לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

הרגשתי את היד המלוכלכת שלו עוברת על הבטן שלי


אדם זר ניסה לגעת בבלוגרית קרן פ' כשהיתה בתור לאוטובוס.

 

אני יודעת שהסיפור שלי לא נורא וקשה כמו סיפורים מצמררים אחרים פה אבל בכל זאת הרגשתי צורך לספר. אני בחורה בת 19 וחצי, לפני כחודשיים עמדתי בתחנה המרכזית בתל אביב וחיכיתי לאוטובוס עם חברתי הטובה צ'. בחור אחד, אולי בן 35 נעמד לידנו. הוא היה לבוש בחולצת פסים לבן ותכלת, אכל שווארמה ושאל אותי ואת צ' מספר פעמים אם אנחנו רוצות מהשווארמה. לאחר כמה סירובים מנומסים הוא הפסיק לשאול, ואז הגיע האוטובוס.

 

עמדנו בתור של כ-20 איש לעלות לאוטובוס והבחור עם החולצת פסים המטונפת עמד מאחורי. ואז הרגשתי את היד המלוכלכת שלו עוברת על הבטן שלי, אבל בגלל שדחפו הרבה בתור, חשבתי שזה היה במקרה. כשהתקדמנו וכבר היינו על האוטובוס והוצאתי את הארנק כדי לשלם לנהג, הוא ליטף את הבטן שלי בתנועות מעגליות ונצמד אלי. מיהרתי לשלם לנהג והלכתי לסוף האוטובוס.

 

למזלי הנהג הוריד את הבחור הארור הזה מהאוטובוס כי המקום שלידי היה היחיד שהיה פנוי באוטובוס. לא טרחתי אפילו לברר למה, רק שמחתי לראות אותו נשאר בתחנה המרכזית ואני על האוטובוס רחוק ממנו. כל הנסיעה שמעתי מוזיקה כדי להרחיק את המחשבות ואת הגועל שחשתי וכשהגעתי הביתה הלכתי להתקלח מהר ונתתי לדמעות לצאת ולצאת ולצאת.

 

הפוסט עלה גם לפוליטינט. להצביע שם.

 


 

"סם האונס": כ-40 תלונות בשנה וחצי, ווינט.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 2/11/2006 13:52   בקטגוריות אדם זר, באוטובוס, ברחוב, אקטואליה, ביקורת  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -זאתי- ב-17/7/2007 02:17



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)