לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

ניסיתי להגיד לו שיפסיק אבל לא יכולתי


הסיפור שלי קרא לפני שנה בערך.. שהייתי בת 13 או אפילו פחות .. הלכתי למסיבה של חברים לא במועדון או משהו כזה .. פשוט מסיבה כזאת בבית פיס כזה ,כל המסיבה הייתה ממש טובה ורקדתי והיה ממש כיף.. עד שהגיע ידיד שלי הוא היה בכיתה י' אז ואני הייתי בכיתה ז' .. הוא התחיל לרקוד איתי ואמרתי לו שלא מתאים כי לא התחשק לי באותו הרגע והוא המשיך ממש הרגשתי את הידיים שלו מתקרבות לאיזור התחת שלי והוא ליטף אותי .. אז פשוט התפרצתי החוצה והתחלתי לרוץ ,לא ממש ידעתי לאן והוא בא אחריי הוא התחיל לרוץ וכמובן שהוא השיג אותי הגענו לאיזה מקלט הוא השעין אותי עליו והתחיל לנשק אותי בצוואר .. בהתחלה דיי התנגדתי עד שהוא הניח את היד שלו בחוזקה על הפה שלי ולא נתן לי לדבר ,

ואז הוא התחיל לגעת בי בכל מקום

ניסיתי להגיד לו שיפסיק אבל לא יכולתי ,פחדתי.. כאילו הרגשתי שאני רוצה לדבר ואני פשוט לא יכולה להוציא את המילים!

לאט לאט הוא הוא פתח את המכנסיים שלי והוריד אותם יחד עם התחתונים באותו שלב הוא כבר לא היה עם היד על הפה שלי הייתי בהלם !

התחלתי לבכות אבל עדיין לא הוצאתי אף מילה

הוא השכיב אותי שם פתח את המכנסיים שלו והחדיר את איבר המין שלו לתוכי

בהתחלה זה ברח וזה לא הצליח להיכנס וכבר חשבתי שהוא יתיאש ויעזוב אותי כברר

אבל הוא לא התיאש הוא ניסה וניסה עד שהוא הצליח !

כאב לי כל כך .. הוא היה מאוד אגרסבי כלפי הוא התחיל להגיד לי שאני יגנח שאני יעזור לו לגמור אבל לא הוצאתי מילה מהפה רק בכיתי

בסוף הוא הלך שם את המכנסים שלו והלך כאילו לא קרה שום דבר !

סגרתי את המכנסיים ופשוט התיישבתתי שם ובכיתי לא יכולתי יותר

ומאז אותו יום הוא לא התקרב אליי בכלל

הוריי לא יודעים

חבריי לא יודעים

המשטרה לא יודעת

אף אחד לא יודעע !

בגלל זה החלטתי לפתוח את הלב שלי ולספר את כל הסיפור כדי שעוד אנשים ידעו כדי שאני אוכל להוציא את כל מה שיש לי כל הלב!

אני כל הזמן מרגישה מאויימת.. ולפעמים בלילה אני מרגישה את המגע שלו..

רציתי להגיד לכם שתלמדו לקח מכל זה.. לידידים גדולים יש היתרון !

כל כך בטחתי בו והוא בגד בי

הוא עשה לי את הדבר הכי נוראי שאפשר!

האא ואל תשאללו למה לא התנגדתי

פשוט לא הצלחתיי


לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 3/7/2007 22:54   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באלימות, בידידות, במסיבה, הכל קרה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ace ב-5/7/2007 21:04



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)