לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

"ומה את אוהבת ללבוש מתחת?"


לא יודעת אם זה משהו ממש גדול ואולי רובכם חושבים שזה סתם מפגר, אבל עובדה, זה קרה לי לפני שלוש שנים ויש לי עדיין סיוטים ופחד נוראי.

זה התחיל בסופרמרקט, חברה הזמינה אותי לאכול אצלה ערב שישי, אז נכנסתי לסופר בשביל לקנות עוגה..כדי לא להיכנס לארוחה בידיים ריקות.
היה לפני עוד מישהו. הוא היה גבוה, עם משקפיים, נראה בן 20 בערך. הוא היה עם המון דברים ואני הייתי רק עם עוגה. הוא חייך לי וויתר לי על התור.

הודיתי לו וכבר הרגשתי שמשהו פה מסריח! אימא תמיד הזהירה אותי מטיפוסים ואמרה לי ללכת לפי האינטואיצות שלי! אז פשוט שילמתי על העוגה, לקחתי את השקית ומיהרתי לצאת כמה שאפשר!

יצאתי מהסופר ופתאום ראיתי אותו רץ מאחורי וקורא לי. עשיתי את עצמי לא שומעת והמשכתי ללכת. אבל הוא לא ויתר! נכנעתי מרוב ההלם והפחד.

הסתובבתי אליו. "היי, קוראים לי א' ואני מעצב בגדים..הייתי רוצה לדעת מה את אוהבת ללבוש" לא ידעתי מה להגיד לו, כ"כ רעדתי! "בת כמה את?" הוא הוסיף.

 "11" עניתי.

"אולי נשב איפשהו..בשביל לדבר.?" הציע.

"אני ממש ממהרת..אני לא יכולה עכשיו" דחיתי את זה, ממש פחדתי.

"זה יקח דקות..אני מבטיח"

התיישבנו מתחת לבית שלי בסופו של דבר, על המדרגות מהבטון. הוא התקרב אלי, והתחיל לספר שהוא מהדרום והוא מתארח פה אצל חברה, זרמתי קצת..עד שהוא התחיל: "אז מה את אוהבת ללבוש? אני שואל כי אני מעצב ואני צריך לדעת מה בנות בגילך אוהבות"

"מה שעלי" עניתי.

"ומה את אוהבת ללבוש מתחת?"

שתקתי. רעדתי עוד יותר. רציתי להתעורר ולגלות שזה חלום. "מה זאת אומרת?" גימגמתי.

"את יודעת..חוטיני.." לחש וחייך.

הסמקתי כולי, מה הוא רוצה ממני!?

"אני יודע שזה מביך אבל..אני אבין גם אם לא תרצי לענות על זה"

שתקתי.

ואז זה התחיל..."אז איך החזה שלך מתפתח? כבר קיבלת מחזור? יש לך שערות שמה..את יודעת איפה..?"

הנשימה שלי עצרה, עצמתי עיניים ורציתי להתאדות פשוט.

הוא פתאום התקרב אלי..עוד ועוד..ועוד..

ופתאום סבא שלי הגיע, וקרא לי הביתה!

תודה לסבא שלי, תודה לאלוהים! אם סבא לי לא היה מגיע, אני לא רוצה לדעת מה הייתי עוברת!

כשעליתי הביתה, אימא שלי שאלה מי זה אבל לא סיפרתי לה מה הוא באמת שאל אותי בסוף. רק לפני חצי שנה סיפרתי לה מה הוא שאל אותי וזה הטריד אותי נורא! והיא אמרה שזאת הייתה טעות נוראית לספר לה מה הוא שאל אותי באמת רק עכשיו, כי אז, היינו יכולות עוד להתלונן! היום, השד יודע איפה הוא!

תזהרו, כי אצלי היה מזל וסבא שלי הגיע, ואצלכם? אני ממש כבר לא יודעת.

הייתי סה"כ בכיתה ה'... ילדה תמימה ושקטה! היום...? אני בת 13, אני יורקת לכל מאניק שמתקרב אלי לפרצוף! אני כבר בקושי מפחדת ממישהו, ואני מסוגלת לענות "לא!" גם כשצריך.


כתובת לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 12/7/2007 09:42   בקטגוריות אדם זר, בהסכמה/בדרכי נועם, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
79 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-27/2/2009 21:10



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)