לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2007

הוא אמר לי לא להגיד את זה לאף אחד בחיים


זהירות - טריגר!!!

מ' נאנסה על ידי בן דודה בליל הסדר, אבל בכלל לא ברור אם הוא מודע למה שעשה. 

 

זה היה שנה שעברה... יום אחרי ליל הסדר...

השעה הייתה בערך אחת בלילה...

וההורים שלי כבר ישנו...

אחותי יצאה עם חברות שלה...

ואח שלי היה בחדר שלו עם בן דוד שלי...

הם תכננו לצאת עוד מעט לסרט...

אני בדיוק בדקתי מה מסת הגוף שלי וגיליתי שאני בתת משקל...

ואז...

נשמעה דפיקה בדלת...

זה היה בן דוד שלי אז נתתי לו להכנס...

הוא נכנס סגר אחריו את הדלת והתיישב על המיטה שלי...

הוא שאל אותי אם זה מפריע לי שאני בתת משקל אז אמרתי לו שלא...

 

הוא הציע שנשחק משחק...

כל אחד יגיד לשני משהו שהוא חייב לעשות...

(כמו אמת או חובה אבל זה היה רק עם חובות...)

הוא לקח קופסה קטנה ואדומה בצורת גיטרה וסובב אותה...

היא נעצרה עליו...

אבל הוא אמר שאני יכולה להתחיל...

הוא אמר לי להוריד מכנסים...

אז ביקשתי ממנו שיבחר משהו אחר... נורמאלי...

אז הוא אמר לי להוריד חולצה...

גם את זה לא רציתי אבל כבר לא היה לי נעים לו את זה...

אז שתקתי והורדתי חולצה...

נשארתי רק עם גוזיה...

הוא הסתכל עלי טוב טוב...

איך אני נראית בלי חולצה...

ואז היה תורי...

אמרתי לו שאני לא רוצה ממנו כלום...

(אפילו שאחרי מה שביקש רציתי שיצא לי מהחדר...וכמובן רציתי להחזיר את החולצה...!)

הוא החליט שגם הוא צריך להוריד חולצה...

ואני... אני לא יודעת למה אבל פשוט שתקתי...

לא הייתי מסוגלת להגיד לו לצאת מהחדר שלי...

 

ואז היה תורו...

הוא ביקש ממני לתת לו חיבוק...

כשהוא בלי חולצה...!

אחרי זה כבר ממש רציתי להעיף אותו מהחדר שלי...

וזה באמת עיצבן אותי...!

אבל לא היה לי אומץ להגיד לו את זה...

אז נתתי לו חיבוק כדי שזה יגמר כבר...

תכננתי שזה יהיה חיבוק מהיר וזהו...

אבל ברגע שבאתי לעזוב אותו הוא תפס אותי חזק ושם עלי ראש...

הוא אמר לי לא להבהל ופשוט לזרום...

אבל זה רק הלחיץ אותי יותר...

הגוף שלו היה חם...

והוא החזיק אותי מאוד צמוד אליו...

בחיים שלי לא חיבקתי ככה מישהו שהוא בלי חולצה...! ניסיתי לעזוב אותו...

אבל הוא תפס אותי חזק ואמר לי שאני צריכה להרגע...

הוא הניח על הכתף שלי את הראש שלו וכבר הרגשתי איך אני כולי מתחילה לרעוד...

רציתי ללכת משם...

פשוט לעזוב הכל...

אחרי כמה זמן הוא הרפה קצת...

ישר התרחקתי ממנו...

אבל הוא אמר לי לא להבהל ושאני יכולה להתקרב קצת...

אני הייתי קפואה במקומי ולא זזתי אז הוא התקרב אלי...

 

הוא נתן לי נשיקה על הלחי...

אבל לא נשיקה רגילה...

נשיקה ארוכה ארוכה...

וחמה חמה...

ואז הוא אמר שתורי...

אני גמגמתי...

אמרתי לו שאין לי מה להגיד לו...

למרות שהיה לי מה להגיד לו...!

רציתי להגיד לו שישים את החולצה שלו ויעוף מהחדר שלי!!

אבל לא היה לי אומץ...

שוב היה תורו...

הוא אמר לי להוריד מכנסיים עוד פעם...

כולי רעדתי...

כל כך רציתי שיצא מהחדר שלי...

שיעזוב אותי...

אבל הייתי גם כ"כ מבוהלת ומבולבלת שממש לא הייתי מסוגלת...

הוא ממש הלחיץ אותי...

אז פשוט שתקתי וחיכיתי שזה יגמר...

מרוב שהייתי מבוהלת אז כבר לא היה אכפת מה אני עושה ואיבדתי ריכוז...!

 

רק רציתי שזה יגמר...

אז הורדתי מכנסים...

הוא הסתכל על הרגלים שלי...

מלמטה עד למעלה...

הוא הסתקל במיוחד ליד הפות...

אני לא הבנתי מה הוא רוצה...

שאלתי אותו עם אני יכולה להחזיר את המכנסים...

אז הוא אמר לי להרגיש בנוח...

ושאני אוריד אותם לגמרי...

אני הורדתי אותם...אוטומטית בלי לחשוב בכלל...

הייתי בטוחה שהוא יראה ת'רגליים ואז יסכים שאני אחזיר ת'מכנסיים...

חשבתי שהוא בטח רוצה לראות אותי כי הייתי מאוד רזה או משהו...

אז נשארתי רק עם חולצה ותחתונים...

השתדלתי לו לרעוד יותר מדי שלא יבין שאני פוחדת...

הוא אמר לי להוריד גם תחתונים...

זה כבר היה מוגזם...!

שאלתי אותו למה כדי להתחמק מזה...

אז הוא אמר שהוא פשוט רוצה לראות אותי...

אני שתקתי לא היה לי נעים להגיד לו לא...

לא ידעתי מה לעשות...

בינתיים הוא הוריד מכנסים... וגם תחתונים ביחד...!

לא היתה לו שום בעיה...

הוא ישר הוריד אותם לגמרי והתקרב אלי...

אני ישר הסתובבתי כדי לא לראות אותו...

בחיים שלי לא ראיתי בן רק ככה וגם לא רציתי לראות...!

ואני הייתי מאוד תמימה...

שאלתי אותו אם הוא יכול להחזיר...

הוא התקרב אלי...ליטף אותי...ואמר לי שאני אוריד גם...

לא הבנתי למה הוא עושה את זה...

הוא שאל אותי אם אני מורידה אותם...

נעשיתי חיוורת והראש שלי התחיל להסתובב...

הוא שאל אותי אם יש לי שערות...

באותו הזמן כבר היה לי קצת...

הבנתי שהוא כבר ראה בנות ערומות...

הוא שם את היד שלו על הברך שלי והתחיל לעלות איתה עד שהוא הגיע לקצה התחתון...

היד שלו הייתה חמה...

והיא העבירה לי צמרמורת בכל הגוף...

הוא התחיל ללטף לי את כל האזור ליד התחתון...

אז הורדתי אותו...

הורדתי את התחתונים שלי לפני בן דוד שלי!!

 

הוא הסתכל לי על הפות...

הוא בחן לי את כל הגוף...

אני כמעט ברחתי משם ערומה...

אבל פחדתי ולא הוצאתי מילה...

הוא התקרב אלי...

הלב שלי דפק מהר...

לא האמנתי שהגעתי לסיטואציה כזאת איתו...

והוא עשה את זה בכזאת קלות...

לא הייתה לו שום בעיה...

אני שאלתי אותו אם אני יכולה להחזיר את התחתונים...

הוא התקרב אלי עוד...

ממש צמוד...

הוא התחיל להגיד לי כמה שאני יפה ומושכת...

ושאני צריכה לזרום ולא להלחץ...

הוא שם את היד שלו על הצוואר שלי...

והעלה אותה לאט לאט...

היד שלו הייתה יותר ויותר חמה...

ואני יותר ויותר נלחצתי...

ואז פתואום הוא נישק אותי...!

צרפתית!!

כל כך נבהלתי...

הלשון שלו טיילה בתוך הפה שלי שניסיתי לסגור אותו...

היה לזה טעם מוזר...

וזה היה נורא מלחיץ...

זאת הייתה נשיקה ארוכה...

 

ותוך כדי הנשיקה הוא מנסה להשכיב אותי על המיטה...!

הוא הזיז את הדברים שהיו עליה לרצפה ופשוט עלה עלי!

ומהכובד שלו אני נפלתי על המיטה...

והוא מיד עלי!

הוא עצר לרגע ואמר לי לפתוח רגליים...

בינתים הוא התחיל לשפשף את הזין שלו או משהו...

הוא נגע לי בפות...

הוא פתח לי את שפתי הפות...

הוא הכניס אצבע לתוכו...

ואז עוד אחת...

וזה היה כואב...!

 

כל כך רציתי ללכת....

ולא הצלחתי...

הייתי פשוט קפואה במקומי...!

ואז פתאום הוא הכניס את הזין שלו לתוך הפות שלי!

אני נורא רעדתי...

וממש נבהלתי...

אז הוא אמר לי להרגע ולזרום...

הייתי נורא תמימה ולא הבנתי בדיוק למה הוא מתכוון...

לא ידעתי מה זה לזרום...

הוא התיישב על המיטה שלי ואמר לי להתיישב מעליו...

ואז הוא ניסה להכניס את הזין שלו ולא הצליח...

הוא אמר לי לשכב על הבטן...

הוא התיישב עלי...

הוא החזיק תזין שלו ודחף בכח לפות שלי...

זה היה כואב...!

ניסיתי ללכת אבל הוא היה כבד ולא נתן לי לזוז...

 

בסוף הוא הצליח...

כל הזין שלו היה בפות שלי...

זה היה נורא כואב אבל לא ירד לי דם...

הגוף שלי רעד כמו שבחיים לא רעדתי!

הייתי מזוזעזעת וכבר לא הבנתי מה קורה סביבי...

כל כך רציתי לצעוק דיי!!

תלך מפה!

אבל כבר פשוט לא יכולתי!

הרגשתי איך הדמעות מתחילות לרדת...

ניסיתי לדבר ולא הצלחתי...

אפילו לזוז לא יכולתי...

הוא בינתים עשה שם משהו אני לא ראיתי ממש אבל זה היה כואב...

אני לא זוכרת הרבה אבל אני זוכרת שהוא עשה כל מני קולות...

אפילו לכתוב את זה עכשיו קשה לי...

 

אחרי כמה דקות הוא אמר שאני יכולה לחזור לבגדים...

אני ישר חזרתי לבגדים....

אבל כבר בכלל לא שמחתי שזה נגמר...

לא יכולתי לשמוח...

אני פשוט לא הרגשתי...

הייתי כל כך מזועזעת...

לא קלטתי מה קרה...

כבר ממש לא ידעתי מה קורה...

הרגשתי כל כך נורא...

זה לא היה עצב...

ולא שמחה...

גם לא פחד...

עצרתי את עצמי מלבכות...

אני לא זוכרת בדיוק...

חזרתי לבגדים ופשוט שתקתי...

 

הוא אמר לי לשכוח מכל מה שקרה...

כאילו לא קרה כלום...

הוא גם אמר לי לא להגיד את זה לאף אחד בחיים...

והשביע אותי אפילו לא לכתוב על זה ביומן שלי!

אבל בכלל לא התייחסתי לזה!

מיד כשהוא יצא אני התחלתי לבכות...

בכיתי ובכיתי...

20 דקות אני רק ישבתי ובכיתי...!

ניסיתי לקלוט מה קרה...

אבל עדיין נשארתי עם אותה הבעת פנים מאז...

הייתי מזועזעת...!

ואז נשמעה דפיקה בדלת...

ניגבתי פנים וקמתי לפתוח...

זה היה אח שלי ובן דוד שלי היה איתו...

 

הוא הסתכל עלי במבט מוזר...

זה היה מבט חצי מרוצה וחצי מאיים...

קשה להסביר את זה...

אח שלי אמר שהם יוצאים לסרט ושאל מה עשינו כ"כ הרבה זמן בחדר שלי...

אני עדיין שתקתי...

עוד מאז...

עידן אמר שדיברנו על זה שאני בתת משקל...

הוא היה רגוע...

לא כמוני...

אח שלי שאל אם אני בסדר עכשיו... (בקשר לתת משקל)

אני לא יכולתי לדבר...

אז עשיתי לו כן עם הראש...

הוא אמר ביי והם באו לצאת...

שניה לפני שהם יצאו אזרתי אומץ ושאלתי את אח שלי מתי הם יחזרו....

הוא אמר לי שמאוחר...

ושהם כנראה יחזרו לבית של בן דוד שלי...

נשמתי לרווחה...

לא רציתי לראות אותו שלי גם בבוקר...

גם פחדתי שהוא יכנס לי לחדר באמצע הלילה...

ואז נשמעה סגירת דלת...

הבנתי שהם הלכו...

 

חיכיתי עוד כמה דקות והוצאתי את היומן שלי...

כתבתי על כל מה שקרה...

עדיין לא הצלחתי בדיוק לקלוט את זה...

אחר כך נכנסתי לחדר של אח שלי...

נכנסתי לאימייל שלי ושלחתי לו הודעה שאני צריכה לספר לו משהו חשוב...

רציתי לספר לו על מה שקרה...

אבל ישר אחרי ששלחתי את זה התחרטתי...

למזלי גם האימייל שלו היה פתוח אז ישר מחקתי את ההודעה...

הלכתי בחזרה לחדר שלי וניסיתי להרדם...

חשבתי על כל מה שקרה...

חשבתי וחשבתי...

עד שנרדמתי....

באותו הלילה היה לי סיוט נוראי...!

רק בבוקר קלטתי מה קרה...

מאותו היום נהרסה לי הילדות...

אני כבר לא כל כך אותה ילדה תמימה כמו שהייתי...

ואני חושבת יותר על נושאים כאלה...

 

עכשיו אני גם הרבה פחות שמחה...

והרבה פעמים אני מתעוררת דיכאונית ועצבנית...

לאירועים משפחתיים שהוא נמצא אני כבר לא באה...

אני מקווה שאתן לא תעשו את הטעות שאני עשיתי ותדעו להגיד "לא" אם אתן לא רוצות...!

כי מה שקרה לי... זאת טעות חיי...!

ואני לא אסלח לעצמי על זה בחיים!

 


 

הסיפור פורסם בנענע. 

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 1/4/2007 15:47   בקטגוריות אדם מוכר, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, במשפחה, הכל קרה, למה לא התלוננתי, אקטואליה, ביקורת  
160 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של juij ב-22/6/2008 02:40



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)