לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

לא צריך להכליל


איתמר כותב על מקרה הטרדה שקרה לו, וגם מעלה את דעתו האישית, שאני באופן אישי לא מסכימה איתה. כולם מוזמנים להשתתף בדיון, זה נושא שכדאי מאוד לפתוח, ורק בקשה אחת קטנה לי אליכם - לשמור על תרבות דיון מינימלית. תודה.
 
אני נער בן 18 לקראת צבא ואני רוצה לספר לכם (יותר נכון לכן, זה מופנה בעיקר לבחורות) שקרה לפני חצי שנה בערך.
חזרתי ברגל הביתה בערך ב3 וחצי בלילה. בתחילת הצעדה שכבר יצאתי מהשכונה מישהו עצר לידי עם רכב וביקש אש, נתתי לו וביקשתי טרמפ ממנו והוא הסכים.
ברכב הוא התחיל לשאול שאלות אם יש לי חברה וכו', ופתאום יצאה לו שאלה: "פעם גבר מצץ לך?" עניתי לו שלא ושלא יגיע היום שזה יקרה !
הוא ענה לי: "בוא תנסה ותראה איך זה" וניסה לשלוח לי יד לכיוון הבולבולון החמחמד שלי.
ישר פתחתי חצי את הדלת (זה היה ברמזור אדום), יצאתי חצי גוף ונתתי לו כאלה פצצות לפרצוף פתחתי לו את הכוס של הדודה שלו !
בחיים שלי לא ננתי אגרופים כ"כ חזקים ! אני אומר לכם הייתה לי עזרה משמים חיזקו לי את האגרופים !
 
בקיצור, מה שאני בא לומר לכם שיש אנסים שמחפשים גם בנים לא רק אתן נאנסות.
אני חושב שאתן מכלליות את כל הגברים כ"חרמנים שמוכנים לעשות הכל בשביל זיון" - בקשר לחרמנים אני מסכים, אבל אני בחיים לא הייתי נוגע בבחורה ללא הסכמה וללא רצונה.
חברה שלי עברה אונס כשהיא הייתה בת 13 מ- 7 (ששילמו על זה יופי סתם שתהיו בעיניים) בנים בני גילי ואני יודע כמה זה כואב ואני חווה גם כן את הסבל הזה.
היא כבר כבר לא ישנה טוב בלילות (וזה כולל סיוטים, הקאות, בכי היסטרי בלילות, פחדים ועוד הרבה הרבה...).
ועוד לפני שידעתי כמה זה רע וזה כואב גדלתי על הערכים של כבוד לאישה ולדעת להיות קשוב לרצונות ולצרכים שלה. וזה שיש כאלה שלא מבינים את זה יש להם בעיה רצינית - אבל האחריות גם נופלת עליכן.
אתן לא להסתובב חצי ערומות ברחובות, במסיבות, לישון עם ידידים באותה מיטה מחובקים ולא לצפות לכל מיני דברים שיקרו.
אני כמובן לא עושה הכללות, ואני בעד מקסימום הענשה לכל אנס שנמצא אשם (שנמצא אשם !) אבל אתן לא לוקחות בחשבון את זה שיש לנו יצרים (ואל תגידו לי "תשתלטו עליהם!" אל תלכו ערומות ברחוב כמו זונות !).
אתן צריכות יותר לכבד את עצמכן, להבין שהגוף שלכם זה דבר קדוש שצריך לשמור עליו מכל משמר (אם צניעות, אם זה נגיעה וכו').
 
יש גם את הנושא של התוכניות טלויזיה, כל הפירסומות המפטות שמכניסות רק זבל לנוער שלנו.
קחו לדוגמא את הפירסונת של פוקס שאמורה להיות על בגדים, מראים שם בדיוק סנטימיטר וחצי של בגדים וכל השאר בלי כלום - אז אתם מתפלאים למה הנוער נראה ככה?.
 
בכל אופן, זה נושא מאוד מורכב לפי דעתי ואפשר להמשיך לכתוב עליו עוד שעות - אז אני אסיים כאן.
ועוד משהו אחר, שלא תחשבו חס וחלילה שאני בא להתנסות עליכן, אני לעולם לא אדע כמה זה כואב (נפשי ופיזי) ואת הצלקות שזה משאיר ואני בעצמי מוכן לתת את העונשים לאנסים.

לסיפורים (נא לציין ניק)

[email protected]

נכתב על ידי , 28/9/2007 11:55   בקטגוריות אדם זר, באלימות, במכונית, הכל יכול היה לקרות, דעת הקהל  
104 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/10/2008 19:21



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)