לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2006

אני לא יכולה להגיד שהוא אשם במאת האחוזים


ליולי לא היה נעים להגיד לא, אז היא "רק" הזיזה לו את היד. אחר כך השתתקה, מה שכנראה גרם לו להניח שהיא "מסכימה". וזה כבר קרה לה יותר מדי פעמים.    

 

בסיפור שלי מדובר פחות בהטרדה מינית אלא בחוסר מודעות למצבים האלה, שגם זה קורה, שגם לזה צריך לייחס חשיבות. הקטע הזה של ה"לא נעים לי" והתמימות והרצון לנסות דברים חדשים למרות שמרגישים איתם כל כך רע אחר כך. עד היום קשה לי עם מגע. עם אינטימיות. ולא רק בגלל הסיפור הזה, זה בהחלט לא המקרה היחיד שהיה לי בסגנון הזה.

 

הסיפור שלי מתחיל בשנה שעברה, בכתה י'. שעה שמינית בשיעור לשון, אני משתוקקת לסיים את השיעור המייגע הזה ולעוף הביתה. אני מקבלת טלפון מחברה שלי שלומדת בבית ספר אחר בעיר: "אני בתחנה המרכזית, הכרתי שני חיילים כל כך שווים שבא לך למות. תגיעי לכאן ונאסוף אותך, ניסע לאנשהו". ואני, בתור אחת שחובבת בנים אך לא בצורה כזאת (בייחוד שרחוק יותר מדי - לא הגעתי עם אף אחד) היססתי... שכנועים קלים של בערך 10 דקות מצדה, ואני בפנים. נכנסתי לאוטו - שני חמודים, לא יותר מדי. מנומסים. אחד אפילו מוריד גבות.

 

בשלב יותר מאוחר הגענו לאזור מבודד. הם החנו את האוטו והחברה ואחד מהם הלכו להתבודד. השני שנשאר איתי באוטו לא התגלה כאיש שיחה ואני כבר התחלתי להשתעמם. הבחור לא בזבז זמן והתחיל להתקרב, לפלרטט, ללטף. מתנשקים. לאט לאט הוא מתחיל לאבד שליטה על הידיים שלו אך בשניות ריסנתי אותו. הראיתי לו שאני לא רוצה, זאת אומרת כשהוא ניסה להכניס את הידיים שלו מתחת לחולצה שלי העפתי אותן משם בלי להסס. וזה כמובן לא מנע ממנו לנסות עוד מספר פעמים.

 

זה הגיע לסקס יבש, ולזה דווקא לא התנגדתי. אבל תוך כדי פשוט סבלתי. לא היה לי כיף והוא ממש הכאיב לי. הוא ראה את זה, אני לא חושבת שהיה לו כל כך איכפת. הרגשתי כמו בובה שם, ממש כמו בובה. כאילו הוא מזיין את המושב של המכונית. עצמתי עיניים וניסיתי לחשוב על משהו אחר. לבסוף הוא נאנח פעם אחרונה ויצא אל מחוץ לאוטו לעשן סיגריה. אני מצאתי את עצמי יושבת משותקת על המושב האחורי, בגדים מקומטים ושיער פרוע. לא מבינה מה קרה הרגע.

 


 

היה קשה לי להגיד לא. מלבד זה שלא היה לי נעים, כנראה שלא הייתי נחושה מספיק לעצור אותו. עכשיו אני מרגישה ממש מטומטמת שלא עצרתי אותו מההתחלה. לא צריך להיות לי לא נעים. אבל אני יכולה להבטיח במליון אחוזים שהוא ידע והרגיש שאני לא נהנית ואפילו די סובלת. אני בחיים לא אשכח את המבט שלו, מבט של "אני רואה שאת סובלת, אני אנצל את זה שאת לא אומרת כלום ואתעלם". אין לי על מה בדיוק לבסס את מה שאני אומרת... אבל הוא בנאדם בוגר וצריך להיות מאוד טיפשים כדי לא לראות או להבין את מה שהרגשתי. אני לא יכולה להגיד שהוא אשם במאת האחוזים. אבל אפשר לומר שהוא די טאטא את הלכלוך מתחת לשטיח. מעבר לכך, הוא המשיך לנסות להכניס את היד שלו מתחת לחולצה שלי למרות שביקשתי ואפילו הזזתי אותה בעצמי.

 

אבל אני מאמינה שגם אם הייתי עושה את זה איתו ברצון מוחלט, לא נראה לי שכל כך עניין אותו אם נהניתי כמו שהוא נהנה. כפי שתיארתי, מיד בשניה שהוא גמר הוא יצא מהמכונית והלך לחברה השניה שלו, הסיגריה. קצת אגואיסטי, לא טרח בכלל לבדוק מה שלומי. עזבו את זה שסבלתי, פשוטו כמשמעו סבלתי. אבל גם אם לא הייתי מתנגדת, גם אם מאוד מאוד הייתי רוצה את כל הסיטואציה - לא הייתי מסוגלת ליהנות ממנה בכל מקרה כי הדבר היחידי שהיה איכפת לו זה הוא עצמו.

 

בפעם הראשונה שהתנגדתי הוא אמר כל מיני דברים ("מתוקים" ו"מקסימים" שאני כבר לא ממש זוכרת בדיוק). במילים אחרות - הוא עשה לי חתיכת מניפולציה. שזו עוד סוגיה שמאוד כדאי לדון בה. חייבים להודות ש(כמעט) כל אישה אוהבת שמחמיאים לה ונותנים לה להרגיש טוב עם עצמה. ככה בעצם זה היה. נגע, התרחקתי, מילה יפה, ואז "הו וול". באמת שזה עצוב.

 

ומה שמפריע לי כאן, זה שזה כבר קרה לי הרבה יותר מדי פעמים.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 27/11/2006 14:17   בקטגוריות אדם זר, אני והחבר'ה, בהסכמה/בדרכי נועם, בינו לבינה, במכונית, הכל קרה, אקטואליה, ביקורת  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יולי ב-26/1/2007 10:40



כינוי: 

מין: נקבה




479,525
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)