשתי נגיעות קטנות בבטן. בגלל שאני מתעוררת כמעט מכל דבר, בבת אחת התעוררתי - וראיתי את אח שלי. "חלמת חלום רע ושמעתי אותך בוכה אז באתי להרגיע אותך". הייתי קטנה, אבל לא מטומטמת. ובכל זאת, העדפתי להאמין לזה. שמחתי, וסיפרתי לאמא שלי איזה אח טוב יש לי, שמרגיע אותי, שטוב אליי. בלילה השני זה שוב קרה. אותו תירוץ – "חלום רע". הפעם לא רצתי לספר לאמא, פשוט סתמתי את הפה וניסיתי לא לחשוב על זה. והנה, זה פסק לשבוע בערך.

 

למעלה בעליית הגג, יש לנו חדר ע-נ-ק ומקסים, יש בו פשוט הכל, הוא מעוצב מדהים. יום אחד, אני ושלושת האחים שלי החלטנו לישון שם. היה כיף, בערב סיפרנו סיפורים מפחידים, והלכתי לישון עם חיוך על הפנים. באמצע הלילה הרגשתי נגיעות בחזה שלי, מן ליטופים. לא זזתי, לא ידעתי מה לעשות. אבל ידעתי טוב מאוד שלא היה לי שום חלום רע. פקחתי את העיניים ונבהלתי מאוד. רצתי לחדר של ההורים שלי, שהיה למטה. בכיתי המון, לא ידעתי איך לספר את זה, זה היה מזוויע בעיניי. התביישתי לספר להם את זה, אבל הייתי צריכה. סיפרתי את זה בשקט לאמא, אבל גם אבא שמע. הוא כל כך כעס ונבהל.

 

הוא קרא לאח שלי מלמעלה בצעקות, ואח שלי שאל אותו ''מה עשיתי?"

-"'אתה יודע טוב מאוד מה עשית".

הם לא דיברו על זה, אלא פשוט שלחו אותו לישון בחדר שלו. אמא אמרה לי לא לישון יותר בקרבתו, וכך עשיתי. אפילו נעלתי את הדלת.

יותר לא דיברנו על זה, כאילו זה לא היה. אחרי יומיים שוב חזרנו לדבר כרגיל. חוץ מההורים לא סיפרתי את זה לאף אחד, זה הגעיל ובייש אותי.

 

לסיפורים (אנא ציינו כינוי):

[email protected]

נכתב על ידי , 12/10/2006 18:59   בקטגוריות אדם מוכר, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בזמן שישנת/התמסטלת, במשפחה, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-2/11/2006 12:52



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)