לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

מה הוא כבר רצה ממני?


לש' קרו מספר מקרים לא נעימים כשהיא הלכה לה ברחוב
 
מקרה ראשון שהייתי בכיתה ז'.
הלכתי עם ההורים שלי באיזשהו מדרחוב בראשון והיה קטע שנשארתי לבד מאחוריהם ומלא חנויות ואנשים מסביבי, סתם הסתובבתי, הסתכלתי,
פתאום בא איש עוצר לידי עם אוטו (סביבות ה50),
הוא עשה לי סימן של בואי עם האצבע
אבל אני עיקמתי גבה "כאילו, מה אתה רוצה?"
והלכתי,
אחר כך המשכתי ללכת והרגשתי שעדיין מסתכלים עליי, אוח כמה שאני שונאת את ההרגשה הזאתי
הסתובבתי, וכן- הוא עדיין היה שם עם האוטו עוצר ומחכה לי,
אז כבר רצתי להורים שלי ולא הסתובבתי יותר לכיוון שלו מאחורה שם חנה עם האוטו.
 
מקרה שני גם כיתה ז',
הלכתי הביתה ברגל וחזרתי לבד,
זה רחוב חד סטרי-
נכנסת מכונית לרחוב החד סטרי ולצד שאסור למכוניות לבוא,
הבחור בערך בן 20,
שואל אותי |"אפשר לשאול אותך שאלה"
אמרתי לו אממ כן חשבתי כבר ישאל אותי איזה רחוב או משהו,
הוא שאל אותי בת כמה אני,
ואמר שאני הכי יפה בעולם שהוא רואה אותי הרבה עוברת כאן ובלה בלה לבה,
מאוד פחדתי והמשכתי ללכת, אבל הוא נסע בקצב של ההליכה שלי,
ומתי שעצרתי הוא עצר גם,
קיצר זה נורא הפחיד, אבל אני הייתי ונשארתי מאוד פיקחת ועשיתי את עצמי פשוט נכנסת לאיזה בית כביכול שלי ואז הוא נסע.
 
 
מקרה שלישי גם עם מכונית, כיתה ו נדמה לי,
 
אדם עובר בערך בן 30 ופשוט קורץ לי ונותן לי תמבט הכי מפשיט שיכול להיות.
זה לא נקלט! אני כולה בת 12.
מה הוא כבר רצה ממני?
 
למזלי המקרים לא התפתחו לשלב יותר מתקדם,
בנות תהיו פיקחות!! כל הזמן!!!

לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 28/9/2007 10:16   בקטגוריות אדם זר, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *~~N@ughtyC@t~~* ב-13/1/2008 16:21



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)