לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

היא פיסקה את הרגליים והתחילה להסביר לו על גוף האשה


הסטארטאפיסט פרסם בבלוגו שני מקרי תקיפה או נסיון תקיפה שעליהם שמע מחבריו. האחד - סם אונס הוחדר ככל הנראה למשקה של ידידתו וחברתה. השני - חבר שלו הותקף מינית על ידי אמו כשהיה בן 13. 

 

2 מקרים מזעזעים:

 

לצערי אנחנו חיים בעולם מטורף, מסתובבים בחוץ אנשים פסיכים שלמראית עין נראים נורמאלים, אבל מתחת לחזות השלווה שלהם מסתתרת דמות פסיכופאטית ורעה. למה אני מתחיל את הפוסט במשפט כזה? אני רוצה לשתף אתכם ב-2 מקרים:

 

המקרה הראשון קרה ביום שישי האחרון. ידידה טובה שלי יצאה עם חברה לפאב בהרצליה, מקום שנחשב איכותי עם אנשים על רמה. ידידתי הזמינה שתי כוסות יין - אחת לה ואחת לחברתה. לאחר שעה היא שתתה עוד כוס יין, לאחר כשעה נוספת הברמן הזמין אותה ואת חברתה לכוס משקה נוסף על חשבונו. אני רוצה לציין שזאת הייתה הכוס השנייה של החברה שלה.

 

לאחר כ- 10 דקות הן התחילו להרגיש לא טוב, הן התחילו לנמנם ולהרגיש מסוחררות. הן הזמינו אוכל, שתו הרבה מים אבל ההרגשה המשונה רק התגברה. הן הלכו לרכב שלהן כדי לחזור הביתה ואיך שנכנסו לרכב שתיהן נרדמו. הן התעוררו ברכב אחרי 4 שעות. אחרי שהן התעוררו הן חזרו הביתה ואז שוב היא נרדמה ל-16 שעות רצופות.

 

הרושם שאני מקבל מכל הסיטואציה היא שהברמן (או מישהו אחר), הכניס להן משהו לתוך השתייה. הן היו כל הזמן ליד הכוסות שלהן והיחידי שהיתה לו גישה הוא הברמן, שבנדיבותו הרבה הזמין את שתיהן על חשבונו. המלצתי לה לפנות למשטרה ולהתלונן, במקביל ללכת לבית החולים כדי לבדוק אם יש לה סמים בדם, אבל היא מסרבת.

בבקשה נשים תיזהרו, אל תצאו לבד לברים, יש כאלה גברים כולרות ושפלים שיעשו הכול כדי להכניס נשים למיטה, אפילו אם זה כרוך באונס.

 


 

המקרה השני:

הפעם אני רוצה להראות לכם משהו מהצד השני, סיטואציה אמיתית שהתרחשה לחבר הכי טוב שלי. הייתי די בהלם כשהוא סיפר לי על המקרה, ואני חייב לציין שהוא די מזעזע:

 

בגיל 13 אמא שלו קראה לו לסלון, שניהם היו לבד בבית. הוא התיישב על הספה והיא נעמדה מולו. היא הורידה את הבגדים שלה ונעמדה ערומה מולו, אז היא התיישבה על הספה, פיסקה את הרגליים והתחילה להסביר לו על גוף האישה ועל איברי הרבייה שלה. בשלב הזה החבר שלי התחיל לבכות ולא סיפר לי מה עוד קרה אבל ציין שהיה עוד.

 

הפוסט עלה גם בפוליטינט.

 


 

2006: עלייה של 20% בפניות על תקיפה מינית

אשה שנאנסה משולה למצורעת

הוסתר מעשה אונס ע"י בכיר בהסתדרות העובדים הלאומית

גם הפוסט הזה עלה לפוליטינט.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 23/11/2006 18:33   בקטגוריות אקטואליה, פסימי, אדם זר, אדם מוכר, אצל המומחה, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בזמן שישנת/התמסטלת, במסיבה, במשפחה, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה, סם אונס, ילדות נשכחת, סרחו, ביקורת  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bapsuperierse ב-27/11/2014 23:55



כינוי: 

מין: נקבה




479,524
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)