לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

לא הבנתי למה הוא נשען עלינו כשיש מקומות פנויים באוטובוס


כשש' נסעה עם חברתה באוטובוס, גבר זר אונן עליה ואף ניסה להסית את שאר הנוסעים כנגדה.

 

שמי ש' (שם בדוי) והייתי רוצה לספר סיפור שקרה לא מזמן לי ולחברה שלי ג' באוטובוס. אני רק רוצה לציין שלפי דעתי הסיפור הזה שולי יחסית למה שכתוב כאן, אך זה השאיר לי סוג של צלקת.

 

אני וג' החלטנו להבריז מהשעה האחרונה בבצפר (כי למרות שזה היום הכי קצר, החלטנו ששווה לוותר על השעה הזו) ולקחנו קו אוטובוס לקצה השני של העיר, לבקר חברים מתיכון אחר ולאחר מכן ללכת איתם לקניון הקרוב. אז עלינו על הקו והתיישבנו במקומות שליד הפתח מאחורה. פתאום, אדם מבוגר עלה לאוטובוס. הוא נעץ בי מבטים וחייך אלי. יש לציין שהמראה שלו עוד טרי לי בראש, אני זוכרת את הפרצוף שלו - ג'ינג'י מקריח פוזל עם משקפיים עגולות. אני זוכרת גם שהוא לבש סוג של אימונית.

 

בקיצור, לאט-לאט ירדו האנשים מהאוטובוס ופתאום הוא בא לכיווני ולכיוון ג'. הוא נשען על שני עמודים וסגר את היציאה שלנו. כבר אז נתתי מרפקים לחברה שלי, כי די חשדתי בכוונות שלו. לא הבנתי למה הוא נשען עלינו כשיש עוד לא מעט מקומות באוטובוס. פתאום ראיתי מה הוא עושה: ידו היתה בתוך מכנסיו והוא התחיל לאונן, עלי! הוא פשוט נשען עלי ופאקינג אונן! ואני לא יכולתי לדבר, לא יכולתי להגיד משהו, פשוט קפאתי במקום. ניסיתי לשלוח לחברה שלי מבטים ונתתי לה מרפקים וניסיתי איכשהו לדבר איתה, שיעזוב אותי! הוא גם הסריח אחר כך... אם אתם מבינים למה אני מתכוונת.

 

בכל מקרה, אחרי זה הוא הלך ליד הפתח האחורי של האוטובוס, קפץ תוך כדי סידור המכנסיים שלו וחזר לאותו המקום, להישען עלי. חברה שלי שלחה בו מבטים זועמים ופתאום הוא שאל אותה מה הוא עשה שהיא מסתכלת עליו ככה. היא ענתה שהוא יודע מה הוא עשה לפני כמה רגעים, ואני הייתי על סף דמעות. הוא המשיך ושאל מאיפה אנחנו, אם אנחנו לומדות בתיכון מסוים (חברה שלי לבשה תלבושת בצפר) וחברה שלי צרחה עליו שהוא פסיכי חולה נפש. כל הנוסעים בהו בנו. הוא הלך למושב שמאחורי הנהג וסיפר לאלה שלידו שקראנו לו פסיכי והסתובב ותקע בנו מבטים והוציא לנו לשון. לא יכולתי לשאת זאת עוד. חברה שלי רצתה לפנות לנהג אבל אמרתי לה שאין טעם ושפשוט נרד משם. אז ירדנו תחנה לפני.

 

לאחר שביקרנו את חברים שלנו, הלכנו לקניון ופתאום קלטנו את אותו האדם מנסה לעשות דברים עם בנות אחרות והיינו מזועזעות. סיפרתי לחבר שלי מה קרה איתו (כי חבר שלי לומד בתיכון שהלכנו לבקר בו) והוא רצה להרביץ לו והעדפתי שהוא ישאיר את זה ככה. אמא שלי גם הגיעה למקום אחר כך כדי לאסוף אותי וביקשתי ממנה מפורשות שתעזוב את זה ככה. הדבר שהכי עודד אותי זה מה שאמא שלי אמרה לי, שאני לא היחידה שמרגישה ככה- 95% מהבנות מוטרדות מינית. ככה שלפחות עכשיו אני יודעת שאני לא לבד. במיוחד לא אחרי ששמעתי שחברה של ג' הוטרדה על ידי אותו הבחור.

 

אז כל מה שאני רוצה שתלמדו מהסיפור שלי זה שלא תעשו כמוני - אמנם אתן לא חייבות להתלונן אם אתן לא רוצות (כמו שאני לא רציתי, לא הרגשתי צורך להתחיל לנפח את הסיפור למימדים גדולים יותר ממה שהוא) אך לפחות תזעקו לעזרה! תעשו משהו! אל תקפאו במקום ואל תתנו לבנאדם כזה בכלל להתקרב אליכן!

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 28/3/2007 17:47   בקטגוריות אדם זר, באוטובוס, למה לא התלוננתי, אקטואליה, ביקורת  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אווה מריה. ב-8/4/2007 14:34



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)