לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

הוא חשב שישנתי, לכן אני חושבת שזאת לא תקיפה


ידיד של ק' התחיל לגעת בה כשחשב שהיא ישנה.

 

המקרה שאספר קרה לפני כמה ימים ואני לא יודעת אם הוא נחשב תקיפה או משהו רציני, אבל מאז שזה קרה לא הפסקתי לבכות, כבר כמה ימים.

 

אני ק', בת 15, ולפני כמה ימים הייתה לחברה שלי יום הולדת, מן מסיבת פיג'מות שאליה הוזמנו גם הבנים. היה נורא כיף, ובמהלך המסיבה ביליתי המון עם א', ידיד טוב שלי שהיה שם ונשאר לישון. כשהלכנו לישון הוא ביקש שאהיה לידו ולא התנגדתי, כי הייתי מוקפת מסביבי בכל החברות שלי.

 

פתאום, אחרי בערך חצי שעה, כשכולם כבר ישנו, הרגשתי אותו נוגע לי בבטן... עשיתי את עצמי ישנה, אולי זה ייפסק. אבל פתאום הוא גם התחיל לגעת לי גם בתחת ושאל אותי אם אני ישנה. אני לא יכולה להסביר למה, אבל לפתע הרגשתי כאילו איבדתי את היכולת לזוז או לדבר, ופשוט עצמתי עיניים ובכיתי בלי קול. לאחר מכן הוא התחיל לגעת לי בחזה ולמשוך קצת את החזיה, תוך שהוא שולח ידיים...הוא לא עשה את זה בכפייה, הוא ניצל את העובדה שחשב שישנתי, לכן אני חושבת שזה לא תקיפה מינית...

 

כשסיפרתי על כך לידיד שלי ומאוד בכיתי, שמתי לב שהוא בכלל לא מתעניין בי ובמה שהרגשתי, אלא ב"איך הוא נגע בי"... לאחר שהוא התחיל לגעת בי התהפכתי לצד השני, ומאוחר יותר קמתי ואספתי את הדברים שלי וברחתי מהמקום... הרגשתי שאני לא מקבלת תמיכה משום מקום...

 

הפוסט עלה גם בפוליטינט.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 24/11/2006 22:02   בקטגוריות אקטואליה, אדם מוכר, אני והחבר'ה, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בזמן שישנת/התמסטלת, בידידות, במסיבה, הכל יכול היה לקרות, למה לא התלוננתי, התלוננתי ו-כלום, ביקורת  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-21/12/2006 18:51



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)