לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

הוא אמר שאם אני לא אעשה את זה הוא יהרוג אותי


טריגר! אדם איתו ב' דיברה באינטרנט הכריח אותה להתפשט מול המצלמה באיומים, ואפילו התקשר אליה הביתה.
 
שהייתי בת 12 אחת החברות שלי הכירה לי מישהו..בהתחלה הוא היה נחמד.."התאהבנו"
[חשוב לי לציין שהכל היה דרך האינטרנט].
דיברנו במסנ',בטלפון..לא נפגשנו אף פעם.
באותה תקופה ההורים שלי התגרשו ולא קיבלתי המון יחס [הם היו בבעיות שלהם.] חיפשתי אהבה..
דרך האינטרנט..חשבתי שזה מה שיעשה לי טוב.
אותו בחור שהכירו לי ביקש ממני לעשות דברים מול המצלמה..[להתפשט..]ואני כילדה קטנה בת 12 שלא יודעת הרבה..עשיתי מה שהוא ביקש..דיברנו יותר מחודש..וככה זה היה..כל פעם שדיברנו התפשטתי..מול המצלמה..
הוא איים..ואמר שאם אני לא אעשה את זה הוא יהרוג אותי.
פחדתי.
אחרי תקופה לא קצרה..אחרי שעזרתי אומץ ואמרתי לו "לא" הוא התקשר הביתה..ואת המס' לבית לא היה לו ואין לי מושג איך הוא השיג אותו.
הוא איים על אמא ואמר לה בצעקות שתיזהר..שהבת שלה עושה שטויות.
בעצם ככה הכל התגלה..
הלכנו למשטרה והגשנו תלונה,אני לאיודעת מה עשו עם זה בדיוק,האמת שלא נראה לי שהרבה במיוחד.
הייתי בטיפול פסיכולוגי במשך שנה,עד שהפסקתי אותו,כי פחות או יותר יצאתי מכל הפחדים שהיו לי.
לפני איזה 3 חודשים אחרי שבאותה תקופה לא דיברתי על זה הרבה כל זה חזר בצורת חרדות.
ואז שוב חזרתי לטיפול פסיכולוגי ואחרי איזה חודשיים זה עבר.
עכשיו זה חזר קצת שוב.
ואני לא ישנה בלילה.
 

 
שימו לב לכתבה שהתפרסמה בווינט: עושים שוק על גב המתלוננות
 

לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 28/6/2007 17:50  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ענבר ב-6/7/2007 00:02



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)