לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2006

פתאום היא התנפלה עלי והתחילה לנשק אותי


שימו לב: סיפור פיקטיבי!!!

 

י' הוטרד מינית על ידי ידידתו לכיתה וללימודים. למחרת גילה שעקב סרבנותו - היא הפיצה עליו שמועות כאילו הוא זה שהטריד אותה.

 

אני י' ואני בן 16. בניגוד להרבה בנים אחרים, יש לי הרבה בנות שהן ידידות שלי. ואנחנו יוצאים כל כמה ימים לסרטים או קניות או דברים (יש גם כמה בנים אחרים בחבורה הזו). יום אחד, אחת מהבנות - מ', רצתה שאני אעזור לה להתכונן למבחן גדול שהיה לנו למחרת בהיסטוריה. "נו, אתה הכי חכם בכיתה ואני ממש נואשת", היא אמרה לי, וזה שבר אותי. למרות שאני לא אוהב לעזור לאחרים ללמוד, הסכמתי.

 

הלכתי לבית שלה והיא אמרה לי שההורים שלה בחוצלארץ, ובבית רק אחותה בת השנתיים וחצי, שישנה שנת ישרים. אחרי שעתיים של למידה היא התלוננה על החום והורידה את החולצה שלה, ונשארה רק בחזייה ומכנסיים קצרים. כמובן שלא ייחסתי לזה חשיבות כלשהי, והמשכתי ללמד אותה על שנים.

 

פתאום היא התנפלה עלייה והתחילה לנשק אותי והורידה את המכנסיים הקצרים. היא לא לבשה תחתונים. החשבתי אותה עד היום ההוא לחברה מאוד טובה שלי. אמרתי לה שממש ממש אני לא רוצה ובאתי רק ללמד אותה, אבל אז היא הורידה את החזייה וחשפה את מידותיה הגדולות, ושמה את הראש שלי בחזה שלה. עכשיו, שתבינו, האחות בדיוק התעוררה והתחילה לצרוח. מ' לבשה איזה חלוק או משהו כזה והלכה לחדר של הילדה. אני בינתיים רצתי מהבית בפאניקה.

 

יום למחרת התפלאתי למה כולם מתעלמים ממני ומתנהגים כלפיי בקרירות. מה היא עשתה? היא סיפרה לכולם שבמהלך הזמן שלימדתי אותה למבחן - אני זה שהתפשט ונגע בה. ובכן, זה הסיפור שלי ועדיין אף אחד לא מאמין לי.

נקווה שכאן מישהו יאמין.

 

הסיפור עלה גם לפוליטינט, הצביעו שם.

 


 

בגיל 10 בנענע.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 17/12/2006 18:46   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באלימות, בבית, בידידות, בינו לבינה, התלוננתי ו-כלום, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת, בית ספר  
336 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פטל ב-23/3/2007 23:31



כינוי: 

מין: נקבה




479,524
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)