לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

"היא" רצתה ללמד אותי "לעשות את זה נכון"


Wannabe.Me הוטרדה על ידי גבר שהתחזה באינטרנט לילדה. 

 

אני לא יכולה לסווג את עצמי בתור 'קורבן', 'מוטרדת מינית' או 'אחת מהסירה' כי אני מרגישה שאני לא, ושזה סתם מקרה לא נעים. אבל בכל זאת החלטתי להתייחס ולהוציא את הסיפור שלי לקהל. אולי הסיפור שלי לא משפיע או כואב כמו של הרוב פה, אבל אני מרגישה שאני צריכה להוציא אותו.

 

הייתי בערך בכיתה ד' או ה'. באותה תקופה אהבתי את כל העסק של להכנס לצ'טים ולהיות באינטרנט, זה היה מין עולם חדש בשבילי. יום אחד נכנסתי לצ'ט, קצת גלשתי והתכתבתי, כמובן נשמרתי ממשפטים מגונים כי ידעתי על כל העסק הזה כבר בגיל הזה (!). היתה אחת שקראו לה "ענת14" או "ענבל14", שהתחילה לדבר איתי על דברים יומיומיים ככה, ללא שום חשדות. כשהיא ביקשה את המסן שלי - נתתי לה אותו. היא התחברה והמשכנו לדבר. היא התחילה לדבר איתי על התבגרות ועל דברים אינטימיים כמו מחזור, כמו חזה. הייתי מטומטמת, לא חשדתי בכלום, פשוט זרמתי עם השיחה.

 

ואז היא ביקשה ממני להפעיל את מצלמת האינטרנט. מרוב טיפשות הפעלתי, לא חשדתי בכלל. החשדות הגיעו רק מאוחר יותר. היא ביקשה ממני להראות לה במצלמה אם יש לי שערות בבית השחי ואם אני מגלחת, ולעמוד בפרופיל בשביל לראות כמה החזה שלי צומח. כל זה היה תחת הכותרת/ תירוץ של "אני מבוגרת ואני יכולה לעזור לך בתהליך ההתבגרות וללמד אותך".

 

למחרת היום היא כמובן עוד פעם פתחה שיחה, ואני - בלי לחשוד כלום. היא התחילה לדבר איתי על אותם הנושאים ואז גלשה לאוננות, אם אני מאוננת, ואז היא שידלה אותי לאונן מול המצלמה והיא תאונן גם ותסביר לי 'אם אני עושה נכון או לא'. נזכרתי שהיא גם אמרה משהו על זה שהחברים שלה שם ושהם יצפו בי ויעזרו לו לקבוע אם אני עושה את זה נכון.

 

ואז החשדות התחילו להתעורר. מיד, בלי מחשבה שניה, התחלתי לעמוד על שלי ותקפתי אותה, אמרתי לה דברים בסגנון "זהו, עכשיו הוסגרת! השיחות האלה צוטטו למשטרה ואנחנו יודעים שככה בלה בלה..." וכל מיני דברים שילחיצו אותו. 'ענת/ענבל' ברח מיד, התנתק, ומאותו היום לא התחבר בחיים למסן שלי.

 

סיפרתי את זה לאימא שלי, והיא לא לקחה את זה בכובד רב מדי, רק נזפה בי ואמרה שטיפוסים כאלה הם מפוקפקים וצריך לפקפק בהם על ההתחלה. הגישה שלה די הרגיעה אותי, אבל עד היום זה יוצר בי הרגשה רעה כשאני חושבת על זה. יש לי מזל שהחשדות הופיעו בשלב הזה, כי אם לא זה היה נגמר הרבה יותר רע ממה שזה.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 5/12/2006 19:21   בקטגוריות אדם זר, בבית, באינטרנט, בהסכמה/בדרכי נועם, הכל יכול היה לקרות, התלוננתי ו-כלום, ילדות נשכחת, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, אני והחבר'ה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.L.B ב-12/12/2006 22:14



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)