לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

תאונן בכיף, אבל למה בפומבי?


פעם אחת בת 11 נחשפה לגבר שאונן בפומבי. בהזדמנות אחרת, מישהו מהחבר'ה שלה התפעל בקול גדול מהיקף החזה של חברתה, לצהלת שאר הבנים מהכיתה. 

 

זה קרה לפני כמה חודשים. אני וחברותיי טיילנו בישוב שבו אני גרה. צחקקנו, דיברנו ומה לא עשינו. הצעתי לחברותיי שנלך לגן השעשועים הקרוב והן הסכימו. זאת הייתה טעות. אני, כהרגלי, מסתכלת על מכוניות... מה יש בתוכן, כמו כולם לא?

זאת הייתה טעות. הסתכלתי במכונית אחת וראיתי אדם, עם איבר מין חשוף, מאונן. זה היה גועלי. זה היה טראומטי. אתה מאונן? שיהיה לך בכיף! אבל למה בפומבי?

אולי לחלקכם זה לא ישמע רציני, אבל לילדה בת 11 - זה כן.

 


 

הכיתה שלי היא די מגובשת. אנחנו נפגשים אחר הצהריים ומבלים ביחד. יש בכיתה ילדה שהיא מאוד מפותחת לגילה. יום אחד קבענו להפגש בפיצרייה אצלנו כדי לאכול, ואז ללכת להשתולל בגן השעשועים ולשחק אמת או חובה.

בערב, כשכולם הגיעו ואכלנו פיצה ובייגלה, הגיע נ', ילד מהישוב. הוא התיישב ליד חבר שלי לשעבר. חברה שלי (זאת שמאד מפותחת) עמדה לידי. היא דיברה איתי והייתה עם פרופיל כלפי נ'. ואז נ' אמר לה ולכל העולם ואישתו: "וואלה, איזה ציצים גדולים יש לך". אני ממש נפגעתי בשבילה. מי הוא שיגיד לה דבר כזה, הא? התחשק לי באותו הרגע להכניס לו כאפה. והעיקר שחבר שלי לשעבר יושב שם וצוחק מזה. מניאקים.

אני חושבת שהיא עברה סוג של תקיפה מינית, אבל במילים. אולי לדעתכם לא, אבל אני חושבת שכן. בכל מקרה - היא ממש נפגעה מזה.

 


 

הודעה:

עקב בלבול בסדר המיילים בתיבת הדואר של הבלוג, גיליתי להפתעתי שיש כאלו שממתינים כבר יותר מחודש עבור פרסומם. מדובר בכל מי ששלח סיפורים במהלך ספטמבר ועד ל-4 באוקטובר. אני מתנצלת מאד על זמן ההמתנה הארוך. הדבר יתוקן עוד השבוע ובשבוע הבא. אף מייל, בכל אופן, לא נמחק או משהו. רק סדר הופעתם התבלבל. 

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 14/10/2006 13:12   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, אני והחבר'ה, בידידות, בין ילדים, במכונית, במסיבה, ברחוב, ילדות נשכחת  
1948 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של mNPyqsYLap ב-25/10/2013 17:57



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)