לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

לפעמים המילה "לא" לא תמיד עוזרת


שלום , קוראים לי ג' ואני רוצה לספר לכם הטרדות מיניות שקרו לי .. המקרה הראשון אולי לא מזעזע כלכך כמו שאר הסיפורים של הנערות, אך הוא טראומטי בשבילי.

 

ההטרדה המינית הראשונה שעברתי הייתה בחופש הגדול בין ד' ל-ה'.

הלכתי לכיוון הבית מחברה שלי, ואז נהג משאית עצר אותי ושאל אותי בת כמה אני.

הוריי תמיד חינכו אותי לא לדבר עם זרים, ובטח שלא לתת להם פרטים על זהותי, ולכן אמרתי לו שאני לא אומרת דברים כאלה.

הוא אמר לי כמה שאני יפה, ואז הוא קרא לי לבוא למשאית שלו לדבר איתו. עניתי לו שאני ממש לא רוצה ושאני חייבת ללכת.

הוא אמר לי שאם אני יבוא יהיה לי כיף מאוד, ושניסע ביחד לקניון ולעוד מקומות.

אמרתי לו שאני לא רוצה, ושאני חייבת לבוא הביתה.

לבסוף הוא שאל אותי איך להגיע לרחוב מסוים , אז עניתי לו שאני לא יודעת, ואז הוא אמר לי שאני הילדה הכי יפה שהוא ראה , ונסע לאט מאוד מאוד.

רצתי במהירות לבית שלי, שנמצא כ-10 דקות מאותו מקום. פחדתי שהוא עקב אחריי , ושהוא יינסה לחטוף אותי.

במזל העוזרת שלנו הייתה בבית , וכשראתה אותי בוכה היא הביאה לי כוס מים ונשארה איתי עד שההורים שלי באו.

הייתי ילדה קטנה, ומאוד פחדתי שעכשיו כשהוא יודע איפה אני גרה (הייתי בטוחה שהוא עקב אחריי) זה יהיה יותר גרוע, לכן לא יצאתי כמעט שבועיים מהבית.

אני עוד זוכרת את הפנים שלו. הוא לבש חולצה אדומה והיה לו כובע אדום. הפנים שלו היו מלאות בזיפים, והוא היה שחום עור.

מאז אני תמיד יורקת כשאני רואה משאית, ולא מסתכלת על הנהג אף פעם.

 

המקרה השני והקשה ביותר, היה בחופש הגדול האחרון.

אני וחברה שלי הלכנו בלילה לכיוון הים. ישבנו על ספסל ודיברנו, ואז באו שני בחורים בני 18 בערך ודיברו איתנו.

הם היו מצחיקים נורא, אז נשארנו איתם לצחוק ולדבר.

ואז אחד הבחורים אמר לי שהוא רוצה להראות לי את דודה שלו, שהיא גם אישה מצחיקה לדבריו.

אז הלכתי איתו. אני שונאת את עצמי על זה.

הוא הכיר לי אותה, ואחרי זה אמרתי לו שנמשיך ללכת לכיוון חברה שלי והבחור השני, והוא בתגובה אמר שהוא רוצה שנסתכל קצת על הים.

הלכנו על החוף , והוא התיישב.

אמרתי לו שאין לו למה להתיישב כי אני רוצה שנלך אליהם. הוא בתגובה אמר לי שהוא רוצה שאני יישב.

התיישבתי, כי חשבתי שאם אני יישב אולי נצחק קצת ונלך משם סופסוף.

ואז הוא נישק אותי.

אמרתי לו שאני לא רוצה ושאני רוצה ללכת משם.

הוא השכיב אותי על החול והתחיל לגעת בי, ולנשק אותי באגרסיביות מכאיבה.

העפתי אותו מעליי, אך הוא המשיך.

לבסוף איכשהו הצלחתי לברוח אל חברה שלי, ולחשתי לה שאני רוצה לעוף משם כי הוא תקף אותי.

והיא ? היא נשארה שם איתם.

כעבור 5 דקות הצלחתי לשכנע אותה שנלך משם. רציתי ללכת הביתה. הרגשתי מלוכלכת וזוועתית.

פחדתי ממה שחבר שלי יגיד. פחדתי שהוא יעזוב אותי וייגעל ממני.

רציתי לרוץ לים ופשוט לטבוע. אני לא אשכח אף פעם את הטעם המגעיל שהיה לו .. טעם של סיגריות מסריחות ..

אני רועדת כלכך כשאני נזכרת בזה. התחושות של אותו מקרה חוזרות אליי ויורדות לי דמעות.

לפעמים המילה "לא" לא תמיד עוזרת...


לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 27/6/2007 13:59   בקטגוריות אדם זר, אני והחבר'ה, באלימות, בהסכמה/בדרכי נועם, בים, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עין הנץ ב-29/6/2007 15:39



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)