לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

זה נחשב הטרדה מינית?


טולוז השאירה כאן את התגובה הזאת:

 

יש לי סיפור קטן ואני לא יודעת אם זה נחשב להטרדה מינית או משהו...

יש לי ילד מהשכבה... שהוא מראה את הזין שלו לבנות בלי שהן רוצות... לא ידעתי מזה בכלל עד שיום אחד, במסנג’ר, הוא אומר לי: "אני מפעיל מצלמה"... לא הייתה לי בעיה עם זה ואישרתי. אני מסתכלת לראות מה הוא יעשה - והוא מראה לי את הזין שלו ומתחיל לאונן... נגעלתי וסגרתי את המצלמה.

אחרי זה, בחופש האחרון שהיה, היינו אני, הוא וידיד שלי... פתאום הילד הזה עושה לי "*** סתכלי". אני מסתכלת וקולטת את הזין שלו מחוץ למכנסיים... זה כל כך מגעיל.

הוא גם תמיד אומר לי "את רוצה להתמזמז איתי?" ולא עוזב אותי... ומלטף אותי וכאלה...והוא עושה את זה ל-כ-ו-ל-ן. זה פשוט מגעיל...

זה נחשב הטרדה מינית או משהו?

 

וטולוז גם הגיבה לכם כאן:

שלום.

דבר ראשון, ההודעה הזאת התפרסמה מזמן, הספקתי לברר כמה דברים בקשר לזה. אז ככה: כן, זו הטרדה מינית ללא ספק. אני אוכל להתלונן במשטרה מתי שרק ארצה ויפתחו לו תיק פלילי על זה.

לפני כמה זמן הוא הטריד את חברה שלי, אז אמרתי לו שיקשיב, "תזהר מאוד במה שאתה עושה, כי מה שאתה עושה ממש לא בסדר, אני אוכל להתלונן על זה למשטרה אם בא לי. אם אני שומעת על עוד מקרה כזה - אני מתלוננת". מאז הוא מתרחק ממני.

עוד דברים שגיליתי שהוא עשה:

החברה הכי טובה שלו הייתה אצלו, והוא יצא אלי מהחדר שלו בלי מכנסיים והתחיל לאונן מולה.

הוא אונן מול חברה שלי כי היא צעקה עליו בקשר לזה שהוא אונן מול הילדה הנ"ל.

הוא מטריד את חברה שלי טלפונית.

ועוד כל מיני דברים...

אגב, אלכס, זה לא משהו של גיל ההתבגרות כי גם בכיתה ב' הוא היה מנסה לגעת לבנות בפות ובתחת, והוא היה תופס לבנות את התחת.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 21/11/2006 20:33   בקטגוריות בית ספר, אדם מוכר, אני והחבר'ה, בבית הספר, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, למה לא התלוננתי, אקטואליה, ביקורת  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-21/12/2006 18:57



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)