לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

היא ניצלה את זה שהייתי על תרופות


מטופל נוצל מינית על ידי מטופלת אחרת בעת שאושפז בבית החולים.

 

אני מטופל בבית חולים פסיכיאטרי בגלל מזוכיזם ומאניה-דיפרסיה. כחלק מהטיפול אני מקבל הרבה זריקות ותרופות. היה שלב שבו כל השרירים שלי היו רפויים ולא יכולתי לשלוט בהם. לחדר נכנסה אחת, בערך בת 17, גם כן מטופלת בבית החולים. היא קלטה שאני לא יכול לזוז.

 

היא תפסה לי את היד וגרמה לי למשש לה את החזה, התחת ואיבר המין. אחר כך היא גם מיששה לי את איבר המין. היא הכניסה את היד שלי לתוך המכנסיים שלה, מעבר לתחתונים, וניסתה להכניס את האצבעות שלי לתוך איבר המין שלה. באותו שלב המטפלת שלה ראתה אותה ולקחה אותה משם. המטפלת שלה שאלה אותי איך קוראים לאיש שאחראי עליי וסיפרה לו את הכל. האיש שאחראי עליי סיפר לי שהמטופלת הזאת הזריקה לעצמה הרואין מקולקל ועשתה את אותו הדבר כמעט לכל בן ובת שהצליחה.

 


 

ההיא מימין בנענע. לא להחמיץ את הפנייה המרגשת לקוראים.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 21/1/2007 17:51   בקטגוריות אדם זר, אצל המומחה, בזמן שישנת/התמסטלת, בעבודה, הכל יכול היה לקרות, אקטואליה, ביקורת  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדס ב-14/4/2007 21:00



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)