לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

מכירים את הקטע שפתאום מישהו מתחיל לגעת בכם?


loli לא מדברת על טראומה, רק על ההצקות ה"רגילות" האלו.

 

טוב..אולי לא עברתי התעללות נוראית כזו שהשאירה לי טראומה לכל החיים, אבל כן. עברתי הטרדות קטנות פה ושם: מכירים את הקטע הזה שאתם הולכים בלילה עם חברה או לבד ופתאום בא מישהו ומתחיל לדבר או לגעת?

פעם, הלכתי עם חברה לבד כשהחשיך, ולפתע באה קבוצת בחורים שבאו וחיבקו אותי ולא הפסיקו לדבר ולשאול שאלות עד שבא מישהו ואמר להן לעזוב אותנו.

פעם עברתי עם כמה חברות באזור מסויים ושוב באה חבורת גברים ונגעו בי בתחת.

הרבה פעמים כשאני עוברת במקומות, באים אנשים ומתחילים לדבר איתי, להציע הצעות. לא עוזר שאני אומרת להם שיעופו.

עצוב שאנשים לא מבינים שיש דברים שאסור לעשות, ובמיוחד ללא הסכמה. אנשים צריכים להבין שה"מחמאות" שהם מביאים או ההצעות שהם מציעים ממש לא לעניין, ושבמקום ל"החמיא" הן גורמות להרגשת גועל. אני מקווה שאנשים יפסיקו להטריד אחרים, במיוחד כאלו שלא יכולים להגן על עצמם. מזעזע שהסטסטיסקות של מקרי האונס וההטרדות רק עולות ועולות...

 


 

מה???

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 16/11/2006 04:05   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, אדם זר, אני והחבר'ה, ברחוב  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של me! ב-2/4/2007 01:56



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)