לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

איך זה שאומרים לה שהוא כל כך נחמד, אפילו אמא שלה


שירה השאירה כאן את התגובה הזאת:

 

אבא של שירה הוא האיש הכי מכובד שאני מכירה. והוא תמיד מחייך חיוך צבוע כזה, אבל זה בטח קשור לעסקים... צריך לשמור על פני פוקר. ותמיד כשאני רואה אותו הוא מחייך... צוחק איתנו. רק בלילה, לפעמים, לא הרבה פעמים... הוא נכנס... ולפעמים הוא גם נוגע בה. אבל זה בסדר הוא בן אדם מכובד, הוא לא ממש מפריע לה. ורק כשהיא אומרת לו שזה בסדר... הוא גם ישן איתה בלילה. ואמא של שירה? היא שותקת. כי זה לא באמת משנה, העיקר שיש לה בעל מכובד כמוהו.

 

ולפעמים כשרע לו ולא הולך לו בעבודה, הוא בא לחדר שלו ומפזר את הכל. ואז היא מתכופפת ורוכנת להרים את הספרים בשקט כדי לא לעצבן אותו יותר מדי. ולפעמים כשהיא לא עושה מה שהוא אומר אז הוא נותן לה סטירות, אבל זה בסדר זה מגיע לה כי היא ילדה טיפשה. ורק כשהיא ממש מעצבנת אותו, הוא מוציא את החגורה היקרה שלו שקנה שנה שעברה... מההתחלה היא שנאה את החגורה הזאת. ורק לפעמים הוא גם משאיר לה סימנים על הגוף... אבל זה בטח לא בכוונה וגם אם כן - זה כי היא עצבנה אותו.

 

ויש לילות שהוא חוזר אחרי שנכשלה לו העסקה שהוא עבד עליה שנה... ואמא של שירה מכינה אותה ללכת לידו על ביצים... ולהשתדל לא לעצבן. אבל זה לא משנה מה היא עושה, איך שהוא יוצא תמיד שהיא אשמה. ותמיד כשהוא חוזר מחו"ל הוא מביא לה הרבה דובונים יפים ומדבקות על לבבות, אבל היא כל כך עצובה. ואף אחד לא מבין למה.

 

ותמיד יש טקס קבוע... בלילה של שישי, לפני שהיא יוצאת עם החברות שלה לסרט, הם נוגעים אחד בשני. ואז היא הולכת, היא כבר חופשיה... עכשיו לארבע וחצי השעות הקרובות היא יכולה ללכת. ואם היא מאחרת... נשארים לה על הגוף סימנים... כי אסור לילדה של איש מכובד כמוהו לאחר. ואם היא מוציאה מילה לא במקום הוא מראה לה מה זה... כי ככה מגיע לה.

 

ואיך זה שתמיד אומרים לה שהוא כל כך נחמד, אפילו אמא אומרת. למרות שגם לה הוא מרביץ, תמיד בכל היום בכל שעה. ואיך זה שתמיד שמצליחות לו העסקאות או שהוא מקבל הזדמנות טובה חדשה כולם יוצאים למסעדה... ואז חוזרים הביתה ומתחילות המריבות ואחר כך הוא נרגע איתה... עם שירה. במיטה.

 

שירה הגיבה לכם:

קראתי פה את התגובות והיו כמה שלא יכולתי להתעלם מהן.

אמרתם שכדאי להתלונן עליו לפני שזה ישאיר טראומה - כבר מאוחר מדי, זה כבר עמוק בתוכי ולהכניס אותו לכלא לא ישנה כלום, הוא כבר הרס אותי לגמרי. בכנות, אולי עכשיו אני מדברת מכעס אבל אין לי שום כבוד אליו - אני לא רואה אותו בתור איש העולם הגדול שכולם רואים אותו, אני לא מכבדת אותו ובחיים לא אכבד... אני זאת שמכירה את הפרצוף האמיתי שלו ומתעוררת לעצבים שלו בכל בוקר. אהבה? אולי בתור ילדה קטנה, אבל עכשיו כל מה שאני מרגישה אליו זה שנאה.

למי שאמרה שהכל נגמר בגיל 18, את נשמעת כמו מישהי שמבינה, וככה גם אני תמיד חשבתי - הרי מתישהו הכל יגמר, לא נחיה ככה לתמיד. אבל עד גיל 18 נשאר הרבה זמן, וכל יום זה לחוות מחדש אותו דבר, לשקר על הכל. אני לא יודעת אם אעמוד בלהתלונן, זה גם לא קל כמו שרובכם חשבתם, לבוא להתלונן ולהגיד שאבא שלי הוא מפלצת. לא, זה לא נשמע לי אפילו אפשרות.

בכל זאת תודה על התמיכה והעזרה...

שלכם,

שירה.

 

הפוסט עלה בנענע.


 

מה???שוברות שתיקה

מנבטים לקולנוע מקסים: "לצעוד ולדבר על האונס"

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 18/11/2006 21:04   בקטגוריות אדם מוכר, באלימות, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, במשפחה, הכל קרה, ילדות נשכחת, התלוננתי ו-כלום, אקטואליה, ביקורת  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/12/2006 14:55



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)