לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2007

ההורים שלי מאמינים לכל מילה שלו


אח של ב' נוגע בה. הוריה, שיודעים על כך, לא מתערבים לטובתה. 

 

הסיפור שלי הוא כלום לעומת המקרים שנכתבו פה.

הפרש הגילאים ביני לבין אח שלי הוא בערך 4 שנים... כל פעם שאח שלי רוצה משהו - אין מצב שהוא לא מקבל. ואם זה משהו ממני והוא לא קיבל אותו בדיוק במקום אז... "אמא..."!

 

לפני כמה חודשים אח שלי מצא מנהג חדש: לגעת במקומות אינטימיים רק כדי לעצבן ולחטוף מכות, ואחר כך עוד לבכות לאמא... בהתחלה חשבתי שהוא לא מבין מה הוא עושה ואבא שלי הסביר לו שזה ממש כמו עבירה פלילית. אבל הוא לא התייחס ממש, הוא מחפש איך לגעת לי באיברים האישיים סתם כדי לעצבן! זה דוחה אותי ואני פשוט שונאת אותו (את אח שלי).

 

יום אחד הוא עשה את זה אבל ממש בכעס, ואחר כך עוד הלך לאמא לבכות אצלה. ההורים שלי מאמינים לכל מילה שלו והמילה שלי היא כלום לידו. אני כל כך פוחדת ממנו, ובגלל מה?! שהוא ילשין לאמא!!! היחידה שאני יכולה לסמוך עליה היא סבתא שלי ורוב הזמן היא תומכת בי... כמו שצריך! היא רואה הכל וגם מספרת לאמא שלי...! רק בזכותה אח שלי קצת ירד מהקטע...

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 23/1/2007 18:20   בקטגוריות אדם מוכר, באלימות, בבית, במשפחה, התלוננתי ו-כלום, אקטואליה, ביקורת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב' ב-28/1/2007 16:59



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)