לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

בדרך לבריכה


 
הייתי אז בת 10 נראה לי והלכתי לבריכה ששם קבעתי עם חברות.
מאחורי נסע על אופניים נער בן 12. נבהלתי ממנו והתכלתי לרוץ ממנו, והוא התחיל לנסוע אחרי, ואז החלטתי לרוץ דרך המדרגות כי במדרגות הוא לו יוכל לרדת עם האופניים שלו. אבל הוא זרק את האופניים שלו על המדרכה ורץ מהר אחרי, הוא תפס אותי והצמיד אותי לקיר והתחיל לגעת לי באיבר המין ולשפשף את איבר המין שלו באיבר המין שלי.
אני לא צעקתי ולא צרחתי, עמדתי שם קפואה ופשוט בכיתי. מזלי שירדה באותם מדרגות אישה שהבריחה את אותו נער. אני כבר לא הלכתי לבריכה, פשוט חזרתי הביתה ובדרך לא הפסקתי לבכות. גם כשהגעתי הביתה ואימא שלי שאלה מה קרה אמרתי לה שרבתי עם חברה, וכשחברות שלי שאלו למה לא באתי לבריכה אמרתי שאימא שלי לא הרשתה לי ושכחתי להתקשר אליהם.

היי כולם
אני מצטערת מאוד על ההעדרות הארוכה, אני יודעת שזה ממש ממש לא בסדר מצידי. היו לי כמה וכמה בעיות בחיי האישיים שמנעו ממני גישה לכאן. אני מקווה בכל ליבי שאצליח להחזיר את הבלוג בחזרה למסלול ולעדכן כמה שיותר, אם כי סביר להניח שכעת זה יקרה לעיתים רחוקות יותר - בערך אחת לשבוע. כרגע אני מתכוונת להפציץ מעט, כדי לכפר על הפער הנורא שפתחתי בתור הסיפורים. חג שמח לכולם, שנה של סובלות חברתית והתעוררות במודעות החברתית, ואולי, רק אולי, גם התחלה של תנועה לשיפור המצב.
ענבר
לסיפורים (נא לצרף ניק):
 
נכתב על ידי , 28/9/2007 09:53   בקטגוריות אדם זר, באלימות, בין ילדים, ברחוב, הכל יכול היה לקרות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישל ב-7/10/2007 13:44



כינוי: 

מין: נקבה




479,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)