לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

היינו עדיין תמימות ולא הבנו


א' בת ה13 שלחה מספר מקרים של הטרדה שקרו לה
 
מקרה 1:
לפני 3 שנים או קצת יותר.. יצאתי עם חברה שלי ובערך ב8 בערב שהלכתי בדרך הבייתה היא ליוותה אותי כי זה היה רחוב חשוך והיה מפחיד לעבור שם ....
הלכנו ועבר ליידנו איש מוזר שלבש מעיל גדול שהגיע לו עד הברכיים , וסתם מכנס ... ראינו שהוא הולך באותו כיוון ולא ממש מתרחק , החלטנו לעבור לצד השני של הרחוב והמשכנו ללכת..
הסתכלנו עליו והוא פתח את המעיל והוא היה בגרביונים בלי תחתונים והמכנס התחיל רק מהברכיים - זאת אומרת שהמכנס היה ממש למטה וראו את המהשמו שלו...
נבהלנו והתחלנו ללכת מהר והוא הלך אחריינו .. ובסוף הגענו לרחוב הראשי והוא הלך , ואני הלכתי הבייתה וחברה שלי חזרה לרחוב הזה כי היא גרה שם והיא סיפרה לי שהוא רדף אחריה והיא נפלה , אז היא בעטה בו והמשיכה לרוץ הבייתה .
ואחרי זה ראינו אותו עוד כמה פעמים .. פעם אחת בפארק , ישבנו על הספסל והוא היה למעלה על מן גבעה קטנה כזאת .. הוא הסתכל עליינו ואז הוא התחיל לאונן ונבהלנו והלכנו משם .
ופעם אחת שהלכתי לחוג הוא ישב באיזה קיוסק וכשפניתי לרחוב שלא היו שם אנשים הוא הלך אחריי ועקב אחריי עד החוג , אבל למזלי הייתה שם אישה זקנה אחת אז אמרתי לה שמישהו עוקב אחריי והיא הלכה איתי עד החוג (הוא לא היה ממש רחוק..) והאיש הזה נעלם , מזל שהיא הייתה שם אחרת לא יודעת מה היה קורה..
 
מקרה 2:
מכירים את החנויות האלה של ההכל ב2 שקל? וכאלה .. אז שנה שעברה אני וחברות שלי הלכנו כל הזמן לחנות הזאת והיה שם מוכר נחמד .. (לפחות הוא נראה ככה)
ואחריי כמה פעמים שהיינו באות לשם וכבר הכרנו אותו .. הוא ניסה לגעת בנו כשלא היו אנשים בחנות ,
חברה שלי עבדה שם והיא סיפרה שהוא נוגע בה וכאלה .... אמרנו לה שתפסיק לעבוד שם והיא לא רצתה כי היא הרוויחה כסף .
היא סיפרה שפעם אחת היא באה לחנות ואז הלכה לשירותים וראתה שם מזרק .. ומאז שהיא ראתה את זה היא לא עבדה שם יותר , וראינו הרבה בנות אחרות שעובדות שם .
ופעם אחת שבאתי לבד אליו לחנות , לא היו אנשים והסתכלתי עגילים .. הוא בא אליי מאחורה ונצמד אליי ואמר לי "אפשר לגעת לך בשיער?"
ואמרתי לו "לא אני לא אוהבת שנוגעים לי בשיער" והרגשתי אותו ממש צמוד אליי והוא המשיך לגעת לי בשיער .. אז אמרתי לו שיפסיק והתעצבנתי עליו שילמתי והלכתי משם מהר .
 
מקרה 3:
לפני זה , הייתה עוד חנות של 2 שקל ליד הבית שלי שאותה חברה ואני היינו באות לשם כל הזמן וגם עבדנו שם ... והמוכר היה נחמד והכל , היה שם מן חדר כזה שנכנסים אליו דרך איפה שתמיד נמצא המוכר וזה... אז הוא לקח אותנו לחדר וישב על הכסא ואנחנו סתם הסתכלנו בכל מני דברים , ואז הוא לקח אותי והושיב אותי עליו והתחיל לגעת בי .. וככה גם עם חברה שלי אבל זה עוד היה מזמן והיינו עדיין תמימות ולא הבנו .. וסיפרנו את זה לאמא שלי והיא רצתה להגיש תלונה במשטרה והסבירה לנו שזה מסוכן ואסור מה שהוא עושה ושלא נבוא לחנות שלו יותר .
 
וזהו ... ובזמן האחרון , אני בטוחה שזה קורה להרבה בנות , אני הולכת ברחוב ונהג מהאוטו צופר לי או מסתכל עליי .. ויש כאלה שעוצרים את האוטו ומתחילים לנסוע לאט ומסתכלים , ואומרים משו אבל אני מתעלמת וממשיכה ללכת .
 
בנות , על כל דבר שקורה לכן אל תשתקו , תספרו להורים , לחברים שאתם סומכים עליהם , ואם זה משו חמור אז תפנו למשטרה.

לסיפורים (נא לציין ניק)

[email protected]

נכתב על ידי , 28/9/2007 12:19   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, בעבודה, דעת הקהל, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלה:) ב-25/10/2007 14:11



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)