לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

"אסור לך לספר לאף אחד"


בגיל 10 הותקפה על ידי בן דודה כשלרגע אחד הם נשארו לבד בבית. אחר כך הוא "התלונן" בפני אמו על כך שהבת-דודה "נוגעת בו", ואמה של בגיל 10 בחרה להאמין דווקא לסיפור המוזר שלו.

 

בגיל 10 או אולי אפילו יותר, כשהייתי בכיתה ד', אמא שלי הייתה בהריון ובמשך חודשיים גרתי אצל אחות של סבא שלי, שהיו לה אז ילדים בני 13 ו-17. יום אחד כשחזרתי מהביצפר, נכנסתי למטבח עייפה. ראיתי שהאוכל מוכן אבל לאה (שם בדוי) האמא לא הייתה שם, רק הוא - נמרוד (שם בדוי), הבן שלה בן ה-17 מסתכל עליי, שואל אותי אם אני רוצה לשחק בגולות והסכמתי. הורדתי את התיק והלכנו לחצר מאחור. היו להם המון חיות ונכנסנו לתוך כלוב של כלב או משהו, והיה ריק. שיחקנו קצת וכל שניה הוא מסתכל עליי ואני לא אמרתי כלום.

 

אחרי כמה זמן, הוא הסתכל אל בין הרגליים שלי והכניס את היד שלו לתוך החצאית שלי וליטף את הירך שלי. אני כולי הסמקתי והלב שלי קפא, לא היתה לי הבעה על הפנים. והוא נישק אותי חזק בצוואר. שאלתי אותו "מה אתה עושה ??? אנחנו בני-דודים וזה אסור". הוא לא אמר כלום ומשך לי את השיער חזק כלפי מטה לאחור. התחלתי לבכות מפאניקה והלם. הוא הוריד לי את התחתונים והכניס לי כמה אצבעות חזק בפנים ואני כל כך הרגשתי נבוכה וחסרת אונים כאילו זה הגוף שלי ואין לי שום אפשרות לעשות משהו נגד זה. עם שתי הידיים דחפתי אותו לאחור בחזה שלו, והוא חזר והמשיך. בכיתי המון וצעקתי שאני לא רוצה. הוא המשיך עוד כמה דקות ואז הסתכל עליי ודיבר בשקט אבל דרש "אסור לך לספר לאף אחד". רצתי מהר לחדר וסגרתי את הדלת.

 

למרת או אחרי כמה ימים, כשלא אמא שלו ולא אף אחד אחר היה בסביבה, הוא אמר לי להרים את החצאית ואני לא רציתי. אז הוא נתן מבט חזק כזה כאילו הוא מצווה ואני עשיתי.

 

אמא שלי לא ילדה בסוף, התינוק נפל. חזרתי הביתה. אחרי כמה ימים אמא שלו באה אלינו הביתה ואמרה לאמא שלי שאני נגעתי בבן שלה במקומות לא צנועים ואסורים ואמא שלי צעקה עליי. ניסיתי להסביר לה שהוא הכריח אותי ואני לא נגעתי בו בכלל, אבל היא לא האמינה לי.

סבלתי המון מחרדה בגיל ההתבגרות, ואני עד היום חותכת את עצמי.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 16/12/2006 20:27   בקטגוריות אדם מוכר, באלימות, בבית, במשפחה, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה, התלוננתי ו-כלום, למה לא התלוננתי, ילדות נשכחת, אקטואליה, ביקורת  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-18/12/2006 17:38



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)