לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

ואז הוא הכריח אותי לרדת לו


טל (שם בדוי) נתקלת כל החיים שלה בבנים שמנסים לנצל אותה. לא שהיא מרחמת על עצמה או משהו.

 

קודם כל שלום, אני טל (שם בדוי) בת 15 כרגע. רציתי לספר כמה סיפורים שעברו עלי במהלך שנות חיי... מקווה שתוכלו ללמוד משהו, ואם לא - אז תיהנו מהקריאה. אז ככה, דבר ראשון אני לא מרגישה צורך להגדיר את עצמי כנאנסת או משהו, אני פשוט לוקחת את זה כמובן מאליו שיש אנשים כאלה בעולם. תגידו שזה לא בסדר ואני צריכה להתלונן, זה לא יעזור. אני פה בשביל שתלמדו לקח מהסיפור שלי ותו לא. למען האמת, עד שלא קראתי בבלוג את כל הסיפורים לא חשבתי שבכל הסיפורים שלי יש משהו שיוכל להיכנס להגדרה של אונס או הטרדה מינית.

 


 

הסיפור הראשון קרה לפניי שנה בערך, כשנסעתי לפגוש 2 בנים שהכרתי באינטרנט והייתי מדברת איתם כל יום. על ג' ממש נדלקתי עוד לפני שראיתי אותו, הוא היה חתיך מאוד (ראיתי תמונות) והתנהג אליי יפה ולא דיבר בגסות. ד' היה שמן ולא נראה כל כך טוב והיה מחמיא לי על הגוף היפה שלי ואומר לי שאני נורא יפה כל הזמן. והיה מדבר אליי בגסות. בדרך כלל אני לא מייחסת חשיבות וחושבת שזה לא בסדר מצד אנשים לדבר אליי ככה, אבל מצד שני - היום, אחרי מה שקרה - אני כועסת על עצמי שלא שמתי לב שזה יוביל למעשים שלו... מה שנקרא "מרמז על הבאות". בכל מקרה, נסעתי לפגוש את ג' ו-ד'... וכשהייתי במקום שבו קבענו להיפגש, התקשרתי ל-ד' ואמרתי לו שהגעתי. אז הוא אמר ש-ג' בסוף לא יכול היה לבוא איתו וכנראה שהוא יבוא עם חבר אחר שלו, ל'... בכל מקרה נפגשתי עם ד' ו-ל' והם היו ממש נחמדים. ואז ירד הערב ונהיה קר ו-ד' הציע ללכת אליו הביתה. אז הלכנו... הגענו לבית שלו, היה לו בית ממש ממש ממש גדול ויפה... יש לו הרבה כסף... נכנסנו מכניסה צדדית לחדר שלו אז לא ראיתי אף אחד מבני משפחתו.

 

ד' ו-ל' נכנסנו לחדר ונשכבו על המיטה ואני ישבתי על כיסא המחשב, ואז הם אמרו לי לבוא לשבת איתם... אז ישבתי איתם קצת והם התחילו לשאול שאלות ולגעת בי... אז אמרתי להם שאי אפשר שניהם ביחד, ושזה בכלל לא נעים לי... ואז ד' שאל אותי אם אני רוצה ש-ל' ילך... ואמרתי שלא... ואז הם הוציאו קונדומים והתחילו לשחק איתם והמשיכו לגעת בי, והתחילו להפשיט אותי... ו-ל' אמר שהוא ילך כי הוא לא רוצה להפריע ל-ד'. אז הוא הלך. ואז ד' נשכב מעליי והתחיל לגעת בי ולנשק אותי והפשיט אותי כמעט לגמריי... ואז הוא פתח את הקונדום ואמרתי לו שאני לא רוצה לשכב איתו והוא אמר שהוא לא יכריח אותי... בכל מקרה הוא התיישב ופתח את הג'ינס שלו והוציא את איבר המין שלו ואמר לי שהוא מת לגמור והוא עוד מעט מתפוצץ והוא חייב שאני ימצוץ לו. אמרתי לו שאני לא רוצה והתנגדתי. ואז הוא תפס לי את הראש בכוח והכריח אותי לרדת לו. כשהוא גמר, הוא אמר לי שהוא חייב ללכת וליווה אותי לכניסה של הבית שלו ונכנס לבית.

 

הייתי ילדה בת 14 בערך, באמצע עיר לא מוכרת, עם טלפון בלי שיחות יוצאות, בלי מושג איך להגיע למרכז העיר, היה כבר ערב ונהיה לי קר... לא ידעתי מה לעשות והצלקת ש-ד' השאיר לי עדיין אצלי. על הסיפור הזה פחות או יותר סיפרתי לידיד שלי והוא הבטיח שהוא יטפל ב-ד'... כמובן שהוא לא עשה כלום ומאותו היום גם לא שמעתי מאותו הידיד. ד' ניסה לדבר איתי במסנג'ר כמה פעמים אחר כך אבל התעלמתי ממנו.

 


 

הסיפור השני הוא עוד סיפור שקרה לפני כשנה. יום אחד יצאתי עם החברים שלי (היום אני בכלל לא בקשר איתם) ולא היה מי שיחזיר אותי הביתה, אז מ' הציע שאבוא לישון אצלו... בסוף הערב אני מ' ו-נ' הלכנו לכיוון הבית של מ'... נ' הצטרף אלינו כי הוא היה שכן של מ'. הגענו לבית של נ' ונפרדנו ממנו לשלום... ואז, אחרי דקה הוא התקשר ואמר שאין לו מפתח ושאל אם הוא גם יכול לבוא לישון אצל מ'. ומ' הסכים. לי לא הייתה בעיה, אף פעם לא הייתי בבית של מ'. וכשהגענו הייתי בשוק. היה לו בית בגודל של 2 חדרים. והם היו 5 ילדים במשפחה! הקיצור נכנסתי לחדר של מ' וגיליתי שהחדר כל כך קטן שאין בו מקום לזוז! היתה שם מיטה אחת ומזרון ליד, וזהו. לא היה אפילו ריצפה. זה כל מה שהיה שם. נ' אמר שהוא ישן על המזרון ואני ומ' נישן במיטה (שאפילו לא היתה זוגית)... אז נשכבנו וניסיתי לישון...

 

ואז הרגשתי את היד של מ' נוגעת לי בחזה ובאיבר המין וכל כך נגעתי ממנו... ורציתי לבכות... אמרתי לו שיפסיק והוא הפסיק... ואחר כך המשיך... וניסה לנשק אותי ולא הסכמתי לו, וניסה שוב ולא הסכמתי, ובסוף כבר לא היה לי כוח להגיד לו לא והוא נישק אותי... ואז אמרתי לו שאני עייפה ועצמתי את העיניים והתעלמתי מכל מה שהוא אמר לי. בבוקר שלמחרת הלכתי ל-נ' והיה ממש כיף, אפילו כמעט שכחתי ממה שהיה אצל מ' בלילה... ואז היינו בחדר של נ' והוא נשכב מעליי וניסה לנשק אותי. צעקתי עליו שיקום ואז אמא שלו נכנסה... קראתי לאמא שלי ונסעתי הביתה. גם על המקרה הזה לא סיפרתי אף פעם לאף אחד.

 


 

האמת היא שאני בחורה שדי שומרת על עצמה בכל הקטע עם בנים, אבל מצד שני, נורא קשה לי להימשך לבחור לתקופה ארוכה. אני חייבת להחליף כל הזמן, חייבת שיהיה אקשן. לא יודעת בדיוק מה אני רוצה ומה אני מחפשת אבל כשיש לי את אותו אחד הרבה זמן אני כבר לא מרגישה כלום. אני מחליפה בנים כל הזמן ולכן יצא לי באיזשהו מקום שם של שרמוטה. כולם יודעים את זה, והבנים מנצלים את זה. היום, כשאני כבר בת 15, אני יודעת לעשות סינון ולהגיד לא, אבל פעם פחות ידעתי. זה התחיל כשהייתי יותר צעירה ולא אהבתי את עצמי. חשבתי שאני שמנה ומכוערת וכל כך שנאתי את עצמי. עד שבנים התחילו איתי, וכל כך הייתי מאושרת... כל בן שהתחיל איתי, אפילו לא חשבתי פעמיים, ישר התנשקתי איתו ועשיתי כל מה שהוא רוצה... כי איזה כיף שסוף סוף יש מישהו שחושב שאת יפה ומדהימה ונהדרת. והוא מחמיא לך כל הזמן... ילדה בת 12, מה כבר הבנתי?! הייתה לי הרגשה כזו שאני חייבת לרצות את כל הבנים שחושבים שאני יפה... ולאט לאט המספר גדל... וגם אני גדלתי... היום אני בת 15 והתנשקתי עם משהו כמו 80 בנים. אני יודעת שיש בזה משהו שלא בסדר כל כך, ואני יודעת איך מדברים עליי... אבל אני באמת משתדלת לתקן את הנזק שעשיתי לעצמי... אומנם הבנתי שכל מי שפוגש אותי אומר לי שהוא נמשך אליי (גם מי שלא יודע שאני הולכת כמעט עם כל בן) וכל הזמן אומרים לי שאני יפה וכוסית ונראית טוב, אני עדיין לא אוהבת את עצמי... ואני עדיין לא חושבת שאני מושכת וסקסית... אבל יש עובדות ואין לי מקום להתווכח איתן... אחרי שגדלתי ולמדתי לעשות את הסינון בין בנים שאני רוצה להיות איתם ובנים שלא - אני יודעת שבמידה ולא הייתי יודעת לעשות את הסינון הייתה לי רשימה של לפחות 180, ולא רק 80. באיזשהו מקום אני מתחרטת על הכל, אבל מצד שני, חיים פעם אחת, אין איך לתקן טעויות, רק אפשר ללמוד מהן. אני מנסה בשלב זה בכל כוחי לשנות את השם שיצא לי. קצת סטיתי מהנושא, אבל העיקר פה בקטע הזה זה שלמדתי לשים לעצמי גבולות, או בשפה יותר מדוייקת לדעת להגיד "לא", ולעמוד על שלי...

 


 

והנה עוד 2 מקרים לסיום שלא כל כך רחוקים מהיום, שגם אחריי כל ההחלטות שלי לעמוד על שלי, לא התמזל מזלי ונפלתי קורבן.

 

הסיפור השלישי קרה לפני חצי שנה בערך. הייתי במסיבה והכרתי את ע', התנשקנו והתמזמזנו, והחלפנו מספרי אייסיקיו... המשכנו לדבר שם על דברים שלא קשורים. יום אחד הוסיף אותי לאייסיקיו מישהו שנקרא לו י'... הוא לא הסכים לגלות לי מי הביא לו את המספר שלי ורצה להיפגש איתי. אמרתי לו שאני לא נפגשת איתו עד שהוא לא מספר לי מי הביא לו את המספר שלי. בסוף הוא השתכנע ואמר לי ש-ע' הביא לו את המספר. בכל מקרה, התקשרתי ל-ע' והוא סינן אותי... ושוב ושוב ושוב ושוב... והיה מסנן אותי כל הזמן, גם בהודעות. וכשהייתי מתקשרת אליו מחסוי או לא מהמספר שלי, כשהיה מזהה את הקול שלי היה מנתק... בכל מקרה, סיפרתי לחברה שלי שנקרא לה ר' שיש מישהו בשם י' שרוצה לפגוש אותי... היא אמרה שהיא מכירה אותו ובאה איתי לפגוש אותו...

 

ישבנו באיזושהי תחנת אוטובוס בעיר ו-י' התנהג אליי ממש בגסות... הוא תפס אותי בחוזקה כל הזמן והכריח אותי לשבת עליו. באיזשהו שלב ר' הלכה לפגוש מישהו ואני ו-י' נשארנו לבד... באותה התקופה היה לי חבר והרגשתי מאוד לא בסדר שאני לבד עם י'... י' התחיל לנשק אותי בצוואר וביקשתי ממנו שיפסיק והוא לא הפסיק. הוא היה כל כך חזק והכאיב לי כל פעם שניסיתי לברוח. צעקתי והרבצתי לו והוא הרביץ לי חזרה ונתן לי סטירות, וממש היה אלים. הוא ניסה לנשק אותי ולא הסכמתי לו... עברתי שעה וחצי של עינוי שנראו לי כמו נצח... ואז חברים שלו באו והצלחתי לברוח. מאותו היום אני שונאת את י' ומתמלאת כעס כל פעם שאני רואה אותו. ע' קיבל את העונש שלו. לא דיברתי איתו תקופה ארוכה ובנוסף לזה הייתי מתנהגת אליו בצורה מגעילה. הוא התנצל מלא פעמים אבל כלום לא עזר. חבר שלי בהתחלה כעס עליי אבל אחר כך הבין אותי ובירר את הפרטים של י' מאחוריי הגב שלי והלך איתו מכות. כעסתי על חבר שלי אבל ידעתי שזה מגיע ל-י'... חוץ מלחבר שלי, לא נראה לי שסיפרתי על הסיפור הזה למישהו. אני זוכרת את אותו היום כל כך טוב... ואת האחיזה החזקה שלו שהשאירה לי סימן. את הכאב היותר פיזי מנפשי. הוא היה כל כך חזק, כל כך.

 


 

הסיפור הרביעי בנושא הוא טרי-טרי חדש דנדש. למען האמת הוא התחיל די מזמן, אבל הוא עוד לא נגמר לצערי. יש לי ידיד ממש טוב, קוראים לו ק'. הוא דואג לי ושומר עליי מכל משמר. אני יוצאת איתו ועם חברים שלו (שהם גם שלי) כל יום, הם מביאים אותי, הם מחזירים אותי הביתה. הוא תמיד דואג שיהיה לי טוב... פעם, לפניי שנה בערך, כשרק הכרנו, הייתה לו חברה, אבל הם החליטו לעשות הפסקה. הוא אמר לי שהם עשו את ההפסקה הזאת בגללי כי הוא נדלק עליי, אבל שאני לא אגיד לה... אני ו-ק' לא היינו ביחד, אבל לא היינו יזיזים. הייתה מחוייבות כזאת בלי לדבר על זה. ככה יצא. לא היינו מוגדרים חברים. לא הייתה לנו הגדרה בכלל. החלטנו לסיים את זה... זה היה גם די סודי, כי ס', החברה לשעבר של ק', לא אהבה את זה בכלל. אז סיימנו את זה... שבוע לאחר מכן הם חזרו להיות ביחד. אני ו-ס', חברה שלו, רבנו. היא אימה עליי ואמרה לי לא להתקרב אליו בתחילת שנה שעברה. למרות שלא התרחקתי ממנו היא עזבה אותי בשקט. מאז, בכל הזדמנות שהייתה לי, הייתי מבהירה ל-ק' כמה אני שמחה שזה נגמר. בכל מסיבה הוא היה ניגש אליי ושואל אותי אם אני מסכימה לשמור עליו שלא יתחיל עם בנות כי חברה שלו לא שם והוא רוצה לשתות. וכמובן שבתור ידידה מסורה הייתי מסכימה. הייתי הבייביסיטר שלו כשהוא היה שיכור, והייתי רודפת אחריו בכל פעם שהוא רק היה נעלם עם מישהי. והוא היה מודה לי ואומר לי כמה הוא שמח שיש לו אותי... אני לא אגיד שהוא לא ניסה לנשק אותי כמה פעמים, אבל ידידה או לא? עצרתי אותו. שמרתי עליו תמיד, גם כשלא ביקש. היה לי כל כך איכפת ממנו. והוא היה עושה את זה גם.

 

ביומולדת 15 שלי, בחופש הגדול האחרון, בסוף המסיבה, נשארנו אני, ק' ועוד ידיד אחד, ב'. הם קנו וודקה והשתכרו לגמרי. הלכנו לבית של ב' ו-ב' הלך לישון. אני ו-ק' נשארנו בחוץ. הוא היה שיכור מ-ת! בחיים לא ראיתי אותו ככה, אני חושבת... הוא היה רגיל לשתות, וידעתי איך להתנהג איתו כשהוא שיכור. ישבתי ושמתי את הראש שלו על הרגליים שלי. הוא שכב ונרדם. באותו הרגע קיללתי את היום הזה, ואת שני הבנים האלה. כל כך רציתי לבכות על כך שמה שאני עושה ביומולדת שלי זה מטפלת כמו בייביסיטר בשני שיכורים. הייתי צריכה להאכיל אותו ולהכין להם אוכל ולשמור שיקיאו רק בדלי, ולנקות את הקיא שלהם אם הם לא הקיאו בדלי, ולשמור שלא יצעקו ושלא יקפצו מהגג... והכל בבית שאני לא מכירה (כי ב' עבר לדירה חדשה) והכל הכל הכל לעשות כשהמשפחה של ב' ישנה ואסור להעיר אותם... היום אני אומרת תודה ל-ה' שנתן לי את המתנה הזו, שלימד אותי להתמודד עם בעיות כל כך קשות ביומולדת 15 שלי, שנתן לי את ההתבגרות הזו, את הקושי, את האתגר. והייתי כל כך גאה בעצמי שעמדתי בזה.

 

באיזשהו שלב, אחרי ששניהם הקיאו ואכלו ודיברו ובכו, התקשרה ס', חברה של ק'. והם דיברו... היא לא ידעה שהוא שיכור וסיפרה לו שהיא דיברה עם האקס שלה ו-ק' התעצבן כי הוא שונא את האקס שלה, וזה היה כל כך לא מתאים באותה שניה שהם ידברו על זה... וואו, סטיתי לגמרי מהנושא. בכל מקרה, הוא בכה, ולקחתי את הטלפון ואמרתי לה שהוא ידבר איתה מחר וניתקתי לה וכיביתי לו את הטלפון. ואז הוא שכב על הספה במרפסת וקרא לי ודיברנו והוא אמר לי תודה על הכל והתחיל לגעת בי ולנסות לנשק אותי ואמרתי לו שיפסיק... 10 דקות שהוא מנסה לנשק ואני אומרת לו שיפסיק. והוא ממשיך, ואומר לי שהוא אוהב אותי, ושהוא רוצה איתי קשה רציני, ומנסה לשכנע אותי שהוא יודע מה הוא מדבר ושהוא כבר לא שיכור... ושהוא בכלל לא אוהב את חברה שלו ושהוא אוהב אותי... שעתיים ככה, של מילים ודיבורים וניסיונות לגעת בי. בסוף כבר נשברתי, והוא נישק אותי, בכוח. החזיק לי את הידיים באלימות ולא נתן לי לעצור אותו. ואז הוא נרדם. ונסעתי הביתה.

 

יום אחר כך שאלתי אותו אם הוא זוכר משהו ממה שהיה אתמול והוא אמר שלא, שהוא לא זוכר כלום כלום כלום. בערב יצאנו כולם ביחד וחברה שלו הייתה והם התנשקו כאילו לא קרה כלום. חודשיים או שלושה עברו מאז אותו היום, וחוץ מכמה מסיבות שהוא השתכר וביקש ממני לבוא לישון אצלו ולשמור עליו וסירובים מצידי - כלום לא קרה.

 

אתמול ישבנו כולם. וחשבתי שירד לו ממני. ואמרתי לו שאולי ניסע עם הקטנוע שלו לעשות טיול, סתם ככה. אז עשינו סיבוב והוא רצה לעשות לשבת באיזה ספסל מרוחק. אז ישבנו, ודיברנו. והוא התחיל לנשק אותי, ו-ה-ו-א- -ל-א- -ה-י-ה- -ש-י-כ-ו-ר-! צעקתי עליו והרבצתי לו ושאלתי אותו מה הוא עושה, והוא אמר שהוא הולך עם הלב שלו. ותפס אותי בכוח, והמשיך. הוא לא היה בהשפעה של כלום, אני יודעת, אני מכירה אותו כמו את החדר שלי. הוא המשיך לנשק אותי ולהחזיק בי בכוח. ולהגיד לי "אני יודע מה אני עושה ואני יודע שגם את רוצה את זה" וכל כך רציתי לברוח, ולא להיות שם. והתחלתי לצחוק ולקחת את זה בהומור ולצעוק עליו בצחוק כי לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, וחשבתי שהוא גם צוחק איתי. אבל לצערי הוא היה רציני. ואמרתי לו "ק', אתה מבין מה אתה עושה? אתה בוגד בחברה שלך שאתה אוהב כל כך הרבה..." ואז הוא אמר "מה איכפת לך? זה החיים שלי. אל תתערבי" וניסה לנשק אותי... ואז הוא אמר לי "את לא רואה שאני רוצה אותך כל הזמן הזה?" כל השיחה התנהלה כשהוא אוחז לי את שתי הידיים כל כך חזק וכל כך כאב לי...

 

ואז עברו למזלי שתי בנות, ואמרתי לו שאם הוא לא משחרר אותי אני צועקת... אז הוא אמר לי "כן? נראה אותך..." ומרוב בושה ופחד לא יצא לי קול... ולא ידעתי מה לצעוק... בסוף צעקתי "תפסיקק! דיייי!" הבנות הסתכלו והוא עזב אותי והתחלתי לרוץ... אחרי שהן עברו אותנו הוא התחיל לרוץ אחריי והשיג אותי ואמר לי "מה, את דפוקה?! בואי אני אקח אותך בקטנוע". מאז המשכנו להתנהג כל הערב כאילו כלום לא קרה. באמת, אני מקווה ששנינו נשים בצד את כל מה שהיה ואני אעשה לו טובה ואשכח את זה. אני מתה עליו בתור ידיד... אני מקווה שהבורג שנפל לו יחזור למקום. בינתיים סיפרתי את זה לאחותי הגדולה ואני מקווה שזה ישאר ביני לבינה.

 

אלו כל הסיפורים שלי לבינתיים, מקווה שתלמדו מהטעויות שלי. שמחתי להיפתח ולהסיר פעם ראשונה (ברוב הסיפורים) כמה סלעים מהלב שלי. אשמח לתגובות... תשמרו על עצמכן בנות, אל תתפתו מהר מדי, תעמדו על שלכן ותלמדו לקח מסיפורים של חברות :]

והכי הכי הכי הכי הכי הכי חשוב, לעולם אל תמעיטו מהערך שלכן. אתן יפות, מדהימות, חכמות, יש לכן הכל. אני יודעת את כל זה ולצערי עדיין לא מרוצה. למרות כל מה שאומרים, למרות כל מה שמדברים... וזה לא בנאדם אחד או שניים, זה כל מי שפוגש אותי. אני אעבוד על זה, מקווה שגם אתן :]

 


 

baby doll בנענע. 

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected] 

נכתב על ידי , 6/11/2006 21:35   בקטגוריות אהבה ויחסים, אדם מוכר, אני והחבר'ה, באלימות, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בזמן שישנת/התמסטלת, בידידות, בינו לבינה, במסיבה, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, למה לא התלוננתי, אקטואליה, ביקורת  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספיר ב-11/7/2008 04:48



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)