לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

זה בכלל לא מצחיק


לאור לא קרה עדיין שום דבר גדול, רק כמה מקרים קטנים ומאוד לא נעימים עם השכן, שהטרידו

 

אני לא האמנתי שגם אני יישלח לכתובת הזו מכתב- כי בשבילי זו כתובת מקוללת, כתובת שאם אתה כותב אליה, כנראה אתה חלק מהסטטיסטיקה העצובה שיש בארץ...ועוד אני, ילדה בת 12. כנראה משהו לא בסדר באוויר שיש בארץ הזו.

זה מתחיל כשהייתי קטנה, פיקצטתית!! הייתי הולכת אל שכן שלי, שגם גדול ממני בשנה, וגם המשפחות שלנו ממש קרובות.אמא שלו אומרת שאני הבת שאין לה..היינו משחקים במשחקים של דמיון, כאילו אנחנו מגלי עולמות, בחלליות, אוניות...יום אחד בחורף באתי אליו, לא יכלנו לצאת החוצה אז שיחקנו אצלו בחדר...התחלנו לשחק והוא אמר שכשאנחנו רוצים לעבור ממקום למקום צריך להכנס לחללית, במשחק זה היה מתחת לשמיכה, כשנכנסנו מתחת והוא אמר "הנה ממריאים!!" הוא הצמיד אותי חזק חזק לגוף שלו..אחרי כמה פעמים שהוא עשה את זה התחלתי להרגיש כשאנחנו נצמדים יש אצלו משהו בולט, וזה דוקר לי בתחת. הייתי קטנה- גם הוא היה קטן!! אז איך זה קרה? לא ידעתי שזה לא צריך להיות לי נעים. המשכתי לבוא אליו ורק כשהתחלתי להתבגר הבנתי מה קרה שם.

מקרה אחר איתו, זה היה בערך לפני שנתיים. שהתחילו לגדול לי הציצים אבל עדיין לא לבשתי גוזייה כמו כל הבנות האחרות. הייתי באה אליו בחופש הגדול והיינו משחקים יחד במחשב, רואים יחד טלויזיה אצלו בחדר [אני הייתי יושבת לבד על הכסא, כמובן...] ומה שממש אהבתי לעשות זה עמידות ראש אצלו בחדר!!! וכמו ילדה שעדיין לא ממש מבינה מהחיים שלה, הייתי עושה והחולצה הייתה נופלת וחושפת. כמובן שלי זה לא ממש הפריע- אבל ברגע שהוא התחיל לבהות בזה הבנתי ש[שוב] משהו פה לא בסדר. הפסקתי עם זה ומאז גם דיי השתדלתי לא לבוא אליו.

המקרה האחרון שקרה לי איתו היה המבייש ביותר, ואני מכירה את הבלוג הזה ואני גם יודעת מה יכול לקרות כשנהיה יותר גדולים. אני מנסה לתפוס ממנו כמה שיותר מרחק ולבוא אליהם רק לביקורים קצרים או רק בשביל לעזור לאמא שלו [היא עובדת במטבח]. זה קרה ביום העצמאות, השנה. רק לפני כמה ימים....המשפחה שלי עשתה מנגל עם חברים, והוא שיחק בחלק שלו בחצר עם אח שלו הקטן ואביו. אני הזמנתי חברה למנגל, והיא כבר מכירה את א'...לחברה נקרא י'. היה עוד ילד מהחברים שבשכבת גיל שלנו, וכשהחלטנו ללכת לשחק עם א', אח שלו ואבא שלו הוא גם הצטרף איתנו. במהלך המשחק הוא עמד מאחוריי ופתאום, הרגשתי נגיעה בתחת. חשבתי שזה בטעות והתעלמתי, בדיוק עשר שניות אחרי זה זה קרה שוב, ושוב ושוב. בסוף הסתכלתי עליו והוא עשה כאילו זה בטעות. אחר כך הוא נפל על חברה שלי י', היא הייתה עם רגליים פתוחות והוא היה עלייה, שנייה לפני שרצה לעלות מישהו דחף אותו למטה ואחרי זה חברה שלי סיפרה לי שהיא הרגישה כאילו הייתה לו זיקפה, וגם כשהוא עלה הוא נשען לה בכוונה [כן, זה ייראה לכם צירוף מקרים..אבל אצלו אני לא מאמינה] על הציצי, פעמיים.

הדבר הזה שהוא עשה, זה דבר דוחה. אני סמכתי עליו פעם. עכשיו כבר לא...אחרי המנגל אני וי' דיברנו וצחקנו שזה הטרדה מינית. היא המשיכה לצחוק על זה אחרכך עם עוד מעט אנשים, אבל יום אחרי זה הפנמתי שזה בכלל לא מצחיק, וזה בכלל לא אמור להצחיק. לי אין בעיות עם בנים..נגיעות וכו'..אבל אני יודעת שבעתיד- אני מעדיפה כמה שיותר להתרחק ממנו. אני לא רוצה להפגע ולהזכר פה שוב רק עם אזהרה של טריגר לפני הסיפור שלי.


לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 28/9/2007 10:11   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, בין ילדים, במסיבה, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-22/12/2007 14:32



כינוי: 

מין: נקבה




479,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)