לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2006

לא אספר שוב לאמי. זה אחיה, אולי זה מתוך חיבה


הדוד של momo החל להפגין סימני חיבה חזקים מדי כלפיה לאחר שראה אותה בבגדי היציאה שלה עם החבר'ה. בהתחלה סיפרה על כך לאמה והעניין טופל. אבל לא עבר הרבה זמן - והדוד חזר לסורו.

 

הכל התחיל במימונה שעושים לאחר פסח. זאת היתה הפעם הראשונה שערכנו את המימונה אצלנו, אז כולם הגיעו אלינו וכמובן שגם דוד שלי. בינתיים אין בזה שום דבר מוזר. באותו יום הייתה יומולדת לידיד שלי, והייתי שם משהו כמו שעתיים בערך. ואז הלכתי הביתה ונשארתי עם אותם הבגדים שלבשתי ליום ההולדת שלו - חצאית, גרביים עד הברך וגופיית סבא.

 

עברתי את כל האורחים בשביל להגיד שלום לכולם, ואז הגעתי לדוד שלי... כרגיל, הוא נותן נשיקה וחיבוק, רק שהפעם זה היה חיבוק מוזר. חיבוק שמחץ אותי. בכל אופן, לא ייחסתי לזה חשיבות. עליתי למעלה והחלפתי בגדים. כשירדתי, אחי הקטן אמר לי שדוד שלי קורא לי החוצה, אז יצאתי.

הוא חיבק אותי ומחץ אותי והרגשתי את החזה שלי נוגע בגופו... ממש לא הרגשתי בנוח, אז זזתי טיפה, אבל זה לא הפריע לו. הוא חיבק אותי, ואיכשהו הרגשתי את הידיים שלו ליד החזה שלי, והוא גם כל הזמן נגע לי בתחת... זה היה לי ממש מוזר, אבל לא ייחסתי לזה חשיבות כי אולי זה מתוך חיבה. אבל אחרי כמה פעמים שזה שוב קרה, התחלתי להילחץ ונכנסתי להלם. התקשרתי ישר לחברה שלי, עליתי למעלה לחדרי, ולא יצאתי משם כל היום.

 

למחרת, אמא שלי כעסה עלי שלא הייתי למטה עם האורחים, ואחרי כמה דקות של שקט התחלתי לספר לה. היא הייתה בשוק. ואז איכשהו היא דיברה איתו והוא הפסיק. עכשיו זה שוב קורה, אבל אני כבר לא רוצה לספר את זה לאמא שלי. כי בכל זאת, זה אח שלה, וכבר לא נעים לי. ובכלל, אולי זה בכלל עניין של חיבה? אני כבר ממש לא יודעת...

 

הפוסט פורסם גם בפוליטינט. הצביעו שם.

 


 

"תראו, הנה הנאנסת", מדור "מוטרדות, נענע.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 16/10/2006 20:41   בקטגוריות אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, במשפחה, הכל יכול היה לקרות, התלוננתי ו-כלום, למה לא התלוננתי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ים ב-24/10/2006 16:54



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)